Vreemd gedrag hoor,.... lijkt wel discriminatie, ja niet om te lachen, misschien vind ze die behaarde gewoon raar of eng,....Je kaniet in de kop van een hond kijken he.sirene schreef:Internet en telefoon lag er ineens uit woensdag. Vanmorgen pas weer online.
Hier gaat het redelijk. De pups en Elena doen het hartstikke goed. Maar ik vertrouw Elena niet meer met Brio. Ze verzorgt hem en ze zoogt hem maar af en toe gaat ze zo raar naar hem staren... Soms ligt ie te drinken en dan blijft ze heel strak naar hem kijken. Hij ligt er nu bij als er iemand bij zit en anders ligt ie apart. Vannacht dus ook iedere keer erbij gelegd om te drinken.
Aan hem is niets te merken, hij is tierig zat. Zet een keel op als ie vindt dat het tijd is en rent dan naar mama. Vannacht besloot ie dat ie elk uur moest drinkenterwijl hij overdag dus gerust langer dan 2 uur ligt te pitten. Ik leg hem nu dus wat vaker aan, in de hoop dat ik vannacht wat slaap krijg. Draakje
![]()
Vanmorgen zat ik rechtop met mijn kin op de rand van de werpkist om maar niet in slaap te vallen.
Met zijn zusjes samen gaat het prima, ze liggen veel bij elkaar en hij zondert zich niet af ofzo (ja, af en toe als hij het te warm vindt, maar dat was bij andere nesten ook zo).
Ik vind het heel erg, die onzekerheid wat er nu aan de hand is, dat ik Elena niet vertrouw enz. Tot het drama met Tigra was het zo ontspannen, ik ging al steeds langer even de kamer uit enzo. Was zelfs die dag voor het eerst even met de andere honden echt uit geweest. Nu probeer ik haar met rust te laten met de meisjes want dat doet ze zo goed, maar het lukt niet. Ik moet constant kijken en Elena wordt daar weer onrustig van.
Ik hoop dat het over een tijdje vanzelf over gaat en dat dit een tijdelijk iets was.
Zou het geen rust geven als je een cam boven de werpkist hangt en niet steeds op haar lip zit? die hebben ook geluid,..... doe ik bij de paarden en de puppen altijd, kan ik zo uit mn bed op de tv zien wat r loos is,....................als ze ineens op zou springen en r een grijpen ben je ook te laat als je er naast zit,..... Wel heel naar allemaal nu je het vertrouwen kwijt bent en steeds met die ene pup bezig bent. k hoop dat jij ook je rust neemt en hulp hebt.......................