Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben steeds op zoek om de honden/cursisten iets nieuws te bieden. Het moet leuk zijn, maar ik vind het ook belangrijk dat het functioneel is. Hiervoor moet je dan wel het een en ander verzinnen en uitproberen..... bijschaven...... en uitproberen .
Cavaletti training was al een onderdeel, maar ik was op zoek naar een andere uitdaging voor balans en pootzetting en ben ik vorig jaar begonnen met een aantal cementkuipen in de les: http://www.youtube.com/user/hondenschoo ... bwK1B6xCGo
Voor de ABC - Training heb nog wel wat uitdagingen voor ogen . Maar de honden vinden het heel niet erg, die hebben in ieder geval veel plezier! En niet alleen de honden . Dat is voor mij het belangrijkste!
Laatst gewijzigd door Dog Basic op 16 mei 2011 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer mensen hun intelligentie gebruiken, hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
Tesslys schreef:Leuk, zo verzin je iedere keer wat nieuws. Dan ook de hond ook nog aan je rechterkant en je bent weer een stap verder
Het is ook heel leuk. Zeker het moment waarop de hond het door heeft en weet wat hij moet doen. Je ziet de honden dan "groeien" en enthousiast worden over wat ze kunnen.
Het werken aan twee kanten pak ik in de training ook gelijk op. Alleen met het filmpje heb ik even voor mijn makkelijke kant gekozen .
Ik vind het heel belangrijk dat de hond aan twee kanten kan werken. Niet alleen vanuit gemak, maar ook voor de belasting van beide zijden.
Wanneer mensen hun intelligentie gebruiken, hoeven zij zich niet als een beest te gedragen. (Hermina Stout)
Tesslys schreef:Leuk, zo verzin je iedere keer wat nieuws. Dan ook de hond ook nog aan je rechterkant en je bent weer een stap verder
Het is ook heel leuk. Zeker het moment waarop de hond het door heeft en weet wat hij moet doen. Je ziet de honden dan "groeien" en enthousiast worden over wat ze kunnen.
Het werken aan twee kanten pak ik in de training ook gelijk op. Alleen met het filmpje heb ik even voor mijn makkelijke kant gekozen .
Ik vind het heel belangrijk dat de hond aan twee kanten kan werken. Niet alleen vanuit gemak, maar ook voor de belasting van beide zijden.
Ja precies, dat is ook heel belangrijk.
Kun je niet wat dichterbij komen wonen?
zou mijn hond erg leuk vinden, en goed zijn voor d'r. jammer genoeg geen rijbewijs, ik vind een uur reizen wel iets om over na te denken. Misschien over een jaartje
Leuk filmpje!
Dat "'handstandje"" tegen de muur ga je mij vast vast ook nog wel proberen te leren - ik bedoel natuurlijk - mij helpen om het Gimmick te leren doen
spijkerhond schreef:Leuk filmpje!
Dat "'handstandje"" tegen de muur ga je mij vast vast ook nog wel proberen te leren - ik bedoel natuurlijk - mij helpen om het Gimmick te leren doen
Natuurlijk wil ik jou helpen im het aan Gimmick te leren, ik denk dat Gimmick het zo door heeft
Voor degene die graag ook willen, maar het te ver vinden om een cursus te doen. In het najaar komen er ook workshops
wat ontzettend leuk! Ik zou het ook wel graag willen doen, ik kijk uit naar de mogelijkheid voor workshops. Ik vind het altijd leuk om yuna nieuwe dingen te leren, zijzelf ook. ze is gek op leren
dancingdaydream schreef:wat ontzettend leuk! Ik zou het ook wel graag willen doen, ik kijk uit naar de mogelijkheid voor workshops. Ik vind het altijd leuk om yuna nieuwe dingen te leren, zijzelf ook. ze is gek op leren
Zondag 28 augustus is de eerste workshop
Van 13.30 uur tot 16.30 uur
Kosten 45 euro incl. koffie/thee.
Max. 8 deelnemers
Voor wie:
Voor iedereen die eens iets anders wil met zijn hond. Of deze nu jong is of oud.
Jammer, dat weekend zit ik op een seminar van Emily Larlham in Arnhem...
Maar er komen vast wel meer workshops, hoop ik!
Groetjes, Simonne
"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Dog Basic schreef: @ Simonne. Ik ben benieuwt hoe het weekend met Emily is.
Ik ook!
Ik heb er enorme zin in!
Groetjes, Simonne
"Men kan om het even welke stomme dingen tegen een hond zeggen, hij zal je altijd aankijken alsof hij wil zeggen: "oh mijn hemel, hij heeft gelijk, daar zou ik nooit op zijn gekomen".
Oh lijkt me ontzéttend leuk om een keer een workshop te komen doen met één van de honden (of twee als
Nicole ook mee gaat). Helaas is 28 augustus een beetje te snel, maar ik houd het zeker in de gaten!! Leuk!!
Een filmpje met een aantal basis oefeningen uit de ABC. Inmiddels zijn er al weer andere oefeningen bij, maar die stonden nog niet op foto .
Natuurlijk kan je met de gevorderde honden alles onderling met elkaar uitwisselen en moeilijkheids graat opbouwen
Afgelopen zondag heb ik, samen met Judy, meegedaan met de ABC workshop.
En we hebben samen genoten, wat was dat leuk om te doen.
Ik ga zeker nog een keer meedoen en ook thuis de oefeningen doen met de honden.