*klimklimklim*

Hé tante, het is wel de bedoeling dat je iets met me doet hoor

Tante Icha kriebelt me altijd enzo

Ik heb nu bijvoorbeeld best kriebel aan mijn oortje

Ja, precies daar ja, goed zo!

Dat deed je best goed hoor tante

Moderator: moderatorteam
Jawel hoor, hij drinkt gewoon bij Elena en als ik erbij zit en Elena gaat niet raar naar hem kijken, slaapt ie ook lekker met zijn zusjes. Af en toe wordt ie wakker als de teefjes slapen en dan kan hij dus soms niet drinken omdat ze hem niet in zijn eentje gaat voeden. Dan voer ik hem zelf. Ik zit te denken om hem alleen deze week nog s'nachts erbij te leggen en hem dan mee naar boven te nemen en hem zelf te flessen s'nachts. Dan kan ik weer in mijn eigen bed en heeft Elena rust. Of misschien eerder, ik weet niet wat wijsheid is.Podenji schreef:fijn dat het zo goed gaat en dat de tantes zo goed op Brio passen![]()
heb je Brio helemaal niet meer bij Elena of nog wel met drinken?
Kori heeft jullie goed onder de duimYvetteJ schreef:Ik vind Xime tot nu toe ook het leukst![]()
Hoewel ik de behaarde toch ook wel steeds leuker ga vinden én ik daar ook wel voordelen in zie mbt tuttengedrag, maar dat laatste ligt vast aan mij, Kori belazerd ons vast gewoon![]()
Ik zal het aan Arno doorgeven, ze is echt zijn hond, ik ben maar een soort van aanhansel volgens Kori. Maakt me ook niet uit hoor, laat Arno maar 's nachts uit bed gaan om madam haar dekentje terug over haar heen te leggen, daar mis ik niks aansirene schreef:Kori heeft jullie goed onder de duimYvetteJ schreef:Ik vind Xime tot nu toe ook het leukst![]()
Hoewel ik de behaarde toch ook wel steeds leuker ga vinden én ik daar ook wel voordelen in zie mbt tuttengedrag, maar dat laatste ligt vast aan mij, Kori belazerd ons vast gewoon![]()
Zijn hond ? Volgens mij is Arno haar lakeiYvetteJ schreef:
Ik zal het aan Arno doorgeven, ze is echt zijn hond, ik ben maar een soort van aanhansel volgens Kori. Maakt me ook niet uit hoor, laat Arno maar 's nachts uit bed gaan om madam haar dekentje terug over haar heen te leggen, daar mis ik niks aan![]()
Slaapt ze nog steeds niet in bedYvetteJ schreef:Ik zal het aan Arno doorgeven, ze is echt zijn hond, ik ben maar een soort van aanhansel volgens Kori. Maakt me ook niet uit hoor, laat Arno maar 's nachts uit bed gaan om madam haar dekentje terug over haar heen te leggen, daar mis ik niks aansirene schreef:Kori heeft jullie goed onder de duimYvetteJ schreef:Ik vind Xime tot nu toe ook het leukst![]()
![]()
sirene schreef:Zijn hond ? Volgens mij is Arno haar lakeiYvetteJ schreef:
Ik zal het aan Arno doorgeven, ze is echt zijn hond, ik ben maar een soort van aanhansel volgens Kori. Maakt me ook niet uit hoor, laat Arno maar 's nachts uit bed gaan om madam haar dekentje terug over haar heen te leggen, daar mis ik niks aan![]()
![]()
Wordt tijd voor een naker voor jezelf
Soms, maar ik schijn nogal lomp te bewegen in m'n slaapBadu schreef:Slaapt ze nog steeds niet in bed
Nou ja, jullie hoeven iig niet te vragen of ik toch wel goed slaapter info.....elke nacht zo tegen de ochtend duikt ze ff onder de dekens om op te warmen
en gaat weer terug in haar mand als de wekker gaat en ik ga bewegen
Heeeeel herkenbaar!YvetteJ schreef: Ik zal het aan Arno doorgeven, ze is echt zijn hond, ik ben maar een soort van aanhansel volgens Kori. Maakt me ook niet uit hoor, laat Arno maar 's nachts uit bed gaan om madam haar dekentje terug over haar heen te leggen, daar mis ik niks aan![]()
ik ga je advies hier doorgeven maar vrees dat ik aan het kortste eind trek, denk dat Sonja gelijk heeft en ik een eigen naker moetJippie schreef:Heeeeel herkenbaar!YvetteJ schreef: Ik zal het aan Arno doorgeven, ze is echt zijn hond, ik ben maar een soort van aanhansel volgens Kori. Maakt me ook niet uit hoor, laat Arno maar 's nachts uit bed gaan om madam haar dekentje terug over haar heen te leggen, daar mis ik niks aan![]()
Madam heeft dat dus niet van een vreemde...,maarja..ik ben ook niet zo gek dat ik de dekens omhoog houd en heel betuttelend doe etc. Maar nu ik momenteel even vriendloos ben hier in nl, is Madam weer mijn beste vriendin. Beter heeft ze niet, dus ik ben weer goed genoeg
Jaaahh, die moest er in hoor. Wat een knurfies hè. Tokkie bij zijn moederYvetteJ schreef:Ahhh dit is echt een schattige foto uit je dagboek![]()
Niet knuffelen ?! Ik ken werkelijk waar geen één Peruaan die niet wil knuffelen. Ook geen behaarde._Inge_ schreef:Aaah die foto's![]()
@Yvette.. ik wil wel een tutje hoor, Diaz wil niet in bed.. hij wil niet lekker knuffelen..hij wil gewoon zn eigen ding doen en op de grond slapen. Ik heb een stoere kerel, doet alles zelf wel
Ja, de dames zijn echt alledrie super mooi en lief. En Brio is nu natuurlijk al helemaal mijn ventje nu ik de hele dag met hem bezig ben. Zo'n wijs mannetjeJippie schreef:Oooh Son wat zijn ze LIEFFFFFIk vind Ximena ook erg aandoenlijk met die roze voetjes, en dat mooie zachte kleurtje. Maar Gitana vind ik ook leuk. Allemaal eigenlijk wel
Kom ook snel kijken over een paar weekjes! Ben zo benieuwd hoe Madam ze ook vind.
Haha, ik moest ook meteen aan Madam denken toen ik het las van Kori. Wat een portretten zijn het ook.Heeeeel herkenbaar!
Madam heeft dat dus niet van een vreemde...,maarja..ik ben ook niet zo gek dat ik de dekens omhoog houd en heel betuttelend doe etc. Maar nu ik momenteel even vriendloos ben hier in nl, is Madam weer mijn beste vriendin. Beter heeft ze niet, dus ik ben weer goed genoeg
Hij hapt lieversirene schreef:Niet knuffelen ?! Ik ken werkelijk waar geen één Peruaan die niet wil knuffelen. Ook geen behaarde._Inge_ schreef:Aaah die foto's![]()
@Yvette.. ik wil wel een tutje hoor, Diaz wil niet in bed.. hij wil niet lekker knuffelen..hij wil gewoon zn eigen ding doen en op de grond slapen. Ik heb een stoere kerel, doet alles zelf wel
Op bed slapen dat kan ik me nog wel voorstellen, dat doen echt kerels nietAl zeggen ze daar hier ook geen nee tegen.
Misschien komt het nog ? Is het net zo'n fase als meisjes die niet meer door hun moeder geknuffeld willen worden want stel je voor dat iemand het ziet ?
Volgens mij is alleen Khuyaq een knuffelhondje,.... Paqari en de 2 zwartjes zijn ook met 2 minuten klaar en gaan andere dingen doen, tezij ze heeel moe zijn, dan kunnen ze op schoot ook in slaap vallen, maar verder niet hoor,........_Inge_ schreef:Hij hapt lieversirene schreef:Niet knuffelen ?! Ik ken werkelijk waar geen één Peruaan die niet wil knuffelen. Ook geen behaarde._Inge_ schreef:Aaah die foto's![]()
Op bed slapen dat kan ik me nog wel voorstellen, dat doen echt kerels nietAl zeggen ze daar hier ook geen nee tegen.
Misschien komt het nog ? Is het net zo'n fase als meisjes die niet meer door hun moeder geknuffeld willen worden want stel je voor dat iemand het ziet ?nee hij komt nu wel steeds naar me toe en dan gaat hij bij mn benen zitten en dan ff knuffelen. Maar echt rustig op schoot of vastgehouden worden, echt niet