Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Yorkshire terrier is bevallen van 2 pups!
Moderator: moderatorteam
-
LarsSP
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Yorkshire Terriër
Yorkshire terrier is bevallen van 2 pups!
Dag allemaal,
Ik ben een jonge man van 25 jaar die samen met zijn vriendin woont. Sinds 2,5 jaar geleden hebben wij een pup gekocht, genaamd Izzy. Izzy is een Yorkshire terriër.
Wij zijn beide super gek op ons hondje Izzy.
Izzy is een heel lief, onderdanig, schattig hondje. Ze luistert erg goed en nog is lekker actief.
Wij hebben er lang over nagedacht en we wilden nog een hond erbij. Dus hebben wij Izzy laten dekken door een reu hier in de buurt. De reu is 3/4 Chihuahua en 1/4 Yorkshire Terriër en is een erg mooie hond.
1e poging
We hebben 4 dagen lang geprobeerd Izzy te laten dekken door de reu. De dekkingen vonden plaats bij ons eigen huis in de achtertuin. De 1e poging (20 maart) was er eigenlijk niets gebeurd. Izzy en de reu waren vrolijk aan het spelen. Izzy bood zichzelf wel aan (staart opzij, kont omhoog), maar de reu moest er niets van weten.
2e poging
De 2e poging (de dag erna) haalden we de reu en de eigenaar bij hun huis op. De reu was dit keer echter erg enthousiast en probeerde, door onervarenheid, Izzy te dekken overal op het hele lichaam van Izzy. Dit was best komisch.
Na een aantal pogingen en een beetje hulp van ons, wisten Izzy en de reu hoe het moest. Helaas sprong de reu er telkens vanaf en was er nog geen koppeling.
Andere pogingen, geen koppeling
De dagen daarna probeerde wij het weer. De reu kwam hierlangs en besprong Izzy vrijwel gelijk als Izzy zich aanbood.
Het probleem was echter dat de reu letterlijk voor het zingen de kerk uitging. Dus voordat de reu klaarkwam sprong hij van Izzy af en spoot de tuin onder. Dus wij gingen er vanuit dat het was mislukt en Izzy niet drachtig was.
Izzy is drachtig
Wij gingen met Izzy naar de DA (dieren arts) voor de jaarlijkse controle. Ik vond Izzy toch wat dikker geworden en de tepels waren ook wat opgezet en ze was ook wat rustiger dan normaal. Ik dacht dat ze misschien schijnzwanger zou zijn.
Eenmaal bij de DA voelde de DA een pup. Izzy zou 30 dagen zwanger zijn.
Echo 27 April
Voor de zekerheid hebben wij een echo laten maken. Op de echo zijn duidelijk 2 puppies te zien in de buik van Izzy. Hieronder is het filmpje te zien van de echo van Izzy. De film is opgenomen met mijn telefoon. Helaas is het filmpje op zijn kant opgenomen, maar voor de geïnteresseerde heb ik deze op youtube gezet.
De DA ziet dus 2 puppies, maar denkt dat er misschien wel 3 of 4 puppies aanwezig zijn.
X-ray Foto 17 Mei
We hebben een x-ray foto laten maken en het is nu zeker: Er zitten 2 puppies in de buik. De puppies kunnen geteld worden door het aantal kopjes wat je kan tellen op de foto. Klik op de link om de foto te bekijken.
http://a.yfrog.com/img610/5681/snqmeu.jpg
Werpkist
Ik heb samen met mijn opa een werpkist gemaakt van 70x70x35cm. De werpkist is voorzien van de anti-dood-lig-randen, deze zijn ook makkelijk weer te verwijderen. De werpkist staat bij ons in de woonkamer. Deze staat op zo'n plek dat ze makkelijk en snel de achtertuin in kan lopen als ze eventueel een plasje moet doen. Klik op de link hieronder om de werpkist te zien.
http://a.yfrog.com/img616/5853/nziyk.jpg
Izzy op het moment
http://a.yfrog.com/img640/6448/avswwa.jpg Foto van Izzy vanmorgen genomen, klik op de link om deze foto te zien.
Izzy zou gaan bevallen in de week van 23 mei. Dit is natuurlijk een schatting, omdat de koppeling niet heeft plaats gevonden.
Temperatuur meting
Zondag 15 mei om 20.30: 37.3 graden
Maandag 16 mei om 10.30: 36.6 graden
Maandag 16 mei om 20.50: 37.3 graden
Dinsdag 17 mei om 08.00: 37.8 graden
Dinsdag 17 mei om 22.50: 37.6 graden
Woensdag helaas niet van gekomen
Donderdag 19 mei om 07.33: 37.8 graden
Donderdag 19 mei om 21.15: 36.8 graden ( 1 graad lager dan gemiddeld)
Donderdag 19 mei om 23.07: 36.8 graden
Vrijdag 20 mei om 07.25: 37.2 graden ( 0.5 graden dan gemiddeld)
Vanaf gisteren avond, 19 mei was Izzy erg onrustig. Ze wilde de hele tijd bij ons zitten op de bank en aangehaald worden. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze was een beetje kortademig en onrustig.
Ze had tijdens het uitlaten (rond een 20.00) ook diarree. Om 21.15 heeft ze meerdere malen over gegeven.
Wij hebben toen gelijk haar temperatuur opgemeten en deze was 36.8 graden. Een hele graad lager dan normaal. Wij denken dus dat de bevalling nadert.
De hele nacht is eigenlijk rustig verlopen. Ze heeft volgens mij veel geslapen, ze ging er wel een aantal keer uit haar slaapmand, maar ook vrijwel gelijk weer terug. Izzy slaapt trouwens bij ons op de slaapkamer.
Izzy heeft vanochtend nog niet willen eten en ligt eigenlijk de hele tijd in de werpkist. Nu is ze erg rustig en slaapt vooral. Om 13.00 ga ik weer haar temperatuur opmeten.
Vraag
Er zijn ook toch van een soort speciale matten die je in de werpkist kan leggen. Deze matten zijn makkelijk schoon te maken, ivm het plas en poep van de puppies. Hoe heten deze matten en waar zou ik deze kunnen halen? Nu hebben we een overdosis aan kranten, maar zo'n mat lijkt mij erg handig.
p.s.
Als het zo ver is, houden wij 1 pup en de eigenaar van de reu krijgt ook 1 pup. Ik zal jullie verder op de hoogte houden. Ik ga de bevalling filmen en foto's maken.
Ik ben een jonge man van 25 jaar die samen met zijn vriendin woont. Sinds 2,5 jaar geleden hebben wij een pup gekocht, genaamd Izzy. Izzy is een Yorkshire terriër.
Wij zijn beide super gek op ons hondje Izzy.
Izzy is een heel lief, onderdanig, schattig hondje. Ze luistert erg goed en nog is lekker actief.
Wij hebben er lang over nagedacht en we wilden nog een hond erbij. Dus hebben wij Izzy laten dekken door een reu hier in de buurt. De reu is 3/4 Chihuahua en 1/4 Yorkshire Terriër en is een erg mooie hond.
1e poging
We hebben 4 dagen lang geprobeerd Izzy te laten dekken door de reu. De dekkingen vonden plaats bij ons eigen huis in de achtertuin. De 1e poging (20 maart) was er eigenlijk niets gebeurd. Izzy en de reu waren vrolijk aan het spelen. Izzy bood zichzelf wel aan (staart opzij, kont omhoog), maar de reu moest er niets van weten.
2e poging
De 2e poging (de dag erna) haalden we de reu en de eigenaar bij hun huis op. De reu was dit keer echter erg enthousiast en probeerde, door onervarenheid, Izzy te dekken overal op het hele lichaam van Izzy. Dit was best komisch.
Na een aantal pogingen en een beetje hulp van ons, wisten Izzy en de reu hoe het moest. Helaas sprong de reu er telkens vanaf en was er nog geen koppeling.
Andere pogingen, geen koppeling
De dagen daarna probeerde wij het weer. De reu kwam hierlangs en besprong Izzy vrijwel gelijk als Izzy zich aanbood.
Het probleem was echter dat de reu letterlijk voor het zingen de kerk uitging. Dus voordat de reu klaarkwam sprong hij van Izzy af en spoot de tuin onder. Dus wij gingen er vanuit dat het was mislukt en Izzy niet drachtig was.
Izzy is drachtig
Wij gingen met Izzy naar de DA (dieren arts) voor de jaarlijkse controle. Ik vond Izzy toch wat dikker geworden en de tepels waren ook wat opgezet en ze was ook wat rustiger dan normaal. Ik dacht dat ze misschien schijnzwanger zou zijn.
Eenmaal bij de DA voelde de DA een pup. Izzy zou 30 dagen zwanger zijn.
Echo 27 April
Voor de zekerheid hebben wij een echo laten maken. Op de echo zijn duidelijk 2 puppies te zien in de buik van Izzy. Hieronder is het filmpje te zien van de echo van Izzy. De film is opgenomen met mijn telefoon. Helaas is het filmpje op zijn kant opgenomen, maar voor de geïnteresseerde heb ik deze op youtube gezet.
De DA ziet dus 2 puppies, maar denkt dat er misschien wel 3 of 4 puppies aanwezig zijn.
X-ray Foto 17 Mei
We hebben een x-ray foto laten maken en het is nu zeker: Er zitten 2 puppies in de buik. De puppies kunnen geteld worden door het aantal kopjes wat je kan tellen op de foto. Klik op de link om de foto te bekijken.
http://a.yfrog.com/img610/5681/snqmeu.jpg
Werpkist
Ik heb samen met mijn opa een werpkist gemaakt van 70x70x35cm. De werpkist is voorzien van de anti-dood-lig-randen, deze zijn ook makkelijk weer te verwijderen. De werpkist staat bij ons in de woonkamer. Deze staat op zo'n plek dat ze makkelijk en snel de achtertuin in kan lopen als ze eventueel een plasje moet doen. Klik op de link hieronder om de werpkist te zien.
http://a.yfrog.com/img616/5853/nziyk.jpg
Izzy op het moment
http://a.yfrog.com/img640/6448/avswwa.jpg Foto van Izzy vanmorgen genomen, klik op de link om deze foto te zien.
Izzy zou gaan bevallen in de week van 23 mei. Dit is natuurlijk een schatting, omdat de koppeling niet heeft plaats gevonden.
Temperatuur meting
Zondag 15 mei om 20.30: 37.3 graden
Maandag 16 mei om 10.30: 36.6 graden
Maandag 16 mei om 20.50: 37.3 graden
Dinsdag 17 mei om 08.00: 37.8 graden
Dinsdag 17 mei om 22.50: 37.6 graden
Woensdag helaas niet van gekomen
Donderdag 19 mei om 07.33: 37.8 graden
Donderdag 19 mei om 21.15: 36.8 graden ( 1 graad lager dan gemiddeld)
Donderdag 19 mei om 23.07: 36.8 graden
Vrijdag 20 mei om 07.25: 37.2 graden ( 0.5 graden dan gemiddeld)
Vanaf gisteren avond, 19 mei was Izzy erg onrustig. Ze wilde de hele tijd bij ons zitten op de bank en aangehaald worden. Ze wist niet wat ze moest doen. Ze was een beetje kortademig en onrustig.
Ze had tijdens het uitlaten (rond een 20.00) ook diarree. Om 21.15 heeft ze meerdere malen over gegeven.
Wij hebben toen gelijk haar temperatuur opgemeten en deze was 36.8 graden. Een hele graad lager dan normaal. Wij denken dus dat de bevalling nadert.
De hele nacht is eigenlijk rustig verlopen. Ze heeft volgens mij veel geslapen, ze ging er wel een aantal keer uit haar slaapmand, maar ook vrijwel gelijk weer terug. Izzy slaapt trouwens bij ons op de slaapkamer.
Izzy heeft vanochtend nog niet willen eten en ligt eigenlijk de hele tijd in de werpkist. Nu is ze erg rustig en slaapt vooral. Om 13.00 ga ik weer haar temperatuur opmeten.
Vraag
Er zijn ook toch van een soort speciale matten die je in de werpkist kan leggen. Deze matten zijn makkelijk schoon te maken, ivm het plas en poep van de puppies. Hoe heten deze matten en waar zou ik deze kunnen halen? Nu hebben we een overdosis aan kranten, maar zo'n mat lijkt mij erg handig.
p.s.
Als het zo ver is, houden wij 1 pup en de eigenaar van de reu krijgt ook 1 pup. Ik zal jullie verder op de hoogte houden. Ik ga de bevalling filmen en foto's maken.
Laatst gewijzigd door LarsSP op 21 mei 2011 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Izzy is ons schatje

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
- Aantal honden: 2
Re: Yorkshire terrier op het punt van bevallen
Spannend joh nog ff geduld dus

Mooie werpkist trouwens.
Mooie werpkist trouwens.
Laatst gewijzigd door smoekie op 20 mei 2011 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- sunny1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
nou veel succes met de bevalling het zal niet echt lang gaan duren.....spannend hoor
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Spannend! En wat een buik heeft ze zeg!
Ik denk dat je celstofmatjes bedoeld? Die kan je volgens mij halen bij de drogist of de apotheek. Maar ik denk ook bij de dierenwinkels. Volgens mij heten ze daar puppy pads.Vraag
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

-
Lillith
- Zeer actief
Wat grappig, ik hoop dat je een leuk nestje krijgt. Succes
Die matten kan je bij de drogist of apotheek krijgen, incontinentie of kraamvrouw matjes.
edit. tegelijk Kristina...
Die matten kan je bij de drogist of apotheek krijgen, incontinentie of kraamvrouw matjes.
edit. tegelijk Kristina...
-
LarsSP
- geregistreerd lid
Oke bedankt,
Ik ga vanmiddag even naar de drogist om zo'n matje te halen.
En ze heeft inderdaad een dikke buik, volgens mij is ze er ook nog trots op ook. Ze laat hem aan iedereen zien..
Ik ga vanmiddag even naar de drogist om zo'n matje te halen.
En ze heeft inderdaad een dikke buik, volgens mij is ze er ook nog trots op ook. Ze laat hem aan iedereen zien..
Izzy is ons schatje

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
oh kleine langharige hondjes
Ik hoop dat alles goed gaat met je aanstaande moedertje en dat ze een paar gezonde pups op de wereld zet.
Ik hoop dat alles goed gaat met je aanstaande moedertje en dat ze een paar gezonde pups op de wereld zet.
- mon65
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
heel veel succes met de bevalling. Ik heb een Mastiffteef die vandaag moet bevallen. Spannend hoor...
Die matjes heten idd celstof matjes. Je kan ze ook via internet bestellen (goedkoper) maar als ze vandaag moet bevallen ben je daar een beetje laat mee
Die matjes heten idd celstof matjes. Je kan ze ook via internet bestellen (goedkoper) maar als ze vandaag moet bevallen ben je daar een beetje laat mee
-
LarsSP
- geregistreerd lid
mon65 schreef:heel veel succes met de bevalling. Ik heb een Mastiffteef die vandaag moet bevallen. Spannend hoor...
Ik heb vandaag ook jouw dagboek door gelezen. Ik heb gelijk maar even ook de DA gebelt, voor het geval we in het weekend moeten bellen voor hulp. Zij zijn gewoon beschikbaar, stel dat er een keizersnede nodig is, kan ik ook gewoon bellen..
Terwijl ik dit typ zit izzy in haar werpkist weer te graven.. Ik hoop zo dat het goed gaat, en heb er erg veel zin in
Izzy is ons schatje

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Leuk uitgebreid verslag heb je geplaatst.
Ik hoop dat de bevalling via de natuurlijke weg gaat lukken voor je teefje, heb je een goede dierenarts achter de hand voor het geval dat het een keizersnede zou gaan worden?
Heel veel succes met de aanstaande bevalling!
Ik hoop dat de bevalling via de natuurlijke weg gaat lukken voor je teefje, heb je een goede dierenarts achter de hand voor het geval dat het een keizersnede zou gaan worden?
-
LarsSP
- geregistreerd lid
LongFields schreef:Leuk uitgebreid verslag heb je geplaatst.![]()
Dankje wel..
wat een leuke reacties allemaal!
Waarschijnlijk heb je net niet mijn bericht gelezen, hehe toevallig. Maar ik heb inderdaad een goede DA ter beschikking voor het geval van een keizersnede. Ze weten ook dat Izzy op het punt staat om te bevallen. Bedankt voor de tip
Heb net een filmpje gemaakt van Izzy hoe ze haar werpkist klaar maakt.. Erg kort filmpje, maar wel duidelijk
Izzy is ons schatje

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Ik had niet goed gelezen, zag nadat ik mijn reactie postte inderdaad jouw bericht over de dierenarts. 
-
LarsSP
- geregistreerd lid
http://www.youtube.com/watch?v=57jafemk3QQ
Hier is het filmpje van Izzy in haar werpkist. Ze maakt het klaar voor de bevalling..
Ziet er erg lief uit..
Nu nog wachten
Hier is het filmpje van Izzy in haar werpkist. Ze maakt het klaar voor de bevalling..
Ziet er erg lief uit..
Nu nog wachten
Izzy is ons schatje

- mon65
- Zeer actief
- Contacteer:
Je zegt na het nemen van de rontgenfoto dat je nu zeker weet dat er 2 pupjes in zitten, maar lees maar eens goed op dit forum... dan kun je zien dat dat niet altijd klopt hoor. Dus bereid je maar voor dat er misschien toch meer dan 2 puppies in zitten!
Succes!
Succes!
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Een rofo waar maar 2 pups op te zien zijn lijkt me toch wel aardig accuraat hoor. Als het nou helemaal vol zou zitten met pups dan kan je misschien wel een schedeltje missen op een foto, maar bij 2 pups lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.
-
LarsSP
- geregistreerd lid
Oke, nou wie weet. Dat zou wel een verrassing zijn dan.mon65 schreef:Je zegt na het nemen van de rontgenfoto dat je nu zeker weet dat er 2 pupjes in zitten, maar lees maar eens goed op dit forum... dan kun je zien dat dat niet altijd klopt hoor. Dus bereid je maar voor dat er misschien toch meer dan 2 puppies in zitten!![]()
Succes!
Izzy is ons schatje

- mon65
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee daar heb jij idd weer gelijk in, als het er maar twee zijn zal het wel makkelijker te zien zijn.LongFields schreef:Een rofo waar maar 2 pups op te zien zijn lijkt me toch wel aardig accuraat hoor. Als het nou helemaal vol zou zitten met pups dan kan je misschien wel een schedeltje missen op een foto, maar bij 2 pups lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
sterkte ... met de bevalling en heb ook nog even naar het wakeboarden gekeken.. had geen idee wat het was... dat ziet er gaaf uit.. het filmpje met de opkomende zon erbij is mooi.. maar ik denk niet dat het toegestaan is ???
- frank-bobby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hey jij ook hier
Succes met Iz ik blijf dit topic ff volgen
groetjes
groetjes

-
LarsSP
- geregistreerd lid
Het wakeboarden doen we op een dijk waar weinig mensen komen.. maar ik denk dat het inderdaad niet toegestaan is. Maar tot nu toe de mensen die het ons zien doen, moedigen ons vooral aan..mariabel schreef:sterkte ... met de bevalling en heb ook nog even naar het wakeboarden gekeken.. had geen idee wat het was... dat ziet er gaaf uit.. het filmpje met de opkomende zon erbij is mooi.. maar ik denk niet dat het toegestaan is ???
He Frank, toevallig dat je hier ook zit. Wel leuk.. Ik zal veel posten!frank-bobby schreef:Hey jij ook hier![]()
groetjes
Btw.
Heb net de temp. opgemeten en Izzy zit nu op 36,87 graden. Is toch nog laag.
Ze heeft net ook weer diarree gehad en is vooral onrustig.
Ze heeft vandaag ook nog niets gegeten, maar ook niet gedronken..En drinken moet ze wel doen..
Izzy is ons schatje

- mon65
- Zeer actief
- Contacteer:
Je zou met een spuitje wat water in haar bekje kunnen spuiten als ze echt niet gaat drinken.. Succes!
off-topic: Volgens mij is het wakeboarden opgenomen langs de Jaagweg of niet?
off-topic: Volgens mij is het wakeboarden opgenomen langs de Jaagweg of niet?
-
LarsSP
- geregistreerd lid
Off-topic:
Ja dat klopt.. Dat hebben we 1 keer gedaan.. Maar dat doen we niet meer daar. Daar zijn te veel mensen.
Ja dat klopt.. Dat hebben we 1 keer gedaan.. Maar dat doen we niet meer daar. Daar zijn te veel mensen.
Izzy is ons schatje

-
Dianavdberkt
- Zeer actief
Leuk verslag. veel succes met de bevalling.
-
LarsSP
- geregistreerd lid
Ik denk dat het elk ogenblik kan gebeuren.. Ze is erg onrustig.. ligt in haar werpkist rondje te draaien.. En erg aan het grommen/piepen..
Izzy is ons schatje

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Die fase kan ook best een poos duren hoor, de eerste keer dat ik hier een teefje had dat ging bevallen heeft dat meerdere dagen geduurd. 
- kloesje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Jack Russell Terriër Macho
Australian Kelpie Timber en Bindi
Duitse Herder Benthe (co-own) - Aantal honden: 4
-
LarsSP
- geregistreerd lid
Oke oke.. Goed om te weten. BedanktLongFields schreef:Die fase kan ook best een poos duren hoor, de eerste keer dat ik hier een teefje had dat ging bevallen heeft dat meerdere dagen geduurd.
Maar was toen de temperatuur ook al gedaald? Want dat is bij Izzy wel het geval.
Izzy is ons schatje

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Er kan een valse temperatuursdaling zijn (dat heb ik hier al meerdere keren gehad), en de bevalling gaat pas van start als ná de temperatuursdaling de temperatuur weer omhoog gaat. Dus het feit dat de temperatuur gedaald is houdt niet automatisch in dat er altijd binnen heel korte tijd pups komen.
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Contacteer:
Spannend zeg!
Ik duim voor een voorspoedige bevalling en 2 gezonde puppies!
Ik duim voor een voorspoedige bevalling en 2 gezonde puppies!

- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer: