Heb Shira ingeschreven... een redelijke thuiswedstrijd

Moderator: moderatorteam
Elly* schreef:Ik ben er ook, met camera
sjaak-k schreef:Ik heb ook ingeschreven
kan je de rest van de km's ook even plukken?lila660 schreef:Wij zijn er ook met Fellow.
Voor de tollers zou het zeer aannemelijk zijn dat deze km keurt. Even van hun site geplukt......
Mevr. T. Adrichem Bogaert - Kwint
Op zondag 05 juni organiseren wij weer onze jaarlijkse Clubmatch op ons eigen terrein.
De raskeuringen beginnen om 10.00 uur. Het hek gaat om 8.30 uur open voor de exposanten.
Zo heeft iedereen de tijd om zich te installeren en kan uw hond alvast wat aan de omgeving wennen, voordat hij gekeurd wordt.
Dit jaar hebben we een Nederlandse rassen special. De special houdt in, dat mensen die geen lid zijn van KC Almelo, maar wel lid van een rasvereniging van een Nederlands ras, korting krijgen op het inschrijfgeld.
Keurmeesters:
Dhr. J. Andringa
Dhr. D. Baars
Mevr. L. Kersbergen
Mevr. T. Adrichem Bogaert - Kwint
Inschrijfformulieren liggen voor u klaar in ons clubgebouw maar u kunt het inschrijfformulier ook downloaden vanaf onze homepage.
U mag voor uw eigen comfort stoelen, partytenten en windschermen meenemen.
De entree voor bezoekers is gratis, dus neemt u gerust gezinsleden of hondenminnende kennissen mee.
Vergeet ook het comfort van uw hond niet; een bench met een zacht kussen erin, zal door uw hond waarschijnlijk zeer op prijs gesteld worden. Hierin kan de hond tot rust komen tussen alle drukte om hem heen.
Ik zag zaterdag nog een Shiba'tje lopen. Met een oude schoolvriendin van mijn dochter aan het andere eind van de lijn. Ik vermoed dat ze bij mij in de buurt woont. Misschien komt zij wel.shibashira schreef:Geen speltje, maar heb twee B&T Shiba's bij me. Die zullen er niet al te veel rondlopen.. hoewel ik weet dat er sowieso nog 1 komt, maar met een iets donkerder maskertje.
volgens mij ken ik de andere Dalmatenliefhebbers al van gezicht, dan ben jij dus "die andere'Elmo/maureen schreef:Elmo is niet moeilijk te herkennen
donker bruine vlekken en ik ben degene met een gespannen gezicht, lang, slank en donker haar
Ja, dat denk ik inderdaad. Dat is Noesse met haar Shiba-teefje. Ze woont in Almelo en is rond de 20 denk ik. Die ga je vast zondag's daar wel zien. Ze was er vorig jaar trouwens ook. Heb je toen ook foto's gemaakt daar?Elly* schreef:Ik zag zaterdag nog een Shiba'tje lopen. Met een oude schoolvriendin van mijn dochter aan het andere eind van de lijn. Ik vermoed dat ze bij mij in de buurt woont. Misschien komt zij wel.shibashira schreef:Geen speltje, maar heb twee B&T Shiba's bij me. Die zullen er niet al te veel rondlopen.. hoewel ik weet dat er sowieso nog 1 komt, maar met een iets donkerder maskertje.
ja zeker, tot dan!! Als ik er een met een megalens voorbij zie komen vraag ik wel even of het Elly isElly* schreef:Tot 5 juni!