Eindelijk een berichtje van mij (de trotse "surrogaat" mama)
Afgelopen woensdagmiddag was ik afgereisd naar Henny in Callantsoog. (zij is een bevriende fokker van zowel Monique als van mij).
Henny had aangeboden dat ik bij haar kon logeren tot de pups in aantocht zouden zijn,
omdat zij een heel stuk dichter bij Monique woont als ik. (Henny super bedankt

)
Vrijdagmiddag zijn we (Henny en ik) nog ff op bezoek geweest bij Monique en Nala, om vervolgens zaterdag te helpen bij de KS.
Ik heb ze dus allemaal geboren zien worden. Wat een super ervaring!
Daarnaast hebben we natuurlijk geholpen met slijmzuigen, opwrijven enz. enz.
Na de KS ben ik met Monique mee gegaan om te kunnen helpen.
Zaterdagnacht heeft Monique zelf gewaakt en de nacht van zondag op maandag heb ik voor Monique waargenomen
Zo kon zij eindelijk weer eens een "beetje" normale nachtrust hebben, na al een week op de bank te hebben geslapen.
Zoals jullie zien, zag ik niet op mijn best uit na zo'n nachtje, maar wat is het toch superleuk!
(Wat had ik toch graag gewild, dat het destijds bij Amiga ook zo was gegaan, ipv 1 pup)
Het is echt een heerlijk nest... en inderdaad het mini-mannetje

daar heb ik echt een zwak voor!
maar wat is het toch een superknokkertje.
Maandagmiddag ben ik weer langzaam aan (en met behoorlijke tegenzin) naar huis vertrokken.
Ik moest maandagavond nog lesgeven op de KC, waar ik natuurlijk werd onthaald, door zeer nieuwsgierige mede-trainers en cursisten.
FOTO's, FOTO's, FOTO's... die wilde ze natuurlijk ook allemaal graag zien.
Inmiddels heb ik eindeijk wat tijd gehad om ze op de PC kunnen laden, dus hieronder een paar uit mijn "archief".
Ik kan niet wachten tot ik weer ff de kant van Monique op kan....