Ik ben zojuist hevig kwijlend van de bank gedonderd... wat een schátje.
Moderator: moderatorteam
Wat sneu dat hij zo bang is voor iedereen buitenBrowny schreef: hij doet het super goed! hij vertrouwd mij al en wilt steeds bij mij in de buurt zijn, ligt naast mijn voeten en houd me in de gaten.. buiten is hij voor iedereen bang en voornamelijk voor mannen is hij panisch.. dat moeten we dus maar snel gaan trainen en veel mannen ontmoeten met hem![]()
ook met dit manneke gaat het helemaal goed komen
knap dat je dat uit zo'n bericht kan halenlaeken schreef:Erg leuk beestje dat er prima uitziet en erg jolig is voor een totaal vervilt hondje dat klappen kreeg met een ontstoken huid. Ik denk dat het allemaal wel meeviel. Geeft niks hoor, maar dit maak je niet van een hond met onstekingen die totaal vervilt en mishandeld is. Ik zie gewoon een prachtig vrolijk dier. Een die zo uit het beste gezin in een villa-wijk weggehaald kan zijn. En dan die pretbek. Ik had echt iets heel anders verwacht toen ik je berichten las.
Evengoed heel erg goed dat je er een andere baas voor zoekt. Wel vind ik het niet zo netjes naar de vorige eigenaar toe dat je dit op internet zet. Inclusief dat de hond vermoedelijk geslagen werd en zeer slecht verzorgd. Dat is echt niet zo, beest ziet er dolgelukkig en picobello uit.
Wie weet heeft hij wel eens eenenorme schop onder zn kont gehad....arm beest...Inge O schreef:die bult zou wel een keer een perianale breuk kunnen zijn hoewel ik dat wel vreemd zou vinden voor zo'n jong hondje.
nooit van gehoord, morgen gaan we naar de dierenarts dus ben benieuwd wat die ervan zal zeggen.. hij past zich ontzettend snel aan, mij vertrouwd hij 100% en kan alles met hem doen. vreemde mensen voor hem die moeten hem wat voorzichtiger benaderen want bij onverwachtse beweging of bepaalde plekken aanraken kan hij blaffen of snauwen. dit heeft hij bij mij gelukkig niet gehad en denk dat hij aanvoelt dat dit mijn huis is ofzoInge O schreef:die bult zou wel een keer een perianale breuk kunnen zijn hoewel ik dat wel vreemd zou vinden voor zo'n jong hondje.
daarom geef ik het nog even de tijd_Inge_ schreef:Het duurt vaak wel ff voordat honden echt goed met elkaar omgaan hoor..Jules vond Diaz ook pas na 2 weken leuk en Jazz vind hem binnen nog steeds stomHet is wel een schatje zeg.