heca een uurtje voordat ze ingeslapen werd:

omdat we wisten dat we ws wel meer honden zouden kunnen verliezen ( we hadden toen een argentijn wat niet helemaal lekker ging,plus een rottweiler van ruim 12 jaar dus ja...),hadden we besloten dat er een pupje zou komen om ook wat leuks te hebben dat jaar...
en dat werd kleine kimmie...

we waren zo blij met haar en het was ook zo'n geweldig lief pupje,dus ja, ons geluk kon niet op...
tot ze 13 weken oud was en ziek werd,erg ziek,opgenomen in een kliniek 3 dagen lang,en bij thuiskomst na die 3 dagen ging het gelijk alweer mis...
bij een spoed DA werd er bloed afgenomen en haar nierwaardes bleken enorm hoog te zijn,gelijk door naar een grote kliniek,en daar werd met een echo duidelijk dat kimmie geen normale nieren had en dus ook nooit oud zou worden..
we hebben nog 5 weken voor haar geknokt,geleeft tussen hoop en vrees omdat haar nierwaardes uiteindelijk steeds beter werden,maar de strijd toch verloren...
op 19 weken leeftijd hebben we haar moeten laten inslapen...

kimmie 1 dag voor haar dood:

een week na kimmie haar dood moesten we ook onze argentijn in laten slapen:

we hopen dan ook dat gringo en kimmie elkaar weer gevonden hebben achter de regenboogbrug...:

tja en dan...3 honden in 3 maanden tijd,dat is echt onbegrijpenlijk en je weet amper war je het moet zoeken om dit te verwerken...
na een week of 5 begon ik depressief te worden,ik zat in een put waar ik niet meer uit kwam,de hele dag maalde en maalde mij hoofd maar door en deed niets anders als huilen...
ik heb toen gezegd dat ik toch weer een pupje wilde,al was het maar dat ik weer afgeleid zou worden en dat er toch weer iets "leuks"in ons leven zou komen...
en zo kwam Pip in ons leven...

en hondje wat zoveel voor mij betekend ,een ondankbare taak had alle verdriet weg te halen (althans het een plek te kunnen gaan geven) en dat heeft ze heel knap gedaan,ze is zo lief,altijd vrolijk,een grote knuffel hond,gewoon een geweldig wijffie

blije kleine pip:

en vooral een hondje met een hoge dosis humor...

pip is ook een echte "speelhond",ze speelt de hele dag door,ook met het andere oudje zoë;

omdat de andere grote honden niet met haar wilde spelen,hebben we dakkas geadopteerd,voor hem werd een nieuw huis gezocht en zijn beschrijving was zo goed dat hij prima in de roedel pastte ,en zo kreeg pip een eigen speelmaatje:

uren hebben die gespeeld,alleen nu is er een nieuwe liefde in haar leven,Buddy:

een pup met niet zo'n goede start in zijn leven,maar ja,die 2 hebben elkaar helemaal gevonden en dus speelt ze nu heel veel met buddy en zo af en toe nog met dakkas ( mevr wisselt naar behoefte gewoon haar speelmaatjes af)...

en pip heeft hier een sport ontdekt dat heet "paardsurfen" van jongs af aan vind ze het geweldig om voor paarden uit te rennen,of mee te rennen,en ja dat geeft af en toe dan zulke plaatjes:

( de paarden hier zijn honden gewend, en zeker met de hengst is het gewoon spelen wat ze doen..is minder eng als dat het er zo uitziet)
nou ja,vandaag is pip jarig en ze is 2 jaar geworden...

we hopen nog heeel lang van dit lieve meisje te kunnen genieten....
dank je wel lieve pippemuis,voor alles wat je betekend voor ons...