Ojee, had ik het nu maar eerder gevraagd.Nuyvilaq schreef:Dan moet je idd even bellen, ik had binnen een paar dagen de acept op de mat
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Elena's & Brio 3 jr later blz 30
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Elena's pups. Blz 25 vraagje chipper/RvB
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: Elena's pups. Blz 24 Nwe foto's. 4 weken oud!
Inderdaadsirene schreef:Dat zijn alle peludos hoor. Dat zei ik nog tegen jelittle-wolf schreef:
Ooo die is wel leuk Son!!

Ik wil nog een Peludo

- Linx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever - Aantal honden: 7
- Contacteer:
Die acceptgiro lag hier ongeveer euh... 1 dag na geboorteaangifte al op de mat! Zeker even achteraan!
Wat zijn ze toch leukkkkk!!!! Gaat hard hè?
Wat zijn ze toch leukkkkk!!!! Gaat hard hè?

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn geboorteaangifte was in ieder geval daar en op tijd ontvangen. De factuur was aangemaakt maar niet verstuurd. Ik hoop dat ik het nu snel krijg anders komt de chipper straks natuurlijk veel te laat.
Ik ben iig blij dat ze het wel ontvangen hebben!
Ik ben iig blij dat ze het wel ontvangen hebben!
Re: Elena's pups. Blz 24 Nwe foto's. 4 weken oud!
Nee, heb niets gehoord, totdat ze 5,5 week waren. Toen viel er bij mij een kaartje in de bus dat ze op de maandag erop zouden komen (6 weken en 2 dagen waren ze toen).sirene schreef:Even een vraagje voor degenen die onlangs een nest hadden. De pups zijn nu 4 weken. Wanneer komt de chipper ongeveer, wat dat met 5 weken ? Klopt het dat ik na mijn nestaangifte (dus de namen opsturen) niets heb gehoord van de RvB ? Daar krijg je geen bevestiging van toch ? Het stond me zo bij dat je dan de acceptgiro kreeg maar ik heb nog niets gehad.
Even voor de zekerheid, anders moet ik er even achteraan.

Ohja, acceptgiro uiteraard wel binnen een paar dagen gehad en betaald. Dus als je die niet hebt gehad: zeker even erachteraan!
- mon65
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik heb de geboorte-aangifte op maandag 23 mei verstuurd en kreeg vandaag de accept-giro in de bus. Dat was trouwens wel ff schrikken zeg! Of ik ff 710 eurootjes wil storten 

- poetin666
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
- Contacteer:
Ohh ze zijn erg snel met de acceptgiro hoor,. paar dagen en je mag al betalen!! en chipper komt hier met 6=7 wk,.. net hoe t uitkomt of wat je zelf graag wilt,. ik wil nooit zo vroeg met 5 wk,. mag wel wat later en dat weet ze ook. In de vacantietijd moet je vaak langer wachten,...maar de acceptgiro heb je normaal heel snel,. dus ga r ff achteraan, als ze je geboorte aangifte kwijt zijn,.. kom je weer onder op de stapel,.. en das vervelend!
People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
We hebben enorme klauterpups. De trap in de tuin heeft een enorme aantrekkingskracht op ze. Zo grappig vanmorgen. Allemaal gingen ze over de eerste traptrede klimmen. Eerst Doña, die ging al heen en weer. Toen zag de rest het en deden ze het allemaal na. Behalve Brio, die stond erbij en dacht
wat doen jullie moeilijk. Je kunt er gewoon omheen
Eerst Doña

Xime

Doña doet het nog ff voor

Gitana, en Brio is al omgelopen

Eerst Doña

Xime

Doña doet het nog ff voor

Gitana, en Brio is al omgelopen

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dus eigenlijk is Brio de slimste: waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan!
Heerlijke puppenkontjes hebben ze!
Om over die gerimpelde aandoenlijke snuitjes maar te zwijgen...
Ik ben er nu achter dat ik ze alleen maar niet leuk en schattig vind als ze heel klein zijn. Zoals ze nu zijn, vind ik ze helemaal geweldig.

Heerlijke puppenkontjes hebben ze!

Ik ben er nu achter dat ik ze alleen maar niet leuk en schattig vind als ze heel klein zijn. Zoals ze nu zijn, vind ik ze helemaal geweldig.
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ik dacht precies hetzelfdeLongFields schreef: Heerlijke puppenkontjes hebben ze!Om over die gerimpelde aandoenlijke snuitjes maar te zwijgen...

Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
- Aantal honden: 1
Re: Elena's pups. Klauterpuppies!
Ze zijn echt onweerstaanbaar hoor 

Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- poetin666
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse naakthonden & Mechelse herders, Centraal Aziatische Ovcharka
- Contacteer:
Sonja is alles nu in orde met die acceptigiro vd RVB? zullen wel bijna gechipt worden,.. auuwwwiiieeeee!
sommige reageren helemaal niet, en andere gillen de hele straat bij elkaar,...... komt vast in het pupendagboek, so far heel erg leuk om te volgen! 

People always come into your life for a reason, just don't be fooled into thinking they have to stay!!

- Linx
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested
Middenslag Poedel
Mechelaar
Hollandse Herder
Golden Retriever - Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ahhh wat gaat het snel! Oortjes weer uit de tape gehaald?
Leuk is dat, dat klimmen! Hier vinden ze het ook leuk! Alleen Noah (enige kereltje) vind het spannend.
Vind het erg slim van Brio haha.
Leuk is dat, dat klimmen! Hier vinden ze het ook leuk! Alleen Noah (enige kereltje) vind het spannend.

- mon65
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
- Contacteer:
ohhhhhhh
wat zijn ze leuk! En wat een acrobaten zeg....

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
oh wat een knapperts!!! worden vast heel knappe behendigheidshondjes

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- yuki
- Zeer actief
Oh wat een knapperds
Die kontjes!
En ze hebben zelfs rimpeltjes wat een leuke beessies!

Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou even de oortjes uit de tape gehaald. Ik heb altijd opstartproblemen met tapenLinx schreef:Ahhh wat gaat het snel! Oortjes weer uit de tape gehaald?
Leuk is dat, dat klimmen! Hier vinden ze het ook leuk! Alleen Noah (enige kereltje) vind het spannend.![]()

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kreeg de acceptgiro vandaag. Voor 5 pups dus. Terwijl ik dus door heb gegeven dat er 1 pup overleden is.poetin666 schreef:Sonja is alles nu in orde met die acceptigiro vd RVB? zullen wel bijna gechipt worden,.. auuwwwiiieeeee!sommige reageren helemaal niet, en andere gillen de hele straat bij elkaar,...... komt vast in het pupendagboek, so far heel erg leuk om te volgen!
Dus nu heb ik weken mogen wachten op hun acceptgiro en mag ik nog dokken voor een pup die er niet meer is. De chipper zal nog wel ff duren nu.
Hier gingen toen sommige pups ook heel erg gillen. Bij de naakten gaat het chippen ook veel moeilijker.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk om te horen!LongFields schreef:Dus eigenlijk is Brio de slimste: waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan!![]()
Heerlijke puppenkontjes hebben ze!Om over die gerimpelde aandoenlijke snuitjes maar te zwijgen...
Brio is volgens mij inderdaad de slimste èn de zelfstandigste. Samen met Gitan, die gaat ook alleen op avontuur.
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Aaahh, zielig vind ik datsirene schreef:Hier gingen toen sommige pups ook heel erg gillen. Bij de naakten gaat het chippen ook veel moeilijker.

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Contacteer:
Heerlijk!
Bleven ze maar zo, zoals ze nu vind ik ze het leukst!
Volwassen vind k ze niet zo.

Bleven ze maar zo, zoals ze nu vind ik ze het leukst!
Volwassen vind k ze niet zo.

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, chippen is heel naarYvetteJ schreef:Aaahh, zielig vind ik datsirene schreef:Hier gingen toen sommige pups ook heel erg gillen. Bij de naakten gaat het chippen ook veel moeilijker.![]()

- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Contacteer:
Wat een leuke foto's van het ondernemende stel!
Hier zou de chipper a.s dinsdag komen, maar dat is de enige dag dat ik niet kan, nu komt hij maandag de 20ste. Ze geven meestal geen kick, denk dat de huid van een nakertje ook veel stugger is om doorheen te prikken?
Hier zou de chipper a.s dinsdag komen, maar dat is de enige dag dat ik niet kan, nu komt hij maandag de 20ste. Ze geven meestal geen kick, denk dat de huid van een nakertje ook veel stugger is om doorheen te prikken?

Groetjes Annemieke
Dat had ik ook, dat geld moet je nu gewoon betalen en de chipper maakt dan een notitie als ze komt en dan krijg je het bedrag van het ene puppie terug. Zo ging het hier in ieder geval.sirene schreef:Ik kreeg de acceptgiro vandaag. Voor 5 pups dus. Terwijl ik dus door heb gegeven dat er 1 pup overleden is.poetin666 schreef:Sonja is alles nu in orde met die acceptigiro vd RVB? zullen wel bijna gechipt worden,.. auuwwwiiieeeee!sommige reageren helemaal niet, en andere gillen de hele straat bij elkaar,...... komt vast in het pupendagboek, so far heel erg leuk om te volgen!
Dus nu heb ik weken mogen wachten op hun acceptgiro en mag ik nog dokken voor een pup die er niet meer is. De chipper zal nog wel ff duren nu.
Hier gingen toen sommige pups ook heel erg gillen. Bij de naakten gaat het chippen ook veel moeilijker.
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
vind de naald van zo'n chip app. ook vrij dik en dan voor die naakte nekjes.
onze kat gilde ook alles bij elkaar, bleek er ook nog geen chip in te zitten en moest het nog een keer.
het zijn wel pracht puppen, met heerlijke bekkies.

onze kat gilde ook alles bij elkaar, bleek er ook nog geen chip in te zitten en moest het nog een keer.

het zijn wel pracht puppen, met heerlijke bekkies.

Odin 2001-2013
Ivan 2001
-
- Zeer actief
Die klauterfoto's zijn geweldig

- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
hier op het forum was laatst een foto van een cardigan wiens oren geplakt waren met pedicuretape. Aan de binnen kant van de oren het leek op vilt. het zag er voor de hond comfortabeler uit dan aan de buitenkant plakken. Ik weet niet meer wie het precies was maar weet wel dat ze ook een labrador hebben. Hondje was een broertje van Appel van Aimee.sirene schreef:Nou even de oortjes uit de tape gehaald. Ik heb altijd opstartproblemen met tapenLinx schreef:Ahhh wat gaat het snel! Oortjes weer uit de tape gehaald?
Leuk is dat, dat klimmen! Hier vinden ze het ook leuk! Alleen Noah (enige kereltje) vind het spannend.![]()
Vind het erg slim van Brio haha.Vind het zo jammer op de foto's. Vanaf morgen ga ik ze echt goed tapen.