haha.... we doen ons best, maar of dat zal lukkenElly* schreef:Of je moet gewoon als nr 1 in de groepskeuringen geplaatst worden. Zet ik jullie op de kiek.

Moderator: moderatorteam
haha.... we doen ons best, maar of dat zal lukkenElly* schreef:Of je moet gewoon als nr 1 in de groepskeuringen geplaatst worden. Zet ik jullie op de kiek.
Elly* schreef:volgens mij ken ik de andere Dalmatenliefhebbers al van gezicht, dan ben jij dus "die andere'Elmo/maureen schreef:Elmo is niet moeilijk te herkennen
donker bruine vlekken en ik ben degene met een gespannen gezicht, lang, slank en donker haar
Ik met mijn 1.59m, nee niet snel vermoed ik zomaar.Elmo/maureen schreef:Elly* schreef:volgens mij ken ik de andere Dalmatenliefhebbers al van gezicht, dan ben jij dus "die andere'Elmo/maureen schreef:Elmo is niet moeilijk te herkennen
donker bruine vlekken en ik ben degene met een gespannen gezicht, lang, slank en donker haar
je ziet mij iig niet over het hoofd
Vast welMachie schreef:Die Black&tan van de foto ken ik van de ringtraning in Almelo. Erg leuk hondje![]()
Ik gok dat ik de enige ben met een Puli. En daarbij herken je me wel toch Elly?
Ik verwacht er op de prachtige tijd van 9 uur te zijnElly* schreef:Tot morgen!
Waarom zo vroegMachie schreef:Ik verwacht er op de prachtige tijd van 9 uur te zijnElly* schreef:Tot morgen!
Plekje in de schaduw zoekensjaak-k schreef:Waarom zo vroegMachie schreef:Ik verwacht er op de prachtige tijd van 9 uur te zijnElly* schreef:Tot morgen!
Je kunt beter gaan schuilen voor de regen en het onweerMachie schreef: Plekje in de schaduw zoeken
Geen idee...Elly* schreef:Wordt het zonnig dan?
Ik geloof dat ze me omstreeks half 9 verwachten. Nou ja, het is maar 5 minuten fietsen en ik ben dan toch al wakker.
jullie zijn sowieso wel herkenbaarMaeve schreef:Leuk, Nilo is vanavond begonnen met mank lopen. Dus wij zijn ook herkenbaar![]()
Tot morgen allemaal!
we stonden met zijn 5en bij de groepskeuringen. Een sheltie en ik moesten eruit. De boef en de briard werden 2&3, terwijl ze alle 2 zeer duidelijk in telgang liepen. Ik heb er geen enkel probleem mee dat ik niet geplaats wordt hoor, (zou ik niet terecht zijnshibashira schreef:dat is idd vreemd... geen mooi gangwerk tonen en toch geplaatst???
Dat mag niet meer tegenwoordig heb ik me laten vertellen door de meneer met de bobtailElly* schreef:Dat van de telgang viel mij ook op. Het grappige is dat men vroeger bij de Bobtail wel graag telgang wilde zien en dat nu nooit meer getoond wordt.