Moderator: moderatorteam
Dat bruin komt door het bijten???Mit schreef:Oh dat lijkt me eigenlijk wel leuk...Alleen worden wij meteen gediskwalificeerd vanwege die bruine achterpoten van Stellar. Die blijft er maar op kauwen, zo kunnen we nooit showen
Hè wat leukAiske schreef:Wij zijn ook van de partij... wij hebben 4 Stabijtjes ingeschreven.
Ik doe daar de ringtraining dus kan niet maken om niet te komen denk ik zo![]()
Leuk om mensen van het forum te ontmoeten!
Mit schreef:Oh dat lijkt me eigenlijk wel leuk...Alleen worden wij meteen gediskwalificeerd vanwege die bruine achterpoten van Stellar. Die blijft er maar op kauwen, zo kunnen we nooit showen
Aiske schreef:Over 2 dagen is de clubmatch.... heeft gisteren 1 van mijn dames het voetzooltje helemaal open gehaald![]()
Ik neem haar nooit mee naar shows omdat ze er een hekel an heeft, schrijf ik een keer in.... heb je dat.
Yep zeker na de complimenten na afloop van de keuringen....jores schreef:gefeliciteerd!! Wat een super dagje voor jullie Bertha! Jullie zullen inmiddels wel naast de schoenen lopen met zoveel mooie eigen fok
![]()
Aiske schreef:Yep zeker na de complimenten na afloop van de keuringen....jores schreef:gefeliciteerd!! Wat een super dagje voor jullie Bertha! Jullie zullen inmiddels wel naast de schoenen lopen met zoveel mooie eigen fok
![]()
gaan we doen!!jores schreef:Aiske schreef:Yep zeker na de complimenten na afloop van de keuringen....jores schreef:gefeliciteerd!! Wat een super dagje voor jullie Bertha! Jullie zullen inmiddels wel naast de schoenen lopen met zoveel mooie eigen fok
![]()
geniet nog maar lekker na van jullie geweldige dag
Thanks....tkuijernl schreef:ik heb Jelmer gezien (en de andere stabijtjes) wat een plaatje is hij![]()
wij hebben verder staan zwijmelen bij de newfies maar zijn redelijk snel weer naar huis gegaan....