Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
cesar milan tijdschrift?
Moderator: moderatorteam
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
cesar milan tijdschrift?
heeft er hier iemand een abonnement op?

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
Neeltje
Re: cesar milan tijdschrift?
Nee, dat is Engelstalig en ja ik heb het. Ik kreeg een gratis jaarabonnement bij de Sessions on Line via zijn site.
- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
Geen abbo maar ik heb hier wel een heel jaargang liggen 
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Neeltje schreef:Nee, dat is Engelstalig en ja ik heb het. Ik kreeg een gratis jaarabonnement bij de Sessions on Line via zijn site.
Zou je voor mij willen kijken of er iets van the european tour instaat..en zo ja zou je dat kunnen inscannen? En mij mailen.....omdat ik met pfaffke meegedaan heb vind ik het leuk om te hebben....ik kan het alleen nergens meer krijgen hier :s

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Shooting Star
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
- Aantal honden: 1
Waar koop je die dan? Ik ben er wel eens naar op zoek geweest. Omdat iemand op een (dit?) forum schreef dat 'ie bij The Read Shop te koop zou zijn ben ik daar heen geweest, maar bij The Read Shop in Emmen hadden ze er nog nooit van gehoordStephanieR schreef:Geen abbo maar ik heb hier wel een heel jaargang liggen
Misschien is 'ie in de Randstad wel te koop, maar in dit achtergestelde gebied niet?
En mits TS geen interesse heeft, wil ik voor een leuke prijs die tijdschriften wel van je overnemen, als je er vanaf wilt?
-
Neeltje
Als het erin komt te staan, zal ik aan je denken. Ik heb het blad van juni nog niet.RachelleAmericanBulldog schreef:Neeltje schreef:Nee, dat is Engelstalig en ja ik heb het. Ik kreeg een gratis jaarabonnement bij de Sessions on Line via zijn site.
Zou je voor mij willen kijken of er iets van the european tour instaat..en zo ja zou je dat kunnen inscannen? En mij mailen.....omdat ik met pfaffke meegedaan heb vind ik het leuk om te hebben....ik kan het alleen nergens meer krijgen hier :s
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
even geheel o.t. heb je die sessions al afgerond en hoe is/was het? Heb je er iets aan, is het anders dan verwacht? etc.Neeltje schreef:Nee, dat is Engelstalig en ja ik heb het. Ik kreeg een gratis jaarabonnement bij de Sessions on Line via zijn site.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Neeltje
De vragen stellen niet veel voor, maar al de hands out zijn wel heel erg handig, want ik heb nu zowat heel zijn aanpak in een map zitten.
Ik heb er voor de opvoeding van Yentle heel veel baat bij gehad, door iedere keer weer met je neus op de feiten te worden gedrukt, waar op te letten en wat wel en niet te doen. En omdat het in behapbare stukken is 'geknipt' is het voor mij goed te plaatsen en ook makkelijk om naar terug te grijpen als er 'n keer iets niet lekker gaat.
Wat hij zo vaak in zijn shows zegt, je krijgt een totale andere houding en dat merk ik aan mezelf wel. Niet dat ik helemaal veranderd ben, maar toch, ik heb wel het gevoel dat ik anders in het leven sta. Inderdaad meer 'nu' leef en niet gisteren of morgen.
Ik heb er voor de opvoeding van Yentle heel veel baat bij gehad, door iedere keer weer met je neus op de feiten te worden gedrukt, waar op te letten en wat wel en niet te doen. En omdat het in behapbare stukken is 'geknipt' is het voor mij goed te plaatsen en ook makkelijk om naar terug te grijpen als er 'n keer iets niet lekker gaat.
Wat hij zo vaak in zijn shows zegt, je krijgt een totale andere houding en dat merk ik aan mezelf wel. Niet dat ik helemaal veranderd ben, maar toch, ik heb wel het gevoel dat ik anders in het leven sta. Inderdaad meer 'nu' leef en niet gisteren of morgen.