Kan Luna ook een keertje meedoen in de 'foutjes-klasse'.

Moderator: moderatorteam
shibashira schreef:hey wendy gezellig
_Inge_ schreef:Ah is dat ook voor honden met foutjes, rasloos enz?
Dan kan Diaz misschien ook wel meedoen..als iemand anders hem wil showen
_Inge_ schreef:Ah is dat ook voor honden met foutjes, rasloos enz?
Dan kan Diaz misschien ook wel meedoen..als iemand anders hem wil showen
Gewoon doen joh!! Is hartstikke leuk!!_Inge_ schreef:Haha dat is niet echt iets voor mij. Ik zal wel eens kijken of ik hem inschrijf..tot wanneer kan dat eigenlijk.
Haha, is goed! Gezellig!_Inge_ schreef:Nou..als jij hem wil showen, dan schrijf ik hem inGaan we voor die tijd nog wel een keer wandelen.
Oeh, dan gaan we nog meer duimen voor mooi weer.. Ach en anders binnen is ook niet erg..shibashira schreef:denk aan de foto's van vorig jaar te zien dat het buiten is
Ach wij vermaken ons ook wel als het regent, komt helemaal goed...shibashira schreef:denk dat het wel buiten is, dus idd maar hopen op mooi weer. Maar eerst assen overleven qua weer
Ja_Inge_ schreef:Kom je kijkensamantha! schreef:Het is inderdaad buiten
Jup, Diaz gaat meedoen. Dus je moet foto's van hem makensamantha! schreef:Ja_Inge_ schreef:Kom je kijkensamantha! schreef:Het is inderdaad buitenjij ook?
Ik zag jouw pb'tje vandaag pas te laat! anders was ik ook nog wel even gekomen!
Gewoon doen..ik moet het formulier ook nog opsturen..Lisette1985 schreef:Ik ben te laat met inschrijven zie ik, maar komen kijken kan altijd
Leuk_Inge_ schreef:Jup, Diaz gaat meedoen. Dus je moet foto's van hem makensamantha! schreef:Ja_Inge_ schreef:Kom je kijkenjij ook?
Ik zag jouw pb'tje vandaag pas te laat! anders was ik ook nog wel even gekomen!
_Inge_ schreef:Ik heb het inschrijfformulier via de mail gestuurd, heb nu al een bevestiging ervan.