Wat een heerlijke raketjes op dat veld !!!Denise. schreef:Gisteravond een filmpje gemaakt van de dames in het veld, daar laat ik ze regelmatig even uitrazen.

Moderator: moderatorteam
Wat een heerlijke raketjes op dat veld !!!Denise. schreef:Gisteravond een filmpje gemaakt van de dames in het veld, daar laat ik ze regelmatig even uitrazen.
Ja het zijn inderdaad net 2 raketjesvivke1965 schreef:Wat een heerlijke raketjes op dat veld !!!Denise. schreef:Gisteravond een filmpje gemaakt van de dames in het veld, daar laat ik ze regelmatig even uitrazen.
(jammer dat het al schemerde...int vervolg neem je maar een schijnwerpertje mee hoor !!!
Ja het is een heerlijk veldje, ik loop er 's nachts ook vaak met Kenzo.Flevo Bordertje schreef:Wat kunnen ze daar lekker uitrennen zegKirby luistert als een speer als je haar roept, prachtig
Ja leuk healm@ schreef:Wat heerlijk die sjees-stoffertjes
Ik begrijp er ook echt helemaal niks vanExpecting schreef:Onbegrijpelijk dat Kirby nog geen baasje heeft zeg. Ik vind haar zo'n leukerd
Mooi zoDenise. schreef:Ik begrijp er ook echt helemaal niks vanExpecting schreef:Onbegrijpelijk dat Kirby nog geen baasje heeft zeg. Ik vind haar zo'n leukerdHet is een heel leuk ding, en ze heeft geen rare ziektes/gedragsproblemen dus je zou denken dat ze in de rij staan voor haar. Maar niet dus
Wat lief!Cash schreef:Nou zeg.
Krijg ik toch ineens een bos bloemen bezorgd....
Van Charles/Charlie (nu Luckey) voor de goede zorgen.
Ik vind het wel erg lief.
Die Charlie tochCash schreef:Nou zeg.
ha, echt wel.Hilde schreef:Wat lief!Cash schreef:Nou zeg.
Ja, dat het een slim hondje was wistik wel maar dat hij bloemen kon laten bezorgen....tineke schreef:Die Charlie tochCash schreef:Nou zeg.
Ik vind het wel erg lief.![]()
Nee, anders had ze nu niet in een ander opvanggezin gezeten heute schreef:Kon ze niet meer bij jullie blijven tot dat ze een ander baasje heeft ?
Maar dat weet je toch als je opvanggezin bent?Denise. schreef:Nee, anders had ze nu niet in een ander opvanggezin gezeten heute schreef:Kon ze niet meer bij jullie blijven tot dat ze een ander baasje heeft ?![]()
Daarnaast is totdat ze een ander baasje heeft een erg rekbaar begrip natuurlijk, dat kan volgende week zijn of over 4 maanden
Nee, ik had niet verwacht dat een leuk, jong en probleemloos teefje nu nog niet geplaatst zou zijn. En daar ben ik niet de enige in.Machie schreef: Maar dat weet je toch als je opvanggezin bent?
Niet om lullig te doen hoor, maar opvangen kan gewoon lang duren...
Ik zou trouwens op de site van honderherplaatsingen eens nieuwe foto's plaatsen. De foto's die er staan vind ik niet heel sprankelend (al is de middelste erg leuk!)
Waar is ze nu heen dan? Ik hoop dat er snel een baasje voor haar is!