Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenuitlaatservice / hondenopvang zuid-limburg
Moderator: moderatorteam
- Mojo2008
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 2
Hondenuitlaatservice / hondenopvang zuid-limburg
Heeft er iemand ervaring met een honduitlaatservice / hondenopvang in zuid-limburg. Ik heb op internet een aantal links gevonden hier in de omgeving, namelijk: Vrolijk huisdier, doggiewalk, dogsatwork en dogs4walk. Andere ervaringen hier in de regio zijn ook meer dan welkom.
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Mijn ras(sen): Teckel x chihuahua
Labrador - Locatie: Beek
- Contacteer:
Re: Hondenuitlaatservice / hondenopvang zuid-limburg
Wat leuk dat ik onze bedrijfsnaam hier zie verschijnen. Wat me gelijk uitnodigt tot reageren.
Ikzelf ben de oprichter van Dogs4Walk.nl een individuele hondenuitlaatservice in Limburg
Als je dit zou opzoeken op marktplaats dan zal je een aantal (niet alle) klantervaringen kunnen lezen.
Ook door het raadplegen van onze website kan je bij reactie's en bij filmpjes een hoop zien over onze werkwijze!
Een uitgebreid radio verslag op L1 kan je ook terugluisteren op onze website onder het kopje "In de media"
Via youtube, twitter, hyves en email houden wij onze klanten op de hoogte van alle gebeurtenissen tijdens de wandelingen.
Ben jij Werkzaam bij Ikea Heerlen dan ben je op de hoogte van onze kortingsregeling op vertoon van je werkpas!
Zit jij in een personeels vereniging, of wil jij een kortings regeling voor jou bedrijf! Wilt u als werkgever een kortingsregeling aanbieden aan uw personeel aarzel dan ook niet contact met ons op te nemen!
Wij zullen onze klanten ook wijzen op dit topic! in de hoop dat we hier ook wat ervaringen mogen ontvangen in dit draadje.
Heb je verder nog vragen aarzel dan niet om ons contact formulier in te vullen of telefonisch contact met ons op te nemen.
Ook willen we iedereen van harte uitnodigen tot een kennismakings gesprek en proefwandeling!
Mvg,
Dennie
Ikzelf ben de oprichter van Dogs4Walk.nl een individuele hondenuitlaatservice in Limburg
Als je dit zou opzoeken op marktplaats dan zal je een aantal (niet alle) klantervaringen kunnen lezen.
Ook door het raadplegen van onze website kan je bij reactie's en bij filmpjes een hoop zien over onze werkwijze!
Een uitgebreid radio verslag op L1 kan je ook terugluisteren op onze website onder het kopje "In de media"
Via youtube, twitter, hyves en email houden wij onze klanten op de hoogte van alle gebeurtenissen tijdens de wandelingen.
Ben jij Werkzaam bij Ikea Heerlen dan ben je op de hoogte van onze kortingsregeling op vertoon van je werkpas!
Zit jij in een personeels vereniging, of wil jij een kortings regeling voor jou bedrijf! Wilt u als werkgever een kortingsregeling aanbieden aan uw personeel aarzel dan ook niet contact met ons op te nemen!
Wij zullen onze klanten ook wijzen op dit topic! in de hoop dat we hier ook wat ervaringen mogen ontvangen in dit draadje.
Heb je verder nog vragen aarzel dan niet om ons contact formulier in te vullen of telefonisch contact met ons op te nemen.
Ook willen we iedereen van harte uitnodigen tot een kennismakings gesprek en proefwandeling!
Mvg,
Dennie
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Tip aan de gebruiker boven mij: ik heb je website even bekeken en je hebt het over 'met het oog op professionaliteit'. Met het oog op die professionaliteit die je - neem ik aan - wilt uitstralen, zou ik een tekstschrijver in de arm nemen (niet in handen nemen dus
) die de teksten voor je website even herschrijft. Er staan behoorlijk wat fouten in en dat is geen mooi visitekaartje. Je hebt duidelijk je best gedaan om een mooie site op te zetten, dus is het zonde om er niet alles uit te halen wat erin zit. In principe kost het weinig tijd om die teksten even goed te krijgen dus veel geld hoef je hier ook niet aan kwijt te zijn en het komt je bedrijf ten goede
.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
- mon65
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Strega schreef:Tip aan de gebruiker boven mij: ik heb je website even bekeken en je hebt het over 'met het oog op professionaliteit'. Met het oog op die professionaliteit die je - neem ik aan - wilt uitstralen, zou ik een tekstschrijver in de arm nemen (niet in handen nemen dus) die de teksten voor je website even herschrijft. Er staan behoorlijk wat fouten in en dat is geen mooi visitekaartje. Je hebt duidelijk je best gedaan om een mooie site op te zetten, dus is het zonde om er niet alles uit te halen wat erin zit. In principe kost het weinig tijd om die teksten even goed te krijgen dus veel geld hoef je hier ook niet aan kwijt te zijn en het komt je bedrijf ten goede
.
Sorry, even volledig off-topic!!!
Helemaal mee eens! Wanneer ik de site zou bezoeken, zou ik om de vele spel- en taalfouten niet eens verder lezen. Nu erger ik me echt enorm aan dit soort dingen en een ander misschien niet, maar onderstaand stukje (op de eerste pagina van de site) bevat al erg veel fouten
In de huidige maatschappij waarbij waarin men meestal genoodzaakt is om met 2en beiden te werken, heeft men vaak de problemen dat men net zoals als met kinderen, ook een oplossing moet vinden voor honden. Uit deze behoefte is Dogs4Walk zijn diensten gestart.
Vaak wil men toch de het sociale gezelschap van een hond of ander dier , maar heeft door de werkzaamheden wat die men uitvoert vaak geen tijd om met de hond te wandelen tussen de werkzaamheden door.
In dit geval zou men u ervoor kunnen kiezen om een honden uitlaat service in handen de arm te nemen die deze werkzaamheden voor u uit handen kan nemen met oog op professionaliteit.voert.
Dogs4walk biedt hierin enkele oplossingen. Zo kan men u kiezen voor uit verschillende dagdelen en verschillende lengtes van wandelingen. De een heeft een grote hond die veel beweging nodig heeft waarbij men zou kunnen kiezen voor een wandeling van 30 minuten. De andere kiest ervoor alleen de hond uit te laten tussen de middag en kiest daarbij voor een kwartier wandelen. Zo kunt u bij onze tarieven de verschillende mogelijkheden bekijken.
Uiteraard wordt er met professionalisme met uw dier(en) omgegaan en worden ze door ons lekker beloond met een heerlijk koekje of botje na hun wandeling. Mocht het vies weer zijn word de hond netjes afgedroogd bij u afgeleverd waardoor u savonds niet van uw werk hoeft thuis te komen en overal hondenpoten in huis hoeft te vinden.
Mocht het vies weer zijn, wordt de hond netjes afgedroogd bij u afgeleverd, zodat u 'savonds wanneer u thuis komt niet overal hondenpoten in huis vindt.
Kijkt u gerust eens verder op onze site en misschien dat er na een proefwandeling met uw hond een mooie samenwerking kan worden gerealiseerd.
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Hier ga ik zeker iets mee doen! Op korte termijn. Om heel eerlijk te zijn ben ik ook vergeten deze teksten door de spelling controle te halen.
Bedankt voor de informatie en het meedenken! Kan ik zeker waarderen.
Ik heb me idd veel moeite genomen de site te maken. Ook heb ik alles Zelf gemaakt, site, cartoon, huisstijl, wandelkaarten enz enz.
We gaan ermee aan de slag!
Mvg,
Dennie
Bedankt voor de informatie en het meedenken! Kan ik zeker waarderen.
Ik heb me idd veel moeite genomen de site te maken. Ook heb ik alles Zelf gemaakt, site, cartoon, huisstijl, wandelkaarten enz enz.
We gaan ermee aan de slag!
Mvg,
Dennie
-
Strega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver
Daarom, je ziet dat je het goed aan wilt pakken en dan is zoiets net even zonde. Goed ook dat je positief op feedback reageert, veel mensen zouden zich meteen enorm beledigd voelen
. Misschien is er iemand in je buurt wel handig met woorden en kan die het tegen een zacht prijsje even herschrijven. Er zijn enorm veel manieren waarop je een tekst overtuigend kunt maken en dat ga je zeker terugbetaald krijgen in de toekomst. Succes ermee!
- mon65
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb het zeker niet als beledigend of negatief bedoeld hoor! Ik hoop dat het ook niet zo overkomt, maar dat je het als opbouwende kritiek beschouwd, want ik vind echt dat je site er netjes uitziet. Als het mij stoort dat er veel taalfouten inzitten, kan dat bij een ander ook zo zijn.
Succes!!
Succes!!
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
opbouwende kritiek noemen ze dat toch! ik ben juist blij dat er iemand is die het opmerkt. Daar kan ik tenminste iets mee. En ook dat de site word gewaardeerd zoals die uitziet stel ik zeer op prijs. Dit vooral met zicht op de toekomstplannen en de doelen die ik nu een voor een aan het afwerken ben.
voor vandaag is eerste stukje tekst gelijk veranderd, de rest doe ik in de loop van de week. (zo een wandeling op brunssemerheide geplanned)
Dankjewel!
Mvg,
Dennie
voor vandaag is eerste stukje tekst gelijk veranderd, de rest doe ik in de loop van de week. (zo een wandeling op brunssemerheide geplanned)
Dankjewel!
Mvg,
Dennie
-
Strega
- Zeer actief
Super! Nou, het zal je verbazen hoeveel mensen er beginnen te schelden en tieren als je zoiets opmerkt. Dan vraag ik me af hoe serieus je je onderneming neemt als je niet bereid bent open te staan voor kritiek. Dat jij dat wel doet, zegt voor mij dat je echt serieus en met liefde bezig bent om een succes van je bedrijf te maken en dat vind ik echt leuk om te zien. Als je alles door een spellingscontrole hebt gehaald, wil ik er best nog even naar kijken of het ook grammaticaal allemaal klopt en misschien kan ik wat tips qua stijl/overtuigingskracht geven (ben daarvoor in opleiding om dit soort teksten te schrijven). Vind ik geen probleem, niets hoeft maar als je wilt, is de mogelijkheid er
.
- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
ik mag me gelukkig prijzen dat ik van mijn hobby me werk heb mogen maken. Uiteraard met hart voor de honden!
Ik neem nog contact met jullie op als ik deze week de teksten ga veranderen.
Mvg,
Dennie
Ik neem nog contact met jullie op als ik deze week de teksten ga veranderen.
Mvg,
Dennie
- mon65
- Zeer actief
- Contacteer:
Laat maar weten als je hulp nodig hebt.... 
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik heb de site vanochtend bekeken. Ik vind het een ontzettend leuke site. Als je de tekst laat nakijken dan is de site inderdaad helemaal af 
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
inderdaad mooie site!!
alleen het cursusgeld..vind ik aardig aan de hoge kant...2 uur bij jullie is een hele cursus bij ons..daarintegen vallen de uitlaatservice prijzen wel weer mee..ik heb al eens duurder gezien 

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
Strega
- Zeer actief
Maar dan heb je wel privéles, zoals ik het lees. Als je dat aanbiedt, kom je natuurlijk nooit uit de kosten als je minder vraagt, dus dat begrijp ik wel en er zijn vast ook genoeg mensen die graag in hun eentje trainen en dat er voor over hebben.RachelleAmericanBulldog schreef:inderdaad mooie site!!
alleen het cursusgeld..vind ik aardig aan de hoge kant...2 uur bij jullie is een hele cursus bij ons..daarintegen vallen de uitlaatservice prijzen wel weer mee..ik heb al eens duurder gezien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
- Contacteer:
ja dat klopt maar 22,50 om de hond te leren pootje geven..vind ik een beetje veel van het goede
...maar ja het zal ervoor uitgegeven worden dus 

- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Van mijn klanten hoor ik vaak dat ze cursussen doen bij overgeboekte manege's. en dat hun honden dan geen aandacht ervoor hebben als er 2 groepen zijn ingeplanned van 10 honden (wel voor de slecht opgeruimde paardenpoepies). Ook hoorde ik van sommige klanten dat de instucteur en instructrice van een school er de aandacht niet bij hadden en dat de stagaire ook niet 2 groepen in zijn eentje kan handelen.
Om zo mijn klanten tegenmoet te komen doe ik cursussen geven bij mensen aan huis, volledige aandacht voor hun dier, en de mensen ervaren dat ze echt ook waar voor hun geld krijgen.
nee wat dat betreft is er goed over nagedacht en ga ik ook in dit concept niets veranderen.
Om zo mijn klanten tegenmoet te komen doe ik cursussen geven bij mensen aan huis, volledige aandacht voor hun dier, en de mensen ervaren dat ze echt ook waar voor hun geld krijgen.
nee wat dat betreft is er goed over nagedacht en ga ik ook in dit concept niets veranderen.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat ik weet over welke hondenschool je het hebt en groot gelijk ook nogDogs4Walk.nl schreef:Van mijn klanten hoor ik vaak dat ze cursussen doen bij overgeboekte manege's. en dat hun honden dan geen aandacht ervoor hebben als er 2 groepen zijn ingeplanned van 10 honden (wel voor de slecht opgeruimde paardenpoepies). Ook hoorde ik van sommige klanten dat de instucteur en instructrice van een school er de aandacht niet bij hadden en dat de stagaire ook niet 2 groepen in zijn eentje kan handelen.
wij geven geen les in een manege maar op een groot open veld(eigendom van de club)..alle instructeurs zijn opgeleid en worden nog steeds bijgeschoold,er staat een instructeur op max 4 honden en zo nodig is er altijd nog een "vliegende keep"voor eventuele problemen die binnen de groep teveel tijd kosten.We geven les van puppycursus,beginners t/m het landelijke GG3 daarnaast behendigheid en flyball(laatste niet altijd).We zijn allemaal vrijwilligers het enige wat we krijgen zijn de opleidingen,we mogen zelf gratis lopen met de honden en we hebben een keer per jaar een doedag en BBQ
Maar zijn er echt mensen die 22.50 betalen voor de hond te leren pootje geven

- Dogs4Walk.nl
- Actief
- Contacteer:
Zo ik heb alle teksten gecorrigeerd met de spelling controle. Als het goed is staan er geen schrijffouten meer in.
@Rachelle.
Er zijn idd genoeg mensen die graag prive met hun hondje willen genieten van een cursus. Al doe ik de makkelijke oefeningen meestal 2 per uur indelen, en week erna de correctie op voorgaande les. Kijken of baasje ook consequent genoeg is gebleven. Tevens krijgen ze een mooi stukje theorie mee naar huis en elke week huiswerk.
"Het is dan ook meestal de baas die je moet opvoeden, niet de hond!"
@Rachelle.
Er zijn idd genoeg mensen die graag prive met hun hondje willen genieten van een cursus. Al doe ik de makkelijke oefeningen meestal 2 per uur indelen, en week erna de correctie op voorgaande les. Kijken of baasje ook consequent genoeg is gebleven. Tevens krijgen ze een mooi stukje theorie mee naar huis en elke week huiswerk.
- Zeer actief
- Contacteer:
haha ja dat is bij ons de eerste zin die we zeggen bij de info avond...dames en heren het ligt niet aan de hond...het ligt aan uDogs4Walk.nl schreef:Zo ik heb alle teksten gecorrigeerd met de spelling controle. Als het goed is staan er geen schrijffouten meer in.
@Rachelle.