Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
RAM regeling agressieve mensen
Moderator: moderatorteam
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Re: RAM regeling agressieve mensen
Ik zou zelf maar eens volwassen worden. Je bent toch 18 jaar? Echt volwassen klink je niet. Je reageert nu net als een verwend kind dat haar zin niet krijgt. 

groetjes, ingrid
TARAK

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Google eens op "ik denk dat ik heel wat ben" waarschijnlijk kom je wel een leuk forum tegen.Simba's pride schreef:renee-uk schreef:Als je daar zelf eens mee begon dan?Simba's pride schreef: Hoezo doe je zo neerbuigend? probeer eerst eens te leren quoten, niet altijd alles gaat perfect =') er is waarschijnlijk per ongeluk iets fout gegaan daar hoef je mij niet op zo'n manier op aan te spreken, in het vorige comment heb ik het toch ook goed geciteerd ofniet dan -_- omg...
Heb je wel gelezen wat ik heb getypt? het gaat erover dat het dus totaal NIET RELEVANT is of het nou wel of niet meer bestaat het ging mij erom, dat het uberhaupt ooit bestaan heeft of nog bestaat wat jullie willen, zo'n regeling en dat mensen dus niet meteen hoeven te roepen CLOSE TOPIC en niet up to date want dat heeft er niks mee te maken DUS NEE ,, als dat jullie manier is van discusseren.. dat is niet eens discusseren,
pfoeeeeee =') wat een gedoe zeg om niks... moeilijk he gewoon normaal tegen elkaar doen ipv meteenin de verdediging te schieten over ZO DOEN WIJ DIT HIER en blabla, ik wil niet lullig doen maar het is een FORUMM.... geen een of andere sekte
kom op doe even normaal
3 hele posts en het barst al van de kritiek, wat verwacht je dan dat er voor antwoorden op komen?
en nogmaals, als je je zo ergert aan onze manier van discussieren kun je echt beter een ander forum opzoeken,
ik denk echt niet dat dat gaat veranderen omdat jij het niet leuk vindt
wauw staat er nou echt , als je er mee begon =') jeeezus hoe oud ben je gaan we nu met vingertjes wijzen, die begon dit en dat
maar weetje laat maar:P want je snapt mijn hele punt niet.. en dat moet dan volwassen zijn
naja anyway
have fun het is een fijne zonnige dag BYAA

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik wil me verontschuldigen voor dit topic, bij nader inzien slaat het gewoon nergens op.
Ik heb geen idee wat ik dacht op dat moment,
Gelukkig besef ik het nu wel en geef mijn fout toe.. sorry voor dit onneuzele topic

Ik heb geen idee wat ik dacht op dat moment,

Gelukkig besef ik het nu wel en geef mijn fout toe.. sorry voor dit onneuzele topic

Voor zij die aan me twijfelen. Twijfel je meer aan mij dan mij, ik betwijfel het.
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
- fresku
Eigenlijk weet ik niet wat ik moet op de wereld, maar ik ben er en ik zit alleen te twijfelen.
Voor alle mensen die twijfelen, kom je daarmee verder, nee ik betwijfel het.
Eigenlijk weet niemand wat je moet op de wereld, maar je bent er en je moet niet zoveel twijfelen.
- fresku