Ons laagvliegende fotomodelletje waar ik helemaal blij van word met freggelsmoeltje waar ik helemaal verliefd op ben blijft

Moderator: moderatorteam
Ze vliegt voornamelijkbram en thijs schreef:Kan ze ook lopen of vliegt ze alleen maar?
De tweede. Deze.Inge O schreef:wat een leukerdje![]()
.
wie van die drie (op standfoto's) was dat nou?
Dankje! Ja dat lijkt me wel een toepasselijke naam. Ze is echt niet normaal zo'n springveer!Marjoleine schreef:Lucy in the Sky lijkt me een passende bijnaam![]()
Gefeliciteerd!
Ik zou hooguit uitkijken met laaghangende voorwerpen.sirene schreef:Bedankt![]()
Ze vliegt voornamelijkbram en thijs schreef:Kan ze ook lopen of vliegt ze alleen maar?kan dat kwaad ?
Ik ben vooral benieuwd hoe ze bij jou zou zijn gaan hetenInge O schreef:ah! mijn tweede keus geloof iksirene schreef:De tweede. Deze.Inge O schreef:wat een leukerdje![]()
.
wie van die drie (op standfoto's) was dat nou?
.
maar zoals je haar beschrijft zou ze ook meteen eerstes worden.
Dat was mijn gedachte dus ook al. Goeie keus denk ik, je moet je gevoel laten spreken, niet alleen naar de buitenkant kijken.....tis een heeel mooi hondje, maar de rest is niet minder, dus moeilijke keus,.....Trixi schreef:Wat een leukerd, lekkere springveer. Toekomstige behendigheidstopper!