Verder zijn er toch wat mensen gezakt met speuren helaas

Verder was het wel gezellig en hadden erg veel geluk met het weer zoals Xella al schreef.
Moderator: moderatorteam
mens ik heb je daar niet een gezien anders had ik het toch niet geschreven.... en 'ze' weet het prima hoor.junkie schreef:Hoi Johnny,sorry bij deze!! Vond het wel jammer voor hem dat er niemand was want hij is ook eerste geworden en was er erg blij mee!!
En verder laat ik mij niet uit want er begint er een dingen te schrijven waar ze niks van weet.
En Fennella je berichtje doet het voorkomen of deze wedstrijd niks voorsteld ,en over Helden waren wij gewoon aanwezig hoor 2 dagen maar toen wou jij ons niet kennen!!!
Maar verder zal ik niet meer reageren want je doet nogal overspannen.........
precies daar is het ook een prima wedstrijd voor, dat hoor je mij niet zeggen. Maar mij wordt voor de voeten gesmeten dat ik me te goed zou vinden hiervoor...Xella schreef:De regen viel gelukkig erg mee, een paar hoosbuien daargelaten
Leuke honden gezien, en een verhaal van de C keurmeester dat hij juist deze wedstrijden erg leuk vondt, dat iedereen op eigen nivo mee kan doen, het een team gebeuren is (verbeter me maar als ik t verkeerd omschrijf)
Heb veel foto's gemaakt, speuren was schijnbaar erg moelijk, (pas gemaaid gras en veel wind)
Leane zal zelf haar verhaal wel doen, maar ik heb een leuke dag gehad....
We hebben het echt heel erg getroffen met het weer..LongFields schreef:Even terzake dan maar weer: Léane, hoe is het geweest en zijn jullie nog erg natgeregend?
Dan heb je nu wel echt zere voeten...en het nog lang uitgehouden......pfff wij waren om 20.00 thuis...volgend jaar doen wij weer mee...Leane schreef:We hebben het echt heel erg getroffen met het weer..LongFields schreef:Even terzake dan maar weer: Léane, hoe is het geweest en zijn jullie nog erg natgeregend?
Verder ging het wel, Xavier moest op C draaien. Revevieren ging prima, bij het verstek pitte hij in de mouw en een keer bovenin de borst van de pakwerkerbij het inlopen van mij kwam ie zelfstandig aan de voet en bij aanvang van de vlucht ging hij zelfstandig af. Het bijtwerk was prima niet veel op aan te merken 84 pnt.
Winter was druk met het publiek![]()
zien jullie mij !! 81 pnt !
Tot zover gingen we nog lekker mee in de midden moot tot dat ons teamlid op afdeling A moest en de hond niet wilde vertrekken, ze kreeg 5 pnt voor het aanmelden![]()
We zijn 15e geworden van de 15![]()
![]()
We zijn net thuis, het was een leuke gezellige dag. Nu lekker slapen en morgen alles opruimen op de club..
Als je alleen meedoet om je hond te kunnen testen klinkt ook wel heel zwaar hoor..soms is er ook nog iets van leuk ik doe mee en zie wel...maar goed ik zal dat wel niet snappen......en waar iedereen wel of niet gaat kijken of meedoen maakt toch niks uit.....malinois schreef:precies daar is het ook een prima wedstrijd voor, dat hoor je mij niet zeggen. Maar mij wordt voor de voeten gesmeten dat ik me te goed zou vinden hiervoor...Xella schreef:De regen viel gelukkig erg mee, een paar hoosbuien daargelaten
Leuke honden gezien, en een verhaal van de C keurmeester dat hij juist deze wedstrijden erg leuk vondt, dat iedereen op eigen nivo mee kan doen, het een team gebeuren is (verbeter me maar als ik t verkeerd omschrijf)
Heb veel foto's gemaakt, speuren was schijnbaar erg moelijk, (pas gemaaid gras en veel wind)
En dat is dus absoluut niet waar maar ik kan mijn hond daar niet 'testen'... er wordt niet zwaar gekeurd en geen 3 onderdelen dus ik schiet er niks mee op.
Daarnaast heeft onze vereniging de afgelopen 6 jaar daar meegedaan met minimaal 1 team, dan is het netjes om ook te komen bij een wedstrijd van de ander imo.
Als je alleen meedoet om je hond te kunnen testen klinkt ook wel heel zwaar hoor..soms is er ook nog iets van leuk ik doe mee en zie wel...maar goed ik zal dat wel niet snappen......en waar iedereen wel of niet gaat kijken of meedoen maakt toch niks uit.....malinois schreef:precies daar is het ook een prima wedstrijd voor, dat hoor je mij niet zeggen. Maar mij wordt voor de voeten gesmeten dat ik me te goed zou vinden hiervoor...Xella schreef:De regen viel gelukkig erg mee, een paar hoosbuien daargelaten
En dat is dus absoluut niet waar maar ik kan mijn hond daar niet 'testen'... er wordt niet zwaar gekeurd en geen 3 onderdelen dus ik schiet er niks mee op.
Daarnaast heeft onze vereniging de afgelopen 6 jaar daar meegedaan met minimaal 1 team, dan is het netjes om ook te komen bij een wedstrijd van de ander imo.
Een lange dag dus en ook bij jullie viel het gelukkig mee met het weer. Jammer van je teamgenoot maar als je voor jezelf er maar een goed gevoel bij hebt deze dag dan is ie in ieder geval geslaagd.Leane schreef:We hebben het echt heel erg getroffen met het weer..LongFields schreef:Even terzake dan maar weer: Léane, hoe is het geweest en zijn jullie nog erg natgeregend?
Verder ging het wel, Xavier moest op C draaien. Revevieren ging prima, bij het verstek pitte hij in de mouw en een keer bovenin de borst van de pakwerkerbij het inlopen van mij kwam ie zelfstandig aan de voet en bij aanvang van de vlucht ging hij zelfstandig af. Het bijtwerk was prima niet veel op aan te merken 84 pnt.
Winter was druk met het publiek![]()
zien jullie mij !! 81 pnt !
Tot zover gingen we nog lekker mee in de midden moot tot dat ons teamlid op afdeling A moest en de hond niet wilde vertrekken, ze kreeg 5 pnt voor het aanmelden![]()
We zijn 15e geworden van de 15![]()
![]()
We zijn net thuis, het was een leuke gezellige dag. Nu lekker slapen en morgen alles opruimen op de club..
daar is niks zwaars aan, als je helemaal opnieuw begint met trainen op alle onderdelen moet je dat een keer gaan uittesten en dat kan alleen op een wedstrijd waar zwaar gekeurd wordt en waar je de punten echt verdiend en niet krijgt.Xella schreef:Als je alleen meedoet om je hond te kunnen testen klinkt ook wel heel zwaar hoor..soms is er ook nog iets van leuk ik doe mee en zie wel...maar goed ik zal dat wel niet snappen......en waar iedereen wel of niet gaat kijken of meedoen maakt toch niks uit.....malinois schreef:precies daar is het ook een prima wedstrijd voor, dat hoor je mij niet zeggen. Maar mij wordt voor de voeten gesmeten dat ik me te goed zou vinden hiervoor...Xella schreef:De regen viel gelukkig erg mee, een paar hoosbuien daargelaten
Bedoelt ze nu mij met 'ze' ?malinois schreef:mens ik heb je daar niet een gezien anders had ik het toch niet geschreven.... en 'ze' weet het prima hoor.junkie schreef:Hoi Johnny,sorry bij deze!! Vond het wel jammer voor hem dat er niemand was want hij is ook eerste geworden en was er erg blij mee!!
En verder laat ik mij niet uit want er begint er een dingen te schrijven waar ze niks van weet.
En Fennella je berichtje doet het voorkomen of deze wedstrijd niks voorsteld ,en over Helden waren wij gewoon aanwezig hoor 2 dagen maar toen wou jij ons niet kennen!!!
Maar het ga je goed
malinois schreef:Precies, in die tijd zag je ze inderdaad overal, draaiden ook bij veel grote wedstrijden mee maar waren er ook bijna altijd ook als ze niet meededen. Was een bekende vereniging in hondensportland. Dat is helaas al lang verleden tijd. Zonde hoor.tura schreef:junkie schreef:Vind ik toch knap van je dat je weet dat ik dingen roep zonder na te denkenik schrijf nooit iets op het forum en zie jou ook nooit,laatst in belgie ook niet dus weet niet waar je dat vandaan haalt
.tja en onze vereniging is nooit ergens aanwezig dat moet je toch wel weten.........na al die jaren die willen ook geen 300 kilometer rijden.
De DAVG bedoel je dan met 'onze vereniging'?
Ik heb er ooit 7 jaar getraind, in de tijd dat Erik Kopp nog voorzitter was en wij gingen dan met de hele vereniging naar de grote evenementen toe, hoor!
ik heb geen idee, dacht eigenlijk mijtura schreef:Bedoelt ze nu mij met 'ze' ?malinois schreef:mens ik heb je daar niet een gezien anders had ik het toch niet geschreven.... en 'ze' weet het prima hoor.junkie schreef:Hoi Johnny,sorry bij deze!! Vond het wel jammer voor hem dat er niemand was want hij is ook eerste geworden en was er erg blij mee!!
Maar het ga je goed
precies, en hij heeft het prima gedaan het zag er erg leuk uit voor een IPO I hondjetura schreef:malinois schreef:Precies, in die tijd zag je ze inderdaad overal, draaiden ook bij veel grote wedstrijden mee maar waren er ook bijna altijd ook als ze niet meededen. Was een bekende vereniging in hondensportland. Dat is helaas al lang verleden tijd. Zonde hoor.tura schreef:[..]
De DAVG bedoel je dan met 'onze vereniging'?
Ik heb er ooit 7 jaar getraind, in de tijd dat Erik Kopp nog voorzitter was en wij gingen dan met de hele vereniging naar de grote evenementen toe, hoor!
Maar Erik Kopp is er weerAlleen met een andere vereniging dan
je leest niet, voor de laatste keer: ik ben op 3 onderdelen opnieuw begonnen...Xella schreef:
Vraag me dan af ofdat er een presentielijst bij de ingang ligt....jeetje pffff
En er is ook niks mis om bij elkaar aan wedstrijden mee te doen....dat zeg ik ook niet...prima ...
En als je je hond wil testen had je toch aan je slechtste onderdeel mee kunnen doen. als test?
En de punten zijn nu ook niet echt kado gegeven.
Maar goed misschien is het verschil bij welk soort club je traint...heb het idee dat bij jullie club erg prestatie gericht is, ook prima, maar dat is zeker niet overal zo.
Laat nu iedereen genieten van de hondensport, goede en mindere geleiders...fanatieke en minder fanatieke mensen...anders is er over 10 jaar niemand meer bezig met hondensport....