Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eindelijk eerste P'tje behaald

Moderator: moderatorteam

Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Eindelijk eerste P'tje behaald

Ongelezen bericht door Pumi »

En dan gisteren eindelijk op de jumping mijn eerste P'tje gehaald met Ayla, voor de verandering geen latjes en verkeerde hindernissen, mooi strak rondje wat ons ook nog een 2de plaats opleverde. En tja 1 zo'n mooi rondje was dan ook direct weer genoeg, want de andere 2 parcoursen ging ze maar weer eens een hele andere kant op dan gepland. Ook Edwin met Isis 2de wedstrijd in de B en meteen een P'tje op het vaste parcours en een 3de prijs. Enya liep haar gewoonlijke D'tjes, Jimmy jumping een D. en het vaste parcours foutloos rond, maar met het tempo van een slak dus 10 strafpunten voor tijd :zweep: Het is momenteel bij hem met snelheid een D of foutloos als een slak :oeps: Het vaste parcours was het laatste wat hij moest lopen en na zo'n dag zit het koppie helemaal vol, dus ik sla de volgende keer denk ik het spel maar over.
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: Eindelijk eerste P'tje behaald

Ongelezen bericht door gyanty »

Nou weer helemaal super toch (y)! en je begint met 1 p maar snel volgen er meer hoor!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”