Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KCM VHB 19 juni

Moderator: moderatorteam

linda]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mudi
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: KCM VHB 19 juni

Ongelezen bericht door linda] »

Oh ja, Sandra, de meiden zijn erg blij met het Floys-speeltje :E: Leuke kleurtjes ook :lol1:
Afbeelding
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pumi »

linda] schreef:Oh ja, Sandra, de meiden zijn erg blij met het Floys-speeltje :E: Leuke kleurtjes ook :lol1:
Ben altijd blij met tevreden klanten, ook al is het dan deze keer sponsering :F: Ik zou zeggen; zeg het voort! :engel:
Twisters hondentraining & Floys dogtoys

Sandra & Edwin
http://www.floys.nl
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Iedereen nog gefeliciteerd met hun overwinningen :ok: Wij hebben lekker in de stromende regen behendigheid gelopen, maar niet geheel onverdienstelijk Edwin en Isis een 3de in de B met een Promotiepunt en Ikzelf met Ayla in de A een 2de en een promotiepunt :F:

Wie kan me vertellen welke pumi er gewonnen heeft, de teef of de reu?

Sandra & Edwin
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

dubbel :Q:
Laatst gewijzigd door Pumi op 20 jun 2011 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Sandra & Edwin
Kelly Kathleen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Eén Kuvasz en twee Pumi's; Eesz van 11, Pici van 13 en Polly van 10 maanden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kelly Kathleen »

Pumi schreef:Iedereen nog gefeliciteerd met hun overwinningen :ok: Wij hebben lekker in de stromende regen behendigheid gelopen, maar niet geheel onverdienstelijk Edwin en Isis een 3de in de B met een Promotiepunt en Ikzelf met Ayla in de A een 2de en een promotiepunt :F:

Hoi, hoi,

Kimo.
Zo jammer dat jullie niet konden. De Pumi´s hadden maar een kleine vertegenwoordiging maar Polly heeft wel onbedoeld een show weggegeven. Dat op rul zand harder lopen dan ik eigenlijk kan, was het niet voor me en zo raakte ik m´n grip op haar kwijt. Tandjes kijken werd een gedoe en ik liet de lijn ook nog uit mijn handen glippen. Ik weet niet of Ayla ook die gewoonte heeft; als Polly wat energie kwijt moet, gaat ze achtjes rennen. En dat deed ze dus in die hal. Gelukkig ging ze uiteindelijk naar Huibert toe want lang niet iedere hond daar zou ervan gecharmeerd zijn wanneer er een klein druk hondje voor z'n neus langs rent. Haar keurrapportje kreeg dan ook de aantekening dat we wat aan de ringtraining moesten gaan doen. Met de eindkeuring was het erg spannend: Kimo bleef tot het laatst toe in de strijd en behaalde de tweede plaats.
Groetjes,

Suzan

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Life spent with pets is never wasted
www.Silfescian.nl
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Kelly Kathleen schreef:Kimo bleef tot het laatst toe in de strijd en behaalde de tweede plaats.
De Pumi had van mij ook wel mogen winnen! Mooi hondje was dat :E:
Kelly Kathleen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Eén Kuvasz en twee Pumi's; Eesz van 11, Pici van 13 en Polly van 10 maanden.
Contacteer:

Zeker. Van mij ook maar het zou wel saai geworden zijn. We krijgen volgend jaar een Puli op de cover.
Groetjes,

Suzan

www.Silfescian.nl
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Kelly Kathleen schreef:Zeker. Van mij ook maar het zou wel saai geworden zijn. We krijgen volgend jaar een Puli op de cover.
En ik kan zeggen dat mijn hond verloor van de best in show hond :LOL:
Kelly Kathleen
Vaste gebruiker
Contacteer:

Was die van jou eigenlijk op de tweede plaats gekomen ;-)
Groetjes,

Suzan

www.Silfescian.nl
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Kelly Kathleen schreef:
Pumi schreef:Iedereen nog gefeliciteerd met hun overwinningen :ok: Wij hebben lekker in de stromende regen behendigheid gelopen, maar niet geheel onverdienstelijk Edwin en Isis een 3de in de B met een Promotiepunt en Ikzelf met Ayla in de A een 2de en een promotiepunt :F:

Hoi, hoi,

Kimo.
Zo jammer dat jullie niet konden. De Pumi´s hadden maar een kleine vertegenwoordiging maar Polly heeft wel onbedoeld een show weggegeven. Dat op rul zand harder lopen dan ik eigenlijk kan, was het niet voor me en zo raakte ik m´n grip op haar kwijt. Tandjes kijken werd een gedoe en ik liet de lijn ook nog uit mijn handen glippen. Ik weet niet of Ayla ook die gewoonte heeft; als Polly wat energie kwijt moet, gaat ze achtjes rennen. En dat deed ze dus in die hal. Gelukkig ging ze uiteindelijk naar Huibert toe want lang niet iedere hond daar zou ervan gecharmeerd zijn wanneer er een klein druk hondje voor z'n neus langs rent. Haar keurrapportje kreeg dan ook de aantekening dat we wat aan de ringtraining moesten gaan doen. Met de eindkeuring was het erg spannend: Kimo bleef tot het laatst toe in de strijd en behaalde de tweede plaats.
Maar wat heeft Polly behaald met haar rare stunten?

Sandra & Edwin
Kelly Kathleen
Vaste gebruiker
Contacteer:

Vanwege haar ringgedrag kon de keurmeester haar geen uitmuntend geven. En hij heeft wel gelijk. Zo´n stunt is grappig maar dit kan niet geaccepteerd worden. Huibert is al met haar aan het oefenen want het inschrijfgeld voor de show in Leeuwarden is een beetje te hoog voor dit soort voorstellingen. Die kan ze beter op het strand doen. Gisteravond zag ik ook bij menigeen een glimlach ontstaan bij het zien van haar achtjes-racen.
Groetjes,

Suzan

www.Silfescian.nl
Pumi
Zeer actief
Contacteer:

Kelly Kathleen schreef:Vanwege haar ringgedrag kon de keurmeester haar geen uitmuntend geven. En hij heeft wel gelijk. Zo´n stunt is grappig maar dit kan niet geaccepteerd worden. Huibert is al met haar aan het oefenen want het inschrijfgeld voor de show in Leeuwarden is een beetje te hoog voor dit soort voorstellingen. Die kan ze beter op het strand doen. Gisteravond zag ik ook bij menigeen een glimlach ontstaan bij het zien van haar achtjes-racen.
Ja ik ken dat, pumi's weten meestal wel een glimlach bij de omstanders tevoorschijn te halen. Enya lukt dat ook altijd op de behendigheidswedstrijden, als ze weer eens als een complete mafketel de verkeerde hindernissen neemt. Leuk je komt ook naar Leeuwarden, 1 dag of beide dagen? Wij gaan ook heen, Argos gaat heen en Kimo ongetwijfeld ook.

Sandra & Edwin
Kelly Kathleen
Vaste gebruiker
Contacteer:

We hebben voor twee dagen ingeschreven. Ik verwachtte uiteraard dat jullie ook zouden komen. Kimootje erbij; gezellig.
Ik zag laatst voor het eerst live een Pumi behendigheid doen. Ik heb al zoveel filmpjes gezien maar mijn hart maakte een sprongetje met het zien hoe heerlijk Kimo het vond om over de toestellen te gaan.
Die glimlachen op straat en waar dan ook. Dat is geen straf om mee te maken dat mensen je hondje zo leuk vinden. Mensen worden steeds creatiever met de beschrijving van Polly. Men was begonnen met 'schattig beertje' en tot nu toe hebben we 'speelgoedhondje op duracellbatterijtjes, met radiografisch bestuurbare oortjes en een propellorstaartje' gehoord.
Helaas heeft niet iedereen door dat ze een rashondje is en wanneer ze haar voor een Boomertje uitmaken, licht ik e.e.a. toe en wanneer ik geen tijd heb, dan heb ik wel een kaartje voor ze. Kunnen ze op mijn site kijken. Iedere hond die hierdoor niet in een puppyfarm wordt gekocht, is meegenomen.
Ik ben niet zo van de verzekeringen voor onze dieren (meteen even afgeklopt) maar toen onze dierenarts er vorig jaar over begon toen Polly aan ze werd voorgesteld, bleek ook dat honden uit o.a. Hongarije niet geaccepteerd worden. Discriminatie maar het is wel een duidelijke hint voor al die mensen die per se zonodig een zo goedkoop mogelijk een dier gekocht hebben.
Groetjes,

Suzan

www.Silfescian.nl
Plaats reactie

Terug naar “Show”