Moderator: moderatorteam
Ben altijd blij met tevreden klanten, ook al is het dan deze keer sponseringlinda] schreef:Oh ja, Sandra, de meiden zijn erg blij met het Floys-speeltjeLeuke kleurtjes ook
Hoi, hoi,Pumi schreef:Iedereen nog gefeliciteerd met hun overwinningenWij hebben lekker in de stromende regen behendigheid gelopen, maar niet geheel onverdienstelijk Edwin en Isis een 3de in de B met een Promotiepunt en Ikzelf met Ayla in de A een 2de en een promotiepunt
![]()
Wie kan me vertellen welke pumi er gewonnen heeft, de teef of de reu?
De Pumi had van mij ook wel mogen winnen! Mooi hondje was datKelly Kathleen schreef:Kimo bleef tot het laatst toe in de strijd en behaalde de tweede plaats.
En ik kan zeggen dat mijn hond verloor van de best in show hondKelly Kathleen schreef:Zeker. Van mij ook maar het zou wel saai geworden zijn. We krijgen volgend jaar een Puli op de cover.
Maar wat heeft Polly behaald met haar rare stunten?Kelly Kathleen schreef:Hoi, hoi,Pumi schreef:Iedereen nog gefeliciteerd met hun overwinningenWij hebben lekker in de stromende regen behendigheid gelopen, maar niet geheel onverdienstelijk Edwin en Isis een 3de in de B met een Promotiepunt en Ikzelf met Ayla in de A een 2de en een promotiepunt
![]()
Wie kan me vertellen welke pumi er gewonnen heeft, de teef of de reu?
Kimo.
Zo jammer dat jullie niet konden. De Pumi´s hadden maar een kleine vertegenwoordiging maar Polly heeft wel onbedoeld een show weggegeven. Dat op rul zand harder lopen dan ik eigenlijk kan, was het niet voor me en zo raakte ik m´n grip op haar kwijt. Tandjes kijken werd een gedoe en ik liet de lijn ook nog uit mijn handen glippen. Ik weet niet of Ayla ook die gewoonte heeft; als Polly wat energie kwijt moet, gaat ze achtjes rennen. En dat deed ze dus in die hal. Gelukkig ging ze uiteindelijk naar Huibert toe want lang niet iedere hond daar zou ervan gecharmeerd zijn wanneer er een klein druk hondje voor z'n neus langs rent. Haar keurrapportje kreeg dan ook de aantekening dat we wat aan de ringtraining moesten gaan doen. Met de eindkeuring was het erg spannend: Kimo bleef tot het laatst toe in de strijd en behaalde de tweede plaats.
Ja ik ken dat, pumi's weten meestal wel een glimlach bij de omstanders tevoorschijn te halen. Enya lukt dat ook altijd op de behendigheidswedstrijden, als ze weer eens als een complete mafketel de verkeerde hindernissen neemt. Leuk je komt ook naar Leeuwarden, 1 dag of beide dagen? Wij gaan ook heen, Argos gaat heen en Kimo ongetwijfeld ook.Kelly Kathleen schreef:Vanwege haar ringgedrag kon de keurmeester haar geen uitmuntend geven. En hij heeft wel gelijk. Zo´n stunt is grappig maar dit kan niet geaccepteerd worden. Huibert is al met haar aan het oefenen want het inschrijfgeld voor de show in Leeuwarden is een beetje te hoog voor dit soort voorstellingen. Die kan ze beter op het strand doen. Gisteravond zag ik ook bij menigeen een glimlach ontstaan bij het zien van haar achtjes-racen.