En wie heeft er enig idee waar je in moet schrijven want ik ben nu al een paar uur bezig een en ander uit te spitten, maar kan het niet vinden.

Moderator: moderatorteam
Arme Chippy,... heeft ie daar nou zo zn best voor gedaan,....Pumi schreef:Yep, wij mogen heen omdat Chippy dit jaar Internationaal kampioen geworden isMaar we gaan niet omdat we Chippy in februari hebben laten castreren
Ja er zijn ook meerdere keurmeesters heb ik begrepen, juist omdat het zo geheel anders is lijkt het me leuk het eens mee te maken. Ik maak me absoluut geen enkele inllusie te scoren daar, maar omdat het maar eenmalig is lijkt het me een intressante ervaring.under the red sky schreef:Wij kunnen sowieso met 4 honden heen maar ik weet nog niet of we gaan en met wie. De inschrijving is volgens mij ergens in het najaarIk heb een keer informatie gevonden maar waar..... Als ik het goed heb begrepen is het geen gewone show maar wordt er gekeurd volgens een afvalsysteem.
Nee hoor, geen arme Chippy. Hij is beduidend rustiger naar onze andere honden en gaat binnen kort zijn eerste behendigheidswedstrijd lopen. Iets waar we tot nu toe alleen maar van konden dromenpoetin666 schreef:Arme Chippy,... heeft ie daar nou zo zn best voor gedaan,....Pumi schreef:Yep, wij mogen heen omdat Chippy dit jaar Internationaal kampioen geworden isMaar we gaan niet omdat we Chippy in februari hebben laten castreren