hebben wij nu helaas echt niet (revaliderend van hernia operatie, zolang kan ik absoluut nog niet
zitten en staan achter elkaar)...

Moderator: moderatorteam
Nope....7 hoog kan ik niet stapelenLongFields schreef:Geweldige foto Sonja! Ik ben benieuwd of Ernst dat ook voor elkaar krijgt bij 7 krullenbolletjes over een week of 5 a 6...
Nakers stapelen ook makkelijker want die blijven ene beetje plakkenTriplefox schreef:Nope....7 hoog kan ik niet stapelenLongFields schreef:Geweldige foto Sonja! Ik ben benieuwd of Ernst dat ook voor elkaar krijgt bij 7 krullenbolletjes over een week of 5 a 6...
Tsja, now it's up 2 u!sirene schreef: Ik kan nog niet vertellen wie het wordt, ik wacht op een foto van Ernst
Ja, ik durfde het eerst niet te schrijven (goden verzoeken enzo) maar het is allemaal wat relaxter geworden. Eerst zat ze echt op hem te loeren en te staren enzo en als hij richting haar hoofd huppelde durfde ze ook wel te grommen of zelfs uit te halen. Nu negeert ze hem meestal maar gisteren en vandaag heeft ze zowaar iets met hem gedaan wat een beetje op spelen lijkt. Ze corrigeert hem niet voor het drinken (je weet wel wat ik bedoel, van die vervelende grote puppen die aan je tepel gaan hangen) bij de meisjes doet ze dat wel (op een leuke zachte manier) bij hem gaat ze hulpeloos staan kijken of loopt ze weg (met hem hangend als een Pitbull aan haar tietInge O schreef:oei, ai, is het alweer zolaat....
is er trouwens nog iets veranderd aan elena's gedrag tov. brio, sonja?
Ja, ik weet het. Ik vind het wel heel fijn voor jou. Het gaat echt een geweldig leuk hondje worden.Full Monty schreef:tja, wat kan ik zeggen.... als vriendin voel ik met je mee maar tegelijkertijd kijk ik natuurlijk enorm uit naar zondag!
Haha, ik moest het eerst 3x lezen. Briranha is wel een goede benaming voor hem jaYvetteJ schreef:Ja dat is idd wel erg snel...Ik vond het wel leuk om ze nog even gezien te hebben vanaaf!
![]()
Wendy krijgt een echt Bri-ranha trouwens, Arno had ook een gat in zijn overhemdeigen schuld natuurlijk, moest ie maar niet zo wild spelen
Dat doe ik! We hebben daarstraks samen in de tuin gewerkt. Dat gaat natuurlijk heel goed met 4 pupsminhie schreef:Ooh harstikke leuk voor de nieuwe pupeigenaren!
Wel even zelf slikken ja.. geniet nog even van ze!
Niks hoor, het zijn echt stomme puppiesCaro. schreef:Oooowww ik heb ze niet gezienHet was hier ieder weekend wel wat en door de weeks is het gekkenhuis met files op deze afstand.
Maar wat heb ik gemist? Gaat Brio naar Wendy (Full Monty??)![]()
![]()
Jaja, Brio heeft de naam... nou, ik weet niet wie dit is, maar ze kan er ook wat van.YvetteJ schreef: Wendy krijgt een echt Bri-ranha trouwens, Arno had ook een gat in zijn overhemdeigen schuld natuurlijk, moest ie maar niet zo wild spelen
Ah, toch een Freggle... dacht al zoietsYvetteJ schreef:Dat is Sonja haar Freggle