De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon, dus de kwaliteit is niet heel goed helaas.

Van deze word ik heel vrolijk, blije gup!

Moderator: moderatorteam

Volgende keer krijgt ie z'n mooie halsband om, zonder poepzakje.Aimee schreef:Blije opa hoor!!! Beetje jammer van het poepzakje rond z'n nek![]()
Maar hij lacht er nog bij, en dat is het belangrijkste! Hij is niet echt grijs trouwens

Hij wordt (hoop ik) in oktober 10.sbientje schreef:lekker smoeltje! heo oud is ie?

ziet er nog fantastisch uitmoosje schreef:Hij wordt (hoop ik) in oktober 10.sbientje schreef:lekker smoeltje! heo oud is ie?
Laat het maar weten hoor!Charlotte* schreef:Hhahahah,en stug niet in de camera kijken![]()
![]()
Hij ziet er lekker blij uit! Ik kom hem snel weer een keertje halen voor een boswandeling.

Zolang ie nog zo vrolijk is maak ik me geen zorgen.Shima schreef:Nou die opa kijkt heel blij!![]()
Ik hoop voor je dat je nog even van hem kunt genieten.

moosje schreef:Zolang ie nog zo vrolijk is maak ik me geen zorgen.Shima schreef:Nou die opa kijkt heel blij!![]()
Hoe gaat het met onze gezinsuitbreiding?
Shima schreef:moosje schreef:Zolang ie nog zo vrolijk is maak ik me geen zorgen.Shima schreef:Nou die opa kijkt heel blij!![]()
Hoe gaat het met onze gezinsuitbreiding?![]()

Nee, 9 jaar en 8,5 maand.sjaak-k schreef:10?? Ik zou hem op een jaar of 3-4 schatten

Ik wist hetmoosje schreef:Nee, 9 jaar en 8,5 maand.sjaak-k schreef:10?? Ik zou hem op een jaar of 3-4 schatten
Edit: typo

Hier zie je hem in actie: http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=219142sjaak-k schreef:Ik wist hetmoosje schreef:Nee, 9 jaar en 8,5 maand.sjaak-k schreef:10?? Ik zou hem op een jaar of 3-4 schatten
Edit: typo

Tja, het meisje zal toch eerst loops moeten wordenmoosje schreef:Shima schreef:moosje schreef: Zolang ie nog zo vrolijk is maak ik me geen zorgen.
Hoe gaat het met onze gezinsuitbreiding?![]()
![]()
![]()
Nee hoor, wij ook niet.Shima schreef: Tja, het meisje zal toch eerst loops moeten wordenZe heeft niet zo'n haast denk ik, jij ook niet toch?