Het was een onderlinge wedstrijd en we deden mee met de beginners.
Vanmorgen toch de nodige zenuwen, ik had nog nooit een wedstrijd gezien, Kyra nog nooit op een ander terrein gelopen. Maar ik ben toch trots op mijn meisje

We zijn begonnen met de spel. Toen was het nog lekker koel en wat liep ze mooi! Ze liep zo'n mooie lijn, het ging allemaal soepel, mijn wissels gingen precies zoals gehoopt en ze had lekker de vaart erin.
Jammer genoeg ging het een keer mis bij de kattenloop, daar lag een tunnel onder. Daar was ik net te snel weg waardoor ik haar naar buiten trok, dus liep ze er net naast. Maar buiten dat echt een perfect rondje. Ze was de snelste van alle beginners, we hadden een ronde van 48 seconden, de rest zat boven de 55.
Hier zijn we derde geworden

Daarna VP. Dat liep wat minder, ondertussen was de zon flink doorgelopen en was het binnen een uur (gevoelsmatig) 10 graden warmer ofzo. Ik merkte dat ze er toch wat last van had, ze liep daardoor wat langzamer.
Begin ging prima, maar na de kattenloop bleef ze heel netjes wachten op het raakvlak. Daarna moesten we een scherpe bocht naar rechts maken naar de slurf. Daar was de snelheid er dus helemaal uit waardoor ze zich halverwege omdraaide in de slurf. Verder ging het wel redelijk en zijn we wederom derde geworden!
Als laatste de jumping. Nog heter en nog minder concentratie. Voor mijn gevoel de slechtste ronde, puur omdat ik haar aandacht niet had. Des te verrast was ik tijdens de prijsuitreiking toen ik hoorde dat we tweede waren geworden

Al met al dus niet slecht voor ons debuut, 2x 3e en 1x 2e

En het belangrijkste: het was een super gezellige dag. Ik krijg als het goed is nog foto's, ben erg benieuwd of er iets gelukt is.
De eerste foto die ik doorgestuurd gekregen heb: