Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
euro dogshow leeuwarden.
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
euro dogshow leeuwarden.
Is daar de inschrijving al van gesloten? En hoe kun je jou hond aan melden voor der rasspeciale?
Ik kan het echt nergens vinden.
Heb een accound en alles.
Ik zou wel graag naar een CAC show willen omdat onze Spikey besloten heeft weer wit te worden en ik hem hoe dan ook de mooiste vind durf ik het wel weer eens aan.
De kampioensclubmatsch in mei kwam te vroeg maar deze moet wel lukken.
Ik kan het echt nergens vinden.
Heb een accound en alles.
Ik zou wel graag naar een CAC show willen omdat onze Spikey besloten heeft weer wit te worden en ik hem hoe dan ook de mooiste vind durf ik het wel weer eens aan.
De kampioensclubmatsch in mei kwam te vroeg maar deze moet wel lukken.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
- blacky
- Zeer actief
Re: euro dogshow leeuwarden.
Ik snap niet waarom het mij niet lukte dan. Ik had het me zo te zien wel eerder moeten bedenken.
Denk dat ik in april maar gewoon naar Leeuwarden ga met de paasshow.
Denk dat ik in april maar gewoon naar Leeuwarden ga met de paasshow.
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Als jouw rasvereniging een kampioenschapsclubmatch organiseert rond de Euro Dog Show, kun je via de rasvereniging inschrijven. Dat zijn in de regel ook andere tarieven dan voor de Euro Dog Show 

- blacky
- Zeer actief
ja dat doen ze wel maar op de een of andere manier kan ik er via de rasvereniging verder geen inschrijf forumlier vinden en dacht dat dit dan de cac show zou zijn die ook georganiseerd gaat worden. Ik zal nog maar eens zoeken.under the red sky schreef:Als jouw rasvereniging een kampioenschapsclubmatch organiseert rond de Euro Dog Show, kun je via de rasvereniging inschrijven. Dat zijn in de regel ook andere tarieven dan voor de Euro Dog Show
- blacky
- Zeer actief
ik ben steke blind. Nu open ik de site en kan het zo vinden. Inmiddels heb ik Spikey opgegeven gaat hij op 3 september zijn beste beentje voor zetten. In sportcentrum Kalverdijkje in Leeuwarden.
ik heb er echt zin in. Is wel wat anders dan de afgelaste clubmatch in Hoogeveen. Maar hier heb ik ook zin in. Ik denk dat Spikey dan ook nog beter in zijn vacht gaat zitten. We zijn dan wel pas een week terug van vakantie maar Thuis kan ik hem nog el optijd show klaar krijgen denk ik.
ik heb er echt zin in. Is wel wat anders dan de afgelaste clubmatch in Hoogeveen. Maar hier heb ik ook zin in. Ik denk dat Spikey dan ook nog beter in zijn vacht gaat zitten. We zijn dan wel pas een week terug van vakantie maar Thuis kan ik hem nog el optijd show klaar krijgen denk ik.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Ja ik hoorde ook dat ie afgelast is. Jammer hoor, is andere jaren altijd een goedbezochte clubmatch.blacky schreef: Is wel wat anders dan de afgelaste clubmatch in Hoogeveen. Maar hier heb ik ook zin in. Ik denk dat Spikey dan ook nog beter in zijn vacht gaat zitten. We zijn dan wel pas een week terug van vakantie maar Thuis kan ik hem nog el optijd show klaar krijgen denk ik.

Misschien ga ik ook nog wel even naar Leeuwarden om te kijken. Kan ik meteen een bakkie bij m'n dochter doen.

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb ook nog zitten twijfelen voor leeuwarden maar het is ongelofelijk veel geld, en ik gok stiekem dat Ollie tóch geen kans maakt op de euro-jeugdwinner-titel dus ik laat het maar aan me voorbij gaan
Lopen in augustus toch al 2 shows dus tis ook al druk zat 

- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Dan zien we elkaar daarblacky schreef:ik ben steke blind. Nu open ik de site en kan het zo vinden. Inmiddels heb ik Spikey opgegeven gaat hij op 3 september zijn beste beentje voor zetten. In sportcentrum Kalverdijkje in Leeuwarden.

De Euro zelf boycot ik met inschrijven. Die prijzen zijn werkelijk ronduit absurd. Ik ga wel kijken

- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
De inschrijftermijn is inmiddels verlengd tot 12 juli.
- blacky
- Zeer actief
Die van de rasvereniging was 37.50 euro. En dat scheelt nogal met de 80 euro van de eurodogshow. Dit vond ik toch wel een hele normaal bedrag.ladybird schreef:Dan zien we elkaar daarblacky schreef:ik ben steke blind. Nu open ik de site en kan het zo vinden. Inmiddels heb ik Spikey opgegeven gaat hij op 3 september zijn beste beentje voor zetten. In sportcentrum Kalverdijkje in Leeuwarden.
ik heb er echt zin in. Is wel wat anders dan de afgelaste clubmatch in Hoogeveen. Maar hier heb ik ook zin in. Ik denk dat Spikey dan ook nog beter in zijn vacht gaat zitten. We zijn dan wel pas een week terug van vakantie maar Thuis kan ik hem nog el optijd show klaar krijgen denk ik.Ik heb niets ingeschreven, maar ga wel kijken bij de griffons. Er komt een hele bekende km namelijk
![]()
De Euro zelf boycot ik met inschrijven. Die prijzen zijn werkelijk ronduit absurd. Ik ga wel kijken
Inschrijven kan nog tot 1 augustus bij de pekinees en dwergspaniel club.
Leuk dat je ook komt neem je ook nog een hondje mee?
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
ik wilde ook niet inschrijven ivm de prijzen , maar Barry's fokker komt en wilde dat ik Barry inschreef, toen zei ik hem, is best maar dan moet je zelf betalen + het risico dat ik niet kan komen ivm smitthy ( nestplannen, als alles lukt kan ze rond die tijd bevallen )
kreeg ik terug: SCHRIJF MAAR IN !!!!!!!!!!

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- blacky
- Zeer actief
Misschien loopt hij dan zelf met Barry als Smitthy dan pups heeft. Ik zal voor je duimen dat je thuis moet blijven.Podenji schreef:ik wilde ook niet inschrijven ivm de prijzen , maar Barry's fokker komt en wilde dat ik Barry inschreef, toen zei ik hem, is best maar dan moet je zelf betalen + het risico dat ik niet kan komen ivm smitthy ( nestplannen, als alles lukt kan ze rond die tijd bevallen )
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dat heb ik hem ook gezegt, hij mag Barry zo op komen halen een showen, maar ik heb hem er ook bijgezegt dat barry nog al " kleef-aan-vrouwtje" is en aangezien zijn fokker in zweden woont en hij hem na zijn 9 weken nooit meer heeft gezien, weet ik niet hoe meneer B zich gedraagt als zijn fokker hem meeneemtblacky schreef:Misschien loopt hij dan zelf met Barry als Smitthy dan pups heeft. Ik zal voor je duimen dat je thuis moet blijven.Podenji schreef:ik wilde ook niet inschrijven ivm de prijzen , maar Barry's fokker komt en wilde dat ik Barry inschreef, toen zei ik hem, is best maar dan moet je zelf betalen + het risico dat ik niet kan komen ivm smitthy ( nestplannen, als alles lukt kan ze rond die tijd bevallen )

en ik hoop ook dat ik thuis moet blijven

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- miekemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
weet iemand of je als bezoeker je hond meemag nemen ??
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
zie ik blacky ook dan?ladybird schreef: Dan zien we elkaar daarIk heb niets ingeschreven, maar ga wel kijken bij de griffons. Er komt een hele bekende km namelijk
![]()

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- blacky
- Zeer actief
Als je dan naar je show van de Pekinees en Dwergspanielclub komt wel. Op de grote show niet.renee-uk schreef:zie ik blacky ook dan?ladybird schreef: Dan zien we elkaar daarIk heb niets ingeschreven, maar ga wel kijken bij de griffons. Er komt een hele bekende km namelijk
![]()
Ik ben makkelijk te herkennen ik ben de dame met een gekleurde coton. (en hij zal vast de enige zijn

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Ik heb geen idee waar ik heen ga, laat me meevoeren door Armandablacky schreef:Als je dan naar je show van de Pekinees en Dwergspanielclub komt wel. Op de grote show niet.renee-uk schreef:zie ik blacky ook dan?ladybird schreef: Dan zien we elkaar daarIk heb niets ingeschreven, maar ga wel kijken bij de griffons. Er komt een hele bekende km namelijk
![]()
Ik ben makkelijk te herkennen ik ben de dame met een gekleurde coton. (en hij zal vast de enige zijn)

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
wel op zaterdag bij de galgos komen kijken dan he? 

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
En bij de doggen!Podenji schreef:wel op zaterdag bij de galgos komen kijken dan he?

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik vind het zo jammer dat het op een doordeweekse dag is, anders zou ik jullie nog komen supportenlinda1985 schreef:Wij zijn er beide dagenHeb er al zin in!

- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
De inschrijving is verlengd tot 12 Juli , dus je kan nog inschrijven als je wilt!

http://www.Adebowale.nl
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Ik had best graag met Pompidou gegaan, maar de datum is een beetje rot... 1-4 september... laat ze nou net op 5 september 9 maanden zijn.. en om zoveel geld voor de puppyklas neer te leggen gaat me ook weer te ver 

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Brando zal er hoogstwaarschijnlijk wel zijn op 1 en 3 sept.
Zonder ons dus.

- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Je komt toch nog wel Xavi ontmoeten he Renee??renee-uk schreef: Ik heb geen idee waar ik heen ga, laat me meevoeren door Armanda

- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik kon nog niets vinden, maar de online inschrijving is ook verlengt tot 15 juli. Dus we zullen nog even moeten wachtenTara schreef:Zijn er al aantallen bekend?

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- loppie
- Actief
Inderdaad de inschrijving in 15 juli dicht gegaan...... Nu maar wachten op de aantallen.
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Tomtiedomtiedom... wacht *geduldig*
Duurt wel lang hoor.....
Duurt wel lang hoor.....