Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Huisje in Twente

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Huisje in Twente

Ongelezen bericht door Carmen »

Heeft iemand ervaring met een bij voorkeur omheind huisje voor 5 personen en 2 honden in Twente. We nog een weekje weg en omdat Stephan al moet werken willen we een huisje in de buurt, zodat hij naar zijn werk kan telkens
Nu vind ik het in de eigen buurt nog moeilijker dan elders wat leuks vinden :oeps:
Dus ik ben benieuwd :cheer:
Cash
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitseherder

Re: Huisje in Twente

Ongelezen bericht door Cash »

Twente is Overijssel toch?
Ik heb op mijn site wel 1 huisje met omheinde tuin staan maar ik vrees dat die al helemaal vol zit.
De andere huisjes hebben geen omheidne tuin. 1 van die huisjes ligt wel afgelegen....wij hebben daar een keer gezeten en in een week tijd zijn er misschien 2 wandelaars voorbij gekomen.... Hera liep daar gewoon los.
al moet ik zeggen dat wij daar toen in een 'normale' week zaten, geen vakatnie....dat scheelt ook met drukte.

www.vakantiehond.nl
AfbeeldingAfbeelding
Cash v Heiligental en Flow.
Cash
Zeer actief

http://www.lukkensveld.nl/heideweg21/

Deze is omheind en op mijn site bij 'last minutes' hebben ze nog een paar weken in de aanbieding in de zomer....
AfbeeldingAfbeelding
Carmen
Zeer actief

Vooral Scheetje Beef ziet er leuk uit :ok: Enigszins irritant vind ik het wel dat er geen prijzen etc bij staan dat je daarvoor moet bellen :hmmm: Maar goed als je echt wilt boeken maakt dat natuurlijk niet uit
Carmen
Zeer actief

Oeh of de mezenhof :cheer:
Cash
Zeer actief

Scheetje Beef hebben wij paar jaar terug ingezeten.
Schitterend huisje met alle luxe; vaatwasser, miele wasmachine/droger, ruim huis ook en schitterende ruimte om het huisje heen. Je loopt vanuit de afrit zo het bos in. En het is er vreselijk rustig.
Het andere huisje op die pagina De Goudvink is ook van deze eigenaren en ligt naast Scheetje Beef. Maar met genoeg privacy...
De eigenaren zijn echt hele hartelijke mensen die je met open armen ontvangen, koffie in het huisje staat klaar met krentewegge en voor de kinderen stonden er lolly's. Voor onze kinderen kwam die man nog een skelter brengen waar ze mee mochten spelen.
Je moet idd bellen voor informatie. De prijzen vallen erg mee. Wi jwaren 200 euro kwijt voor een week toen, wel in laag seizoen hoor.

Mezenhof hebben wij zo'n beetje 'naast' gezeten.
Wat ik zelf minder vond aan dat huisje (ik heb er toen even geloerd) is dat de tuin niet omheind is maar wel grenst aan het pad van het 'park' waar dus veel volk overheen komt.
Maar als je honden daar geen moeite mee hebben is het een prima huisje volgens mij.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”