Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden toegestaan.
Moderator: moderatorteam
- Maria7
- Actief
Honden toegestaan.
Een geweldig goed/leuk vakantie adres om samen met je hond(en)op vakantie te gaan!Een prachtige omgeving en de accommodaties zijn heel gezellig ingericht .Het uitzicht is adembenemend .
http://www.uhoe.nl/
http://www.uhoe.nl/

Puk en Cappy voor altijd in mijn hart.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Honden toegestaan.
Bedankt voor de link, ben jij er al eens geweest?
Heb net de link aan mijn man laten zien en hij vond het wel wat en dat wil wat zeggen, komt ook wel omdat er bij een huisje een garage bij zit, zonder garage wil hij niet, terwijl we thuis ook geen garage hebben beetje vreemd.
Het is ook niet zo ver weg dus wie weet gaan we er volgend jaar eens naar kijken. Dit jaar wil hij nog een keer naar Hinterglemm in Oostenrijk.
Kan alleen niet zo goed zien of de honden vrij op het terrein kunnen lopen, als ik het goed heb begrepen zitten twee huisjes op hetzelfde terrein.
Maar goed als we er eens een keer heengaan dan kan ik dat van tevoren wel even vragen.
Heb net de link aan mijn man laten zien en hij vond het wel wat en dat wil wat zeggen, komt ook wel omdat er bij een huisje een garage bij zit, zonder garage wil hij niet, terwijl we thuis ook geen garage hebben beetje vreemd.
Het is ook niet zo ver weg dus wie weet gaan we er volgend jaar eens naar kijken. Dit jaar wil hij nog een keer naar Hinterglemm in Oostenrijk.
Kan alleen niet zo goed zien of de honden vrij op het terrein kunnen lopen, als ik het goed heb begrepen zitten twee huisjes op hetzelfde terrein.
Maar goed als we er eens een keer heengaan dan kan ik dat van tevoren wel even vragen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
ziet er goed uit!
maar ik kan ook niet duidelijk vinden of de honden achter een hek zitten/kunnen.
maar ik kan ook niet duidelijk vinden of de honden achter een hek zitten/kunnen.

- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
Ik heb deze mensen gemaild omdat ik de huisjes toe wil voegen op mijn site.
Ze mailden terug dat de huisjes nog niet helemaal zijn omheind maar dat dit wel in de toekomst gaat gebeuren.
Ze mailden terug dat de huisjes nog niet helemaal zijn omheind maar dat dit wel in de toekomst gaat gebeuren.

Cash v Heiligental en Flow.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Cash schreef:Ik heb deze mensen gemaild omdat ik de huisjes toe wil voegen op mijn site.
dat is goed nieuws, want ik zie mas daar al helemaal zitten!

- Maria7
- Actief
Wij zijn daar vorig jaar geweest .Het is daar werkelijk prachtig.Zij waren toen nog bezig met de verbouwing van het Tobias huis.Ik heb hun gisteren gebeld en het eerste wat zij nu gaan doen is de tuin omheinen .Die is nu nog gedeeltelijk omheind .Bij de Uilenkiek/Uilenberg zit een enorme lap grond.Aan de straatkant is de tuin omheind .De uilenkiek/Uilenberg staat op een berg.De tuin loopt rond de berg naar beneden richting het bos.Dit stuk moeten zij dus nog omheinen.
Laatst gewijzigd door Maria7 op 05 jul 2011 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

-
gonnie
- Zeer actief
Het is niet zo dat ik gelijk bang ben dat er wat met de honden zal gebeuren maar als er iemand in dat andere huisje zit moet je toch de hele tijd opletten dat de honden niet ineens blaffend op die mensen afrennen. Pinschers zijn nu eenmaal erg waaks dus dan zou ik heel erg op moeten passen.
Maar zelfs mijn man leek het wel wat om daar op vakantie te gaan. dus zou wel leuk zijn als de tuin omheind zou zijn, maar dat zal met die twee huisjes die vlakbij elkaar staan toch moeilijk worden denk ik want de barbequeplaats is voor alletwee de huisjes. Niet dat ik wil barbequen.
Zal terzijnertijd contact met ze opnemen, misschien vinden ze vier honden wel teveel van het goede.
Maar zelfs mijn man leek het wel wat om daar op vakantie te gaan. dus zou wel leuk zijn als de tuin omheind zou zijn, maar dat zal met die twee huisjes die vlakbij elkaar staan toch moeilijk worden denk ik want de barbequeplaats is voor alletwee de huisjes. Niet dat ik wil barbequen.
Zal terzijnertijd contact met ze opnemen, misschien vinden ze vier honden wel teveel van het goede.
Groetjes Gonnie.
- Maria7
- Actief
Zij houden er rekening mee als je liever niet met andere mensen op hetzelfde terrein wilt zitten.Staat ook op hun site.
Om de Uilenkiek gaan zij ook een stuk afrasteren .Het aantal honden maakt hun niet uit.
Om de Uilenkiek gaan zij ook een stuk afrasteren .Het aantal honden maakt hun niet uit.

-
gonnie
- Zeer actief
Maria7 schreef:Zij houden er rekening mee als je liever niet met andere mensen op hetzelfde terrein wilt zitten.Staat ook op hun site.
Dat had ik wel gelezen, maar ik ga echt niet eisen dat ik niet op hetzelfde terrein wil zitten met andere mensen.
Als we op vakantie zijn lopen we toch meestal buiten, als we dan zelf in het huisje zitten houd ik de honden wel binnen, ben gelukkig toch niet echt iemand om de hele tijd buiten te zitten. En als we weg gaan om te lopen gaan de honden natuurlijk gewoon mee, laat ze in de vakantie nooit alleen in het appartement of huisje, ben veel te bang dat ze wat stuk maken, doen ze thuis niet maar je weet maar nooit wat ze doen in een vreemd huis.
Ik houd er helemaal niet van om op vakantie te gaan, maar ja, mijn man wel. Heb al gezegd dat ik volgend jaar dan wel daar naar toe wil is tenminste niet zo super ver weg.
Groetjes Gonnie.