Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vind het een heel enge site. Vind het een broodfokker (pups beschikbaar, oudere pups beschikbaar, gepensioneerde honden beschikbaar) en ze designen van alles. Plus dat hele Jezus-gedoe erbij....
De pup lijkt wel een weimaraner x teckel.. Wat is het?
best wel grappig. heb die site nog niet gezien. vaak zijn dit soort ``designer dogs`` van broodfok afkomstig. zo niet, dan vind ik het wel een grappig kruisinkje.
PS: van welke site komt ie dan??
Laatst gewijzigd door Emma op 08 jul 2011 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Emma schreef:ik vind het meer een Cocker maal teckel.
best wel grappig. heb die site nog niet gezien. vaak zijn dit soort ``designer dogs`` van broodfok afkomstig. zo niet, dan vind ik het wel een grappig kruisinkje.
Het zijn inderdaad designer dogs.. Ik kwam er op toen ik met denise aan het msnnen was.. Hoe zou toch een teckel x poedel eruit zien. .
Het heten dus Doxiepoo's en zo zien ze er dus uit..
"Als je op de witte lijn blijft rijden, rij je altijd goed"
Het zijn inderdaad designer dogs.. Ik kwam er op toen ik met denise aan het msnnen was.. Hoe zou toch een teckel x poedel eruit zien. .
ik geloof het ook wel hoor, dat het dan poedel maal teckel is. kruisingen lijken wel vaker op iets, wat er helemaal niet inzit.
ik geloof het ook wel hoor, dat het dan poedel maal teckel is. kruisingen lijken wel vaker op iets, wat er helemaal niet inzit.
haha inderdaad ! net als bij dat topic over die labrador x husky!
je kan ook beter geen contact met hun opnemen, staat ergens, maar wel je telefoonnummer achterlaten, zodat hun met jou contact opnemen. want ze werken allebei uit huis.
hhhmmmm, hoe doe je dat, als je zoveel honden hebt?
sorry ik krijg er een behoorlijk broodfok idee van.
Yaika schreef:
Inderdaad.. Maar ook overal die Jesus is the owner of the site plaatjes..
dat is weer typisch de klant beinvloeden. want hun doen alsof ``god``erachter staat. en dan zal het dus wel goed zijn. . .
zich zo heilig voor doen, maar ondertussen. . .(tenminste dat denk ik he).
Yaika schreef:
Inderdaad.. Maar ook overal die Jesus is the owner of the site plaatjes..
dat is weer typisch de klant beinvloeden. want hun doen alsof ``god``erachter staat. en dan zal het dus wel goed zijn. . .
zich zo heilig voor doen, maar ondertussen. . .(tenminste dat denk ik he).
Ik weet het wel zeker!