geloof het welHayley84 schreef:Ik bedoelde de uitslagenRachelleAmericanBulldog schreef:ik ben wel aan het kijken...gewoon goed beeld
Heb ik de opkomst van de Staff gemist![]()
Ik zag dat hij rood-wit was ... ??

Moderator: moderatorteam
geloof het welHayley84 schreef:Ik bedoelde de uitslagenRachelleAmericanBulldog schreef:ik ben wel aan het kijken...gewoon goed beeld
Heb ik de opkomst van de Staff gemist![]()
Ik zag dat hij rood-wit was ... ??
Hayley84 schreef:Wat hebben die Fransen een vreselijk accent
dat klopt helemaal!!..en die voice overs zijn nog veeeeeel erger hahaHayley84 schreef:![]()
Ik heb Franse collega's dus ik ben het wel gewend maar erger me dood dat ze zo slecht Engels kunnen, zelfde probleem met mijn Duitse collega's ....
Komt allemaal door de voice-overs op TV....
Als een in Nederland gefokte hond van een buitenlandse eigenaar ook telt dan heb ik misschien juist wel een feestje.RachelleAmericanBulldog schreef:hey top...hopen dat het morgen bij de laekense ook zo is...hebben wij nameijk een feestje haha..
Kwestie van goed voorkeurenNanna schreef:Nu zijn ze de terriërs aan het keuren. Kan ik wel ff gaan stofzuigen of zo
Ik kan trouwens niet anders zeggen: ze keuren wel in een noodtempo. Of ze de trein moeten halen. Wel prettig, eigenlijk.
LongFields schreef:Als een in Nederland gefokte hond van een buitenlandse eigenaar ook telt dan heb ik misschien juist wel een feestje.RachelleAmericanBulldog schreef:hey top...hopen dat het morgen bij de laekense ook zo is...hebben wij nameijk een feestje haha..
Probeer deze link eens: http://www.cedia.frNanna schreef:Zijn er trouwens al ergens uitslagen te vinden of kijk ik er compleet overheen? Wat een onduidelijke sites allemaal. Of ik ben zo'n dummy, dat kan natuurlijk ook
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server erreur '80040e14'zeta-jones schreef:Probeer deze link eens: http://www.cedia.frNanna schreef:Zijn er trouwens al ergens uitslagen te vinden of kijk ik er compleet overheen? Wat een onduidelijke sites allemaal. Of ik ben zo'n dummy, dat kan natuurlijk ook
Dan op Championnat de France 2011 of Mondiale 2011 klikken en dan kun je ook op resultaten klikken.
Hier werkt het amper (tergend langzaam), maar ik zit bij mijn ouders en internet is hier sowieso erg langzaam vind ik.
Ik hoop dat jij er wel iets mee kunt.
Edit: het duurt even, maar het werkt wel. Niet alle uitslagen staan er al op, maar wel al een groot deel.
ik wilde net typen dat ik dat ook krijgHayley84 schreef:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server erreur '80040e14'zeta-jones schreef:Probeer deze link eens: http://www.cedia.frNanna schreef:Zijn er trouwens al ergens uitslagen te vinden of kijk ik er compleet overheen? Wat een onduidelijke sites allemaal. Of ik ben zo'n dummy, dat kan natuurlijk ook
Dan op Championnat de France 2011 of Mondiale 2011 klikken en dan kun je ook op resultaten klikken.
Hier werkt het amper (tergend langzaam), maar ik zit bij mijn ouders en internet is hier sowieso erg langzaam vind ik.
Ik hoop dat jij er wel iets mee kunt.
Edit: het duurt even, maar het werkt wel. Niet alle uitslagen staan er al op, maar wel al een groot deel.
Syntaxe incorrecte vers le mot clé 'AND'.
/palmares/resultat-l.asp, ligne 132
Nanna schreef:Welsh Springer wint groep 8
marian* schreef:Kiki's oma Felis is BOB geworden!
jores schreef:marian* schreef:Kiki's oma Felis is BOB geworden!
wat leuk!
marian* schreef:jores schreef:
wat leuk!
Ja he?Die laat er daar een paar een poepie ruiken
Omdat ze meisjes hebben in kekke jurkjes!Rosita Compagner schreef:Waarom hebben ze eigen geen bordjes... Of een podium?