Er loopt wel eens een vrouw met twee pekingeesjes, die paneren zich zelfs met schelpen van het pad

Moderator: moderatorteam
hoe zijn ze met andere grote reuen?sirene schreef:Okee! (da's mijn antwoord op allemaal
Ik denk dat ik ook Qhilla en Mullu meeneem.
Ik laat Mullu wel thuisRebble schreef:Zou iemand er bezwaar tegen hebben áls wij komen met een 5 dagen loopse meid? Ze laat absoluut geen reuen toe maar ik zou het niet leuk vinden als ik (of nou ja, Izzy) de reuen het hoofd op hol breng. Het is voor mij ongeveer 10 minuten rijden en wsl. beslis ik op het laatste moment of ik kom, wacht dus zeker niet op mij
Ik weet niet hoe Mullu is, met reuen die hem negeren/respecteren, niet met hem de confrontatie aan gaan gaat het goed.sirene schreef:Ik laat Mullu wel thuisRebble schreef:Zou iemand er bezwaar tegen hebben áls wij komen met een 5 dagen loopse meid? Ze laat absoluut geen reuen toe maar ik zou het niet leuk vinden als ik (of nou ja, Izzy) de reuen het hoofd op hol breng. Het is voor mij ongeveer 10 minuten rijden en wsl. beslis ik op het laatste moment of ik kom, wacht dus zeker niet op mijOok voor jeanette!
Qhilla is een teef en die gaat haar eigen gang of ze gaat spelen met een hond als ze die heel leuk vindt.
Bo was het al weer vergeten volgens mij, hij heeft niet zoveel last van liefdesverdriet gelukkigRebble schreef:Het was idd gezellig, ik hoop dat Bo nog een beetje tot rust is gekomen nadat wij weggegaan zijn![]()
Ik vond het stuk voor stuk allemaal hele leuke honden ook