Tenminste als jullie opgewassen zijn tegen 3 van die terreurstabij's

Moderator: moderatorteam
Ken jij het daar toevallig het lijkt me een hele mooie daar alleen weet ik niet of we ergens wat kunnen drinken volgens mij alleen in leersum zelfWoest schreef:Als het Leersum word ga ik misschien ook wel mee!
8,5? 17,5 lijkt me dan ineens weer zo langJeannettebo schreef:welke van de vier?nathalie schreef:Ik opteer Utrecht! Daar heb ik al veel over gehoord!
Bedoel je de 17,5??Qal schreef:Ik ben ook voor een lange wandeling!![]()
Jeannettebo schreef:Ken jij het daar toevallig het lijkt me een hele mooie daar alleen weet ik niet of we ergens wat kunnen drinken volgens mij alleen in leersum zelfWoest schreef:Als het Leersum word ga ik misschien ook wel mee!
Spreken we die samen of met een klein groepje wel een keer af, is toch zomaar een goede 3 uur wandelen.nathalie schreef: Bedoel je de 17,5??
Nouja, ik vind het allemaal best hoor!
Oh lief, maar je hoeft niet voor mij de route in te korten hoor want ik zorg toch wel dat er gewandeld gaat worden.nathalie schreef:Zullen we dan gewoon een wat kortere route nemen, zodat Simy ook mee kan, Bo gewoon de route kan lopen en niet iedereen buiten adem en vel over been weer richting huis moet?
Deze doen we! Goed? Kan iedereen dan nog even aangeven of jullie inderdaad nog mee gaan?Jeannettebo schreef:8,5 km lage vuursche, uurtje of 11?
parkeren bij natuurcamping de zeven linden www.dezevenlinden.nl
Allurepark De Zeven Linden
Zevenlindenweg 4
3744 BC BAARN
Oke. Dan kom ik ook nog!Qal schreef:Jeannette en ik waren nog wel voornemens te komen en ik dacht Patty ook.(althans dat dacht Jeannette
)