Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
witteveen
Moderator: moderatorteam
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
witteveen
Wij denken er over om naar het nieuwe bungalowpark orveltermarke in witteveente gaan.
Maar wie kent de omgeving? Want we willen wandelen over hei en in bos. Is Witteveen dan een aanrader?
Maar wie kent de omgeving? Want we willen wandelen over hei en in bos. Is Witteveen dan een aanrader?
- Brigitte30
- Zeer actief
Re: witteveen
even up!
Niemand bekend met Witteveen?
Niemand bekend met Witteveen?
- Shooting Star
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Vlakbij heb je het Mantingerzand, dat is heide met een zandverstuiving en wat bos, iets verderop is het Dwingelderveld. En Drenthe is natuurlijk één en al bos en heide, dus wat houd je tegen? Je kunt toch op Google Maps zien wat er allemaal in de buurt is? 
- Brigitte30
- Zeer actief
google maps laat juist zien dat er in de directe omgeving alleen maar weilanden liggen. En dat je echt de auto in moet om in het bos en de hei te komen. Vandaar mijn vraag. DusShooting Star schreef:Vlakbij heb je het Mantingerzand, dat is heide met een zandverstuiving en wat bos, iets verderop is het Dwingelderveld. En Drenthe is natuurlijk één en al bos en heide, dus wat houd je tegen? Je kunt toch op Google Maps zien wat er allemaal in de buurt is?
- Shooting Star
- Actief
Ja, uiteraard moet je de auto in om bij die bossen en heide te komen. Hier in Drenthe vinden we het normaal om grote afstanden te moeten rijden om ergens te komen, in tegenstelling tot de Randstad. Dat is dus het probleem, geen auto voorhanden? Dan voortaan misschien even erbij vermelden, da's duidelijker 
- Brigitte30
- Zeer actief
Je hebt gelijk, had wat completer in mijn vraag kunnen zijn.Shooting Star schreef:Ja, uiteraard moet je de auto in om bij die bossen en heide te komen. Hier in Drenthe vinden we het normaal om grote afstanden te moeten rijden om ergens te komen, in tegenstelling tot de Randstad. Dat is dus het probleem, geen auto voorhanden? Dan voortaan misschien even erbij vermelden, da's duidelijker
Maar ben nu een stuk wijzer, dank je.
- Shooting Star
- Actief
Ja, ik denk dat Witteveen het dan niet wordt. Misschien is er nog iets leuks vrij in de omgeving van Diever/Wateren/Appelscha? Daar heb je het Drents-Friese Wold, een erg mooi en uitgestrekt gebied. Dan kun je al wandelend het bos in 
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Of een huisje zoeken in belgie . wij hebben zelf zoon huisje maar ze worden ook wel eens door bewoners verhuurd dan zit je in het bos
plaatsen poppel , lommel etc
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Brigitte30
- Zeer actief
Hier zijn we 2 jaar geleden geweest. Was echt geweldig om te wandelen.Shooting Star schreef:Ja, ik denk dat Witteveen het dan niet wordt. Misschien is er nog iets leuks vrij in de omgeving van Diever/Wateren/Appelscha? Daar heb je het Drents-Friese Wold, een erg mooi en uitgestrekt gebied. Dan kun je al wandelend het bos in
- Brigitte30
- Zeer actief
Vorig jaar in Lommel geweest, we komen nog eens ergens haha, en heerlijk om het meer gewandeld bij het sunparks park.toots schreef:Of een huisje zoeken in belgie . wij hebben zelf zoon huisje maar ze worden ook wel eens door bewoners verhuurd dan zit je in het bosplaatsen poppel , lommel etc
En dit jaar wordt het www.makkumbeach.nl
Mogen ook 2 honden meer en lekker wandelen aan het ijsselmeer.
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): x garafiano/herder
Wij wonen naast vakantiepark zonnetij..Hier staan huisjes en er zijn camping plekken..Het ligt aan het bos.
Kijk maar reens op hun site..Het is zeer hond vriendelijk en ook voor paarden liefhebbers..succes.....
voor ik het vergeet dat vakantie park ligt in lhee drenthe
Kijk maar reens op hun site..Het is zeer hond vriendelijk en ook voor paarden liefhebbers..succes.....
voor ik het vergeet dat vakantie park ligt in lhee drenthe
[img]en%20dan%20na%20de%link[/img].[https://lh4.googleusercontent.com/-Ue3B ... rros-1.jpg]
- Kaily_maltezer
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Maltezer kruising, Yorkshire terrier
- Aantal honden: 2
Brigitte30 schreef:Vorig jaar in Lommel geweest, we komen nog eens ergens haha, en heerlijk om het meer gewandeld bij het sunparks park.toots schreef:Of een huisje zoeken in belgie . wij hebben zelf zoon huisje maar ze worden ook wel eens door bewoners verhuurd dan zit je in het bosplaatsen poppel , lommel etc
Makkum beach is wel mooi, m'n ouders hebben daar een huisje. Veel water, en mooi plekken om te wandelen.
Direct van het park de weg oversteken en je kan ook lekker wandelen maar dit vonden wij meer iets voor de ''kleinere'' ronde s'avonds
Veel plezier iig

- Brigitte30
- Zeer actief
Dank je, moet zeker gaan lukken nu ik jouw bericht ook heb gelezen.Kaily_maltezer schreef:Brigitte30 schreef:Vorig jaar in Lommel geweest, we komen nog eens ergens haha, en heerlijk om het meer gewandeld bij het sunparks park.toots schreef:Of een huisje zoeken in belgie . wij hebben zelf zoon huisje maar ze worden ook wel eens door bewoners verhuurd dan zit je in het bosplaatsen poppel , lommel etc
Makkum beach is wel mooi, m'n ouders hebben daar een huisje. Veel water, en mooi plekken om te wandelen.
Direct van het park de weg oversteken en je kan ook lekker wandelen maar dit vonden wij meer iets voor de ''kleinere'' ronde s'avonds
Veel plezier iig