Nah, dat vind Mieppie geen straf hoorCaro. schreef:Overigens ook even een week geen enorme wandelingen he? Ze moet wel even herstellen ook
al lijkt ze alweer heel wat![]()
Vanochtend had ze geen zin om mee te hobbelen, en vanmiddag ook niet. Hoeft niet wijffie! (zij doet het ook makkelijk in de tuin, dus dat scheelt). Nu is ze wel mee met Pieter en Saar, maar dat zal geen reuzenwandeling worden. Ik heb vandaag dus ook gewerkt, en ze alleen gelaten. Ik denk dat ze beiden gewoon lekker hebben geslapen.
De pillen gaan er prima in bij madam. Ik zat me eerst in alle bochten te wringen om ze naar binnen te krijgen, maar vanochtend nam ik een likje filet americain (pil was nog duidelijk zichtbaar) maar ze at hem zo op. Pieter heeft de pillen vanavond door het eten gedaan, en ook totaal geen probleem.
Af en toe lijkt ze naar die contreien te gaan, maar bij nadere inspectie zit ze dan eigenlijk bij haar staart en poten. Wond ziet er erg rustig uit. Uiteraard hou ik het in de gaten, maar vooralsnog lijkt het allemaal erg voorspoedig te gaan.
Terwijl ik 2 dagen geleden nog in tranen een dierenarts te woord stond. Onee, 3 dagen geleden (nou ja, 2 dagen geleden ook toen ik haar moest achterlaten, maar dat telt niet mee).
Pet-shirt heb ik haar nog niet aangedaan. Ze hééft het al zo snel warm, en dan ook nog zo'n strak (donker!) shirt
Ik blijf het zo even aankijken, en anders ga ik haar een shirt van mezelf aandoen met veiligheidsspelden ofzo.