Beide aso als je het mij vraagt, om even terug te komen op een ander topic.
Beide koekoek

Moderator: moderatorteam
Ja precies. Denk dat ie bij mij niet op zijn knietjes was blijven zittenBrigitte schreef:Die eerste zou ik aan zijn oren de ring uit zetten en die 2de nou ja die had echt kunnen lachen als hij met zijn tengels aan mijn hond had gezeten, wat een
Die had ik ook al gezien ja, toffe keurmeester: OUT! OUT!Wil de hond schreef:Deze is ook aardig:
Nanna schreef:pakte voorts de kat bij de achterpotten om hem zo nog even, al hangend, uit te schudden zodat de vacht mooi uitstond.
Nanna schreef:Over dat filmpje met die amerikaanse cocker: dat gebeurt dus op kattenshows ook.
Dat wist ik als newbee helemaal niet toen ik daar met mijn pers verscheen. In die tijd (25 jaar terug) werden katten opgehaald door stewards en naar de keurruimte gebracht. De eigenaar had het beest dan van tevoren opgedoft en pakte voorts de kat bij de achterpotten om hem zo nog even, al hangend, uit te schudden zodat de vacht mooi uitstond.![]()
Ik borstelde mijn kat alleen netjes en verbood de steward hem alsnog zo te behandelen. Hij werd overigens in drie shows NL kamp.
Hij is niet jaloers, hij heeft last van territoriumdriftMaeve schreef:Bij die tweede vent zou ik me enorm moeten inhouden om hem niet direct een mep te verkopen. Mijn hond zo hard tegen de grond drukken omdat je een jaloers kreng bent, dat probeert ie maar één keer
Daarvoor verdient hij ook een tikBadu schreef:Hij is niet jaloers, hij heeft last van territoriumdriftMaeve schreef:Bij die tweede vent zou ik me enorm moeten inhouden om hem niet direct een mep te verkopen. Mijn hond zo hard tegen de grond drukken omdat je een jaloers kreng bent, dat probeert ie maar één keer
Ik moet helaas met het schaamrood op mijn kaken melden dat ik dat vroeger dus ook deed met mijn perzen op een show ;-(Nanna schreef:Over dat filmpje met die amerikaanse cocker: dat gebeurt dus op kattenshows ook.
Dat wist ik als newby helemaal niet toen ik daar met mijn pers verscheen. In die tijd (25 jaar terug) werden katten opgehaald door stewards en naar de keurruimte gebracht. De eigenaar had het beest dan van tevoren opgedoft en pakte voorts de kat bij de achterpotten om hem zo nog even, al hangend, uit te schudden zodat de vacht mooi uitstond.![]()
Ik borstelde mijn kat alleen netjes en verbood de steward hem alsnog zo te behandelen. Hij werd overigens in drie shows NL kamp.
Op z'n minstMaeve schreef:Daarvoor verdient hij ook een tikBadu schreef:Hij is niet jaloers, hij heeft last van territoriumdriftMaeve schreef:Bij die tweede vent zou ik me enorm moeten inhouden om hem niet direct een mep te verkopen. Mijn hond zo hard tegen de grond drukken omdat je een jaloers kreng bent, dat probeert ie maar één keer
Dat was ook het 1e wat ik zei, die vent kreeg zo'n oplawaaiBadu schreef:Op z'n minstMaeve schreef:Daarvoor verdient hij ook een tikBadu schreef:Hij is niet jaloers, hij heeft last van territoriumdriftMaeve schreef:Bij die tweede vent zou ik me enorm moeten inhouden om hem niet direct een mep te verkopen. Mijn hond zo hard tegen de grond drukken omdat je een jaloers kreng bent, dat probeert ie maar één keer
Inderdaad, dat begrijp ik ook niet. Echt vreselijk.minhie schreef:Dat je er uberhaubt nog heen gaat als het zo moet..