Keurverslagen
Er wordt gekeurd zonder geschreven keurverslagen.
Lekker makkelijk voor de km's zonder te hoeven verwoorden wie je plaatst

Moderator: moderatorteam
Is in veel landen wel heel gebruikelijk. Wat ook vaak gebeurt, is dat de keurmeester tegen het publiek verteld waarom hij/zij een hond op een bepaalde plek heeft geplaatst. Dat is voor het publiek ook altijd wel een leuke manier.*Evie* schreef:Pfffff en ik lees net dit op hun site :
Keurverslagen
Ik had de conclusie getrokken dat het getypte keurverslagen werdenScooby schreef:Is in veel landen wel heel gebruikelijk. Wat ook vaak gebeurt, is dat de keurmeester tegen het publiek verteld waarom hij/zij een hond op een bepaalde plek heeft geplaatst. Dat is voor het publiek ook altijd wel een leuke manier.*Evie* schreef:Pfffff en ik lees net dit op hun site :
Keurverslagen
Voor die prijs mag je dat wel verwachtenVorkje schreef:Ik had de conclusie getrokken dat het getypte keurverslagen werdenScooby schreef:Is in veel landen wel heel gebruikelijk. Wat ook vaak gebeurt, is dat de keurmeester tegen het publiek verteld waarom hij/zij een hond op een bepaalde plek heeft geplaatst. Dat is voor het publiek ook altijd wel een leuke manier.*Evie* schreef:Pfffff en ik lees net dit op hun site :
Keurverslagen
Jawel, dat schijnt verplicht te zijn, maar het zal wel pas op het laatste moment zijn.*Evie* schreef:Zullen ze wel met de aantallen komen????
Ik had ze gemaild, en het antwoord was: Waarschijnlijk woensdag.............ladybird schreef:Jawel, dat schijnt verplicht te zijn, maar het zal wel pas op het laatste moment zijn.*Evie* schreef:Zullen ze wel met de aantallen komen????
Eerst zien dan geloven.Cashel Vale schreef:Ik had ze gemaild, en het antwoord was: Waarschijnlijk woensdag.............ladybird schreef:Jawel, dat schijnt verplicht te zijn, maar het zal wel pas op het laatste moment zijn.*Evie* schreef:Zullen ze wel met de aantallen komen????
reactie onderaan de bevestigingloppie schreef:Hmm ik heb nog geen papieren binnen.....
Verwacht u bevestigingen van meer honden, wacht dan s.v.p. rustig af - we verzenden in porties van 100 emails en verwachten vrijdag 12 augustus alles verzonden te hebben.
Ik ook niet...loppie schreef:Hmm ik heb nog geen papieren binnen.....
Woensdag voor de show???ladybird schreef:Eerst zien dan geloven.Cashel Vale schreef:Ik had ze gemaild, en het antwoord was: Waarschijnlijk woensdag.............ladybird schreef:Jawel, dat schijnt verplicht te zijn, maar het zal wel pas op het laatste moment zijn.*Evie* schreef:Zullen ze wel met de aantallen komen????
Geachte H.,
Hierbij uw ticket voor de CAC-show op Zaterdag 3-9-2011 voor Quinlent Bowmore met stamboomnummer NHSB 282....
Met vriendelijke groet,
Eurodogshow2011
Secr. M. Dekker
secretary@eurodogshow2011.nl
Barcode op het E-ticket is uniek en slechts éénmalig te gebruiken op de dag dat de hond wordt gekeurd.
Verwacht u bevestigingen van meer honden, wacht dan s.v.p. rustig af - we verzenden in porties van 100 emails en verwachten vrijdag 12 augustus alles verzonden te hebben.
Waar staat dat van die betaling voor een certificaat?Binkie schreef:Nog een nieuwtje als je een titel behaald (jeugd-veteranen of europatitel) mag je je nog 5 euro betalen als je kampioenscertificaat wilt hebben...Er zijn 40 ringen en in veel ringen zitten meerdere keurmeesters in een ring.
Ach als we zover komen met Ayla vind ik die 5 euro helemaal niet ergladybird schreef:Waar staat dat van die betaling voor een certificaat?Binkie schreef:Nog een nieuwtje als je een titel behaald (jeugd-veteranen of europatitel) mag je je nog 5 euro betalen als je kampioenscertificaat wilt hebben...Er zijn 40 ringen en in veel ringen zitten meerdere keurmeesters in een ring.
Het is ook niet erg, ik vind het alleen absurd bovenop het hoge inschrijfgeld.Pumi schreef:Ach als we zover komen met Ayla vind ik die 5 euro helemaal niet ergladybird schreef:Waar staat dat van die betaling voor een certificaat?Binkie schreef:Nog een nieuwtje als je een titel behaald (jeugd-veteranen of europatitel) mag je je nog 5 euro betalen als je kampioenscertificaat wilt hebben...Er zijn 40 ringen en in veel ringen zitten meerdere keurmeesters in een ring.