Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mastiff Barto (miniman) update 2/3/12 pag. 32

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

mon65
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: Mastiff puppies 27/7 Foto's eerste "zwemles" pagina 28

Ongelezen bericht door mon65 »

Denise. schreef:Almere is hier om de hoek, Rotterdam niet echt :wink:
Maar 1 dag genieten is ook goed hoor, ik pik gewoon een mastiff mee, niemand die dat merkt :pffff:
Nee, dat is zo, valt helemaal niet op een Mastiff van een kleine 100 kilo in je handtas :LOL:
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Hier nog maar eens een paar foto's van "het hondje dat stervende is". Volgens mij doet ie het wel goed voor een bijna dood mastiffje..... :D

AfbeeldingBarto (mini)

Afbeelding Barto

Afbeelding Laura en Barto

Afbeelding Barto the man!

Afbeelding Barto

Afbeelding Barto

Afbeelding Laura en Barto, echte liefde :I:

Afbeelding lieve Bizou

Afbeelding Bizou

Afbeelding Bizoutje

Afbeelding Bonita en Barto
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Mastiff puppies pg. 29 nieuwe foto's van "stervende mini

Ongelezen bericht door Pemba »

Ze zijn prachtig :I:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Hij doet het echt super zeg!
Ik ben heel blij voor jullie en niet in de laatste plaats voor Barto zelf, dat hij zo goed is bijgetrokken al. Het zal mij benieuwen wat voor een beer van een hond het uiteindelijk gaat worden.
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Prachtig die poten van Barto, geweldig dat het zo goed met hem gaat!
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Super gaaf dat alles zo prima verlopen is. En Barto is gewoon Laura's maatje, passen toch perfect bij elkaar, is dikke liefde en groeien lekker samen groot.
Afbeelding
&nicole
Zeer actief

Ongelezen bericht door &nicole »

Achossie, die arme barto, geef hem maar snel hier :jank:

hij ziet er goed uit!!! :E: :cheer:
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Pendrag schreef:Toch jammer dat degene die ervan overtuigd waren dat het regelrechte dierenmishandeling was om miniman in leven te laten niets meer laten horen nu toch overduidelijk blijkt dat jullie absoluut de juiste beslissing hebben genomen. Het is een heerlijk hondje om te zien.
Dank je wel alemaal en vandaar ook mijn titel. Hij is wel akelig stil nu... Moeilijk om je ongelijk toe te geven. Gelukkig is Barto (toen al en nu nog steeds) een vrolijk en schijnbaar gelukkig hondje. We zijn echt heel blij dat we naar ons eigen gevoel hebben geluisterd!
laeken schreef:Jij lult maar wat. Er is geen bloedonderzoek gedaan bij de pup en dus klets jij maar wat. Daarnaast gaat de pup wel dood. Wedden? Nog 2 weken als er niks gedaan wordt. Denk je nu echt dat een hondje ongestraft 10 keer zo klein als normaal kan zijn zonder ziek te zijn?

Wedden dat hij ingeslapen wordt of dood gaat? Wedden? Want ik ben niet gek hoor. Daarnaast vindt jij het schattig. Wat ik daar van vind zal ik wel voor me houden dan. Want ik begrijp niet wat er schattig is aan een hondje dat niet kan groeien. Lijkt wel alsof hij progeria heeft. Schattig zeg.... :roll:
Onze kleine miniman weegt inmiddels ruim 8 kilo! Inderdaad is dat nog steeds minder dan de andere pups, maar hij komt er echt wel. Hij heeft alleen wat langer nodig! :tongue:

:piew: :denken:

Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hij ziet er geweldig uit! En ik vind die donkere kleur zo mooi :) (net als nala dus, toch?)
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:I: :I: :I: wat een heerlijk stel zeg, :lief:
en ooit wil ik ook zo`n mastif :pffff: :lol1:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

:I: :I:

Enne, van Jagger werd door een "deskundige" destijds gezegd dat hij de 2 jaar niet zou halen vanwege zijn dubbel merle.
Meneer is inmiddels 5 1/2 :tongue:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

oh geweldig.. wat een heerlijke foto's.. .. en ik schrok even bij het zien van de tekst stervende Mini... maar hij is gelukkig springleven. inderdaad jammer dat mensen die toen er heilig van onvertuigd waren dat het fout met hem was nu niet meer reageren.. maar ik blijf genieten van de geweldige foto's
Afbeelding
Chihuahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 8

Ongelezen bericht door Chihuahua »

Schitterend mannetje, die Bartho! Sowieso, een schitterend nest!
Ik vind het wel apart dat Bartho bij de geboorte nauwelijks meer woog dan de pupjes die ik nu heb rondlopen bij de geboorte, die waren 149 gram.
Ik zag bij een bekende van me ook zoiets als dit in een nest, pup zag er ook heel sneu uit, de rest was ook echt minimaal 2 tot 3 keer zo groot (pitbulls) maar als je dat hondje nu ziet, niks aan de hand, leuk gezond diertje.
En die zag er toch echt op sterven na dood uit.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Hij droogt echt prachtig op. :) Ik vind hem ook een mooie, diepe kleur hebben!
Afbeelding
&nicole
Zeer actief

Ongelezen bericht door &nicole »

:lol1: ik durf te wedden dat hij over 2 dagen dood ligt, wedden? :tongue:

die arme barto.
hij heeft het maar mooi voor elkaar bij jullie!
geniet maar lekker van hem! :E:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Van nature ga ik altijd voor de underdog dus ik ben alleen maar blij dat je het geld, de tijd en moeite hebt willen nemen om in Mini te investeren. Als uiteindelijk zou zijn gebleken dat Mini echt geen kans op een gezond leven had gehad dan weet ik zeker dat je daarin ook je verantwoording had genomen.

Het is vaak beter om even rustig af te wachten op wat er komen gaat en dit geval is dat een hele aangename verrassing geworden.
AfbeeldingAfbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

mon65 schreef:
Pendrag schreef:Toch jammer dat degene die ervan overtuigd waren dat het regelrechte dierenmishandeling was om miniman in leven te laten niets meer laten horen nu toch overduidelijk blijkt dat jullie absoluut de juiste beslissing hebben genomen. Het is een heerlijk hondje om te zien.
Dank je wel alemaal en vandaar ook mijn titel. Hij is wel akelig stil nu... Moeilijk om je ongelijk toe te geven. Gelukkig is Barto (toen al en nu nog steeds) een vrolijk en schijnbaar gelukkig hondje. We zijn echt heel blij dat we naar ons eigen gevoel hebben geluisterd!
laeken schreef:Jij lult maar wat. Er is geen bloedonderzoek gedaan bij de pup en dus klets jij maar wat. Daarnaast gaat de pup wel dood. Wedden? Nog 2 weken als er niks gedaan wordt. Denk je nu echt dat een hondje ongestraft 10 keer zo klein als normaal kan zijn zonder ziek te zijn?

Wedden dat hij ingeslapen wordt of dood gaat? Wedden? Want ik ben niet gek hoor. Daarnaast vindt jij het schattig. Wat ik daar van vind zal ik wel voor me houden dan. Want ik begrijp niet wat er schattig is aan een hondje dat niet kan groeien. Lijkt wel alsof hij progeria heeft. Schattig zeg.... :roll:
Onze kleine miniman weegt inmiddels ruim 8 kilo! Inderdaad is dat nog steeds minder dan de andere pups, maar hij komt er echt wel. Hij heeft alleen wat langer nodig! :tongue:

Super foto's, een super mannetje, en wat fijn dat je op je gevoel bent afgegaan en niet op de deskundigheid van het forum :cheer: :cheer: :cheer:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Trouwens, dat buikje! Is er eigenlijk iets leukers op de wereld dan een puppenbuikje?
AfbeeldingAfbeelding
mon65
Zeer actief
Contacteer:

Dank je wel allemaal. Barto wordt gewoon fawn (blond) hoor, net als papa. Maar omdat ie overal een week of 3 mee achter loopt, zal ie wrs wat later verkleuren dan de rest.

Verder waren er op het forum ook een aantal mensen die me (privé) best goede tips en adviezen hebben gegeven hoor, maar van sommige mensen werd ik echt heel boos en verdrietig. Juist díe mensen laten zich nu niet meer horen.

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ik zou daar zelf geen woorden meer aan vuil maken en gewoon vóóruit kijken in plaats van achteruit.
Ik begrijp heel goed dat je bewust je topictitel zo hebt gemaakt als hij nu boven het topic staat, en zou dat in jouw geval denk ik precies zo hebben gedaan.
Maar je weet dat ik in eerste instantie zelf ook mijn ernstige twijfels gehad heb, en die ook heb geuit hier in het topic maar ook via PB.
Ik ben heel erg blij dat het4 gewoon goed gaat komen met Barto, maar hij had de schijn eerlijk gezegd wél heel erg tegen destijds.
mon65
Zeer actief
Contacteer:

LongFields schreef:Maar je weet dat ik in eerste instantie zelf ook mijn ernstige twijfels gehad heb, en die ook heb geuit hier in het topic maar ook via PB.
Ik ben heel erg blij dat het4 gewoon goed gaat komen met Barto, maar hij had de schijn eerlijk gezegd wél heel erg tegen destijds.
Dat ben ik met je eens, maar dat is precies wat ik bedoel met het delen van kennis en ervaring. Sommige mensen proberen wel mee te denken. En als ik heel eerlijk ben, als ik nu de foto's bekijk, zag hij er idd beroerder uit dan in werkelijkheid. Maar wij danken god op onze blote knietjes dat hij het nu zo goed doet :D

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

mon65 schreef: En als ik heel eerlijk ben, als ik nu de foto's bekijk, zag hij er idd beroerder uit dan in werkelijkheid. Maar wij danken god op onze blote knietjes dat hij het nu zo goed doet :D
Ik denk dat een foto een objectiever beeld geeft dan wat je in het echt ziet (klinkt een beetje raar misschien). Ik heb dat zelf gehad met onze Rex, toen die bejaard was. Gewoon als ik naar haar keek zag ik de Rex die ik al jaren gewend was te zien, met een wat grijzer snuitje dan voorheen. Maar toen ik foto's van haar zat te kijken zag ik dat ze écht oud werd en dat het licht langzaam uit haar ogen verdween. Dat was een vreemde gewaarwording en een eye-opener tegelijk toen.

Maar dat je god op je blote knietjes dankt, dat kan ik me helemaal indenken hoor! :ok:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

mon65 schreef:Dank je wel allemaal. Barto wordt gewoon fawn (blond) hoor, net als papa. Maar omdat ie overal een week of 3 mee achter loopt, zal ie wrs wat later verkleuren dan de rest.

Verder waren er op het forum ook een aantal mensen die me (privé) best goede tips en adviezen hebben gegeven hoor, maar van sommige mensen werd ik echt heel boos en verdrietig. Juist díe mensen laten zich nu niet meer horen.
Ik verwacht niet dat je daar nog wat van gaat horen. Sommige mensen durven hun ongelijk niet toe te geven, om wat voor een reden dan ook. Het zwijgen van die mensen zegt mijns inziens meer dan genoeg.

Mini ziet er leuk uit en hij doet het meer dan voortreffelijk. :ok:
Pool
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Pool »

Schrok een beetje van de titel en dacht:"ach nee", maar gelukkig blijkt alles meer dan goed te gaan. Ik heb wel heel het topic gevolgd en het is jammer dat er mensen zijn die denken de wijsheid in pacht te hebben maar met adviezen en argumenten komen die ze niet kunnen weerleggen. Ach dat moet je maar achter je laten. Wees trots op je gevoel, dat heeft je niet in de steek gelaten. En wees supertrots op Laura met haar prachtige kameraad. Kinderen en dieren ik word er altijd blij van. Oprecht, eerlijk en pur-sang en dat kan je van een aantal forummers niet zeggen. En daarnaast is het overgrote deel van het forum natuurlijk super blij voor jou en Mini. Hij is een prachtige hond aan het worden. Geniet nog maar even van het puppy zijn voor je het weet is ie groot.... en daar heb jij vanaf het begin altijd in geloofd!! En veel foto's blijven plaatsen van deze hele speciale hond, ik vind het geweldig om hem iedere keer voorbij te zien komen!
[img][img] <b>Vóór</b>
Afbeelding
In vrijheid verbonden
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

mooi dat die kleine t zo goed doet :E:
maar oh wat vindt ik die bonita toch een plaatje :I:
Afbeelding
Maltezers
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

:vaag: Jezus, wil je dat nooit meer doen. Ik open mijn laptop om even hier te kijken, lees dus niet alles even goed maar zie gelijk dit bericht over mini. Mijn hart zit nog in mijn keel en mijn eerste gedachten nee niet mijn kleine toyboy mineman. Gelukkig ben ik het bericht toen goed gaan lezen wat fijn dat ie het zo goed doet.
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

mon65 schreef:
Denise. schreef:Almere is hier om de hoek, Rotterdam niet echt :wink:
Maar 1 dag genieten is ook goed hoor, ik pik gewoon een mastiff mee, niemand die dat merkt :pffff:
Nee, dat is zo, valt helemaal niet op een Mastiff van een kleine 100 kilo in je handtas :LOL:
Daarom, dat gaat heus wel lukken :mrgreen:

Leuke foto's van Barto :ok:
mon65
Zeer actief
Contacteer:

frank-bobby schreef:mooi dat die kleine t zo goed doet :E:
maar oh wat vindt ik die bonita toch een plaatje :I:
Dank je wel... vind ik ook :mann:

Maltezers schreef::vaag: Jezus, wil je dat nooit meer doen. Ik open mijn laptop om even hier te kijken, lees dus niet alles even goed maar zie gelijk dit bericht over mini. Mijn hart zit nog in mijn keel en mijn eerste gedachten nee niet mijn kleine toyboy mineman. Gelukkig ben ik het bericht toen goed gaan lezen wat fijn dat ie het zo goed doet.
Sorry.... ik wilde een statement maken :wink:

Afbeelding
carine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door carine »

kies in het vervolg ajseblief een andere titel :mep: :mep: ik schrok me rot...
Nu ik vond hem er destijds op de foto's ook niet goed uitzien, heb dat ook gezegd...maar de resultaten en wat jij zag in het nest spraken dat tegen én kijk nu eens wat een pracht vent hij is :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: super, écht waar :E:
laeken
Zeer actief

Ongelezen bericht door laeken »

mon65 schreef: Onze kleine miniman weegt inmiddels ruim 8 kilo! Inderdaad is dat nog steeds minder dan de andere pups, maar hij komt er echt wel. Hij heeft alleen wat langer nodig! :tongue:

Fijn dat hij het zo goed doet. In mijn ogen onmogelijk gezien de foto's die ik toen zag maar een mens is nooit te oud om te leren. Weet je wel wat er met hem aan de hand was of is? Want hij moet wel een probleem hebben gehad anders zag hij er niet anders uit.
Ik hoop dat hij zo gezond blijft en dat hij gewoon kan opgroeien tot een probleemloze hond. Eerlijk is eerlijk, bij mij had hij niet meer geleefd. Of hij een goed leven tegemoed gaat moet blijken maar daar hoop ik in elk geval wel op.

Succes met hem en wie weet groeit hij gewoon uit tot een normale hond waar je niks meer aan ziet. Ik zou overigens wel doorzoeken naar de medische oorzaak omdat die wel weg moet zijn en niet nog steeds aanwezig. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”