Hallo allemaal,
Ik zou heel erg graag willen speuren met onze hond maar ik kan nergens een school vinden die deze lessen geeft bij mij in de buurt en een beetje betaalbaar is. Weet iemand waar ik deze rond Tiel, Ede, Culemborg kan vinden.
Groetjes
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
speuren Betuwe
Moderator: moderatorteam
- bionca
- Actief
Re: speuren Betuwe
weet niet of er een is maar kijk even op de pagina van www.fhn.nl ga dan naar speuren dan naar hondenscholen. nu krijg je een lijst te zien van alle bij de fhn aangesloten hondenscholen die speuren in hun curses paket hebben zitten. dan kun je evt even met die hondenschool contact opnemen, maar aangezien het erg populer aan het worden is bestaat overigens ook de kans op een wachtlijst.
ps is misschien breda anders ook te doen? kijk dan evt even op marktplaats daar staat ook een hondenschool op.
ps is misschien breda anders ook te doen? kijk dan evt even op marktplaats daar staat ook een hondenschool op.

- Smooth Criminal
- Actief
- Mijn ras(sen): Smooth Fox Terrier, Dwergschnauzers zwart-zilver, Jack mix en een Duitse Herder.
- Contacteer:
Wil je echt speuren of meer jachttraining? Wij komen zelf uit Tiel en doen aan jachttraining, met onze Fox Terrier bij hondenschool Vermeer in Wageningen. Aangezien je een Jack heb is dat erg leuk om te doen! Een aantal onderdelen van de training zijn het uitwerken van een zweetspoor, speuren naar wild, aanblaffen en ze hebben een hazenbaan!
http://www.hus-vermeer.nl/index.php?opt ... &Itemid=40
http://www.hus-vermeer.nl/index.php?opt ... &Itemid=40
Groetjes Rianne
"A dog is the only thing on Earth that loves you more than he loves himself."
Kennel Smooth Criminal

met dank aan _Inge_ !
"A dog is the only thing on Earth that loves you more than he loves himself."
Kennel Smooth Criminal

met dank aan _Inge_ !
Maakt mijn niet zoveel uit of het nu speuren is of jacht, als ie maar bezig is met zijn neus. Had de school in Wageningen inderdaad al gezien en ga zeker even bellen, wil zoiezo even hun snuffelcursus proberen. Misschien vind Harrie het wel helemaal niks, het speuren. Bedankt voor de info.