ja het is werkelijk fenomenaalSuuz! schreef:LOL, bij jou ook al zo'n hoge opkomst...Podenji schreef:GEEN Ibicencos, GEEN
WTF ????
wel 10 galgos

Moderator: moderatorteam
ja het is werkelijk fenomenaalSuuz! schreef:LOL, bij jou ook al zo'n hoge opkomst...Podenji schreef:GEEN Ibicencos, GEEN
WTF ????
wel 10 galgos
De aantallen vallen me tegen. Gelukkig is er voor de clubmatch meer belangstelling.Balint schreef:26 tollers op de CAC show en 41 op de Euroshow.
Wij gaan alleen naar de Euroshow.
hier hetzelfde, wel CAC niet EDSHayley84 schreef:Heb trouwens wel de bevestiging voor de CAC show maar nog niet voor de EDS...
Stond ook in het mailtje volgens mij. Ze verwachten morgen alles verstuurd te hebben. Ben benieuwd!Pumi schreef:hier hetzelfde, wel CAC niet EDSHayley84 schreef:Heb trouwens wel de bevestiging voor de CAC show maar nog niet voor de EDS...
Ja is inderdaad weinig! Had er echt zoveel verwacht! Je had Ollie best in kunnen schrijven!grover schreef:Inschrijving voor de welshjes valt me tegen, 10 op de CAC en 16 op de EDS.. Op een 'gewone' show hebben we er meestal zo'n 22 (hoewel Ahoy er ook maar 11 staan)... Had deze aan me voorbij laten gaan ivm de verwachtte giga concurrentie, en het absurde inschrijfgeld, maar ik geloof dat er meer welsh-eigenaren waren die zo gedacht hebben
Haha ja achteraf wel helinda1985 schreef:Ja is inderdaad weinig! Had er echt zoveel verwacht! Je had Ollie best in kunnen schrijven!grover schreef:Inschrijving voor de welshjes valt me tegen, 10 op de CAC en 16 op de EDS.. Op een 'gewone' show hebben we er meestal zo'n 22 (hoewel Ahoy er ook maar 11 staan)... Had deze aan me voorbij laten gaan ivm de verwachtte giga concurrentie, en het absurde inschrijfgeld, maar ik geloof dat er meer welsh-eigenaren waren die zo gedacht hebben
Ben benieuwd! Heb er in ieder geval zin in!
grover schreef:Haha ja achteraf wel helinda1985 schreef:Ja is inderdaad weinig! Had er echt zoveel verwacht! Je had Ollie best in kunnen schrijven!grover schreef:Inschrijving voor de welshjes valt me tegen, 10 op de CAC en 16 op de EDS.. Op een 'gewone' show hebben we er meestal zo'n 22 (hoewel Ahoy er ook maar 11 staan)... Had deze aan me voorbij laten gaan ivm de verwachtte giga concurrentie, en het absurde inschrijfgeld, maar ik geloof dat er meer welsh-eigenaren waren die zo gedacht hebben
Ben benieuwd! Heb er in ieder geval zin in!Zonde, maar aan de andere kant ook wel beter voor m'n portemonnee
Ik duim iig hard voor jou en Jase hoor, en als m'n rooster het toelaat kom ik mss zelfs nog wel ff kijken
Ja klopt, stuk handiger!little action schreef:Dat zelf printen gebeurt ook in Denemarken
Ik vind het wel handig hoef je ook niet meer in de rij te staan voor je nummer
Ik heb nog steeds niets gehad...?!FullofLove schreef:Vannacht ook de inschrijving gehad voor de EDS.Overigens wel een beetje armmoedig om straks zelf je ringnummer te moeten uitprinten en vooral te vouwen.....
Ze zouden proberen vandaag alles te versturen. Zou dus even afwachten tot het einde van de dag. Volgens mij komt het vandaag wel!Scooby schreef:Ik heb nog steeds niets gehad...?!FullofLove schreef:Vannacht ook de inschrijving gehad voor de EDS.Overigens wel een beetje armmoedig om straks zelf je ringnummer te moeten uitprinten en vooral te vouwen.....
Echt he, valt me een beetje tegen duslinda1985 schreef: Ja inderdaad... dacht echt dat er wel 40 of meer zouden zijn... maar goed hoop op de jeugdtitel dan!
Zou leuk zijn als je kan komen kijken
LongFields schreef:Slechts 2 Laekense op de CAC show, en ook maar 10 op de Eurodog. Weinig hoor. Ik ben er zelf ook niet, wij hebben dat weekend andere dingen te doen en al was dat niet het geval geweest, dan was ik denk ik nog niet gegaan want ik vind het inschrijfgeld echt idioot hoog.
Ja inderdaad, en in R'dam ook al zo'n slechte inschrijving bij de WSSgrover schreef:Echt he, valt me een beetje tegen duslinda1985 schreef: Ja inderdaad... dacht echt dat er wel 40 of meer zouden zijn... maar goed hoop op de jeugdtitel dan!
Zou leuk zijn als je kan komen kijken![]()
Zou wel waanzinnig zijn he, als Jase zomaar even de jeugdtitel zou pakkenDaar wil ik wel bij zijn, dat feestje
Hopelijk is het te regelen met m'n rooster! Kom ik gewoon met de trein haha
toch gratis ivm OV studentenkaart
Ik heb 'm gisteren binnen gekregen. Nu nog even kijken waar ik 'm kan uitprinten...Pumi schreef:Hij is net binnen gekomen