Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

US: Zwangere vrouw doodgebeten door eigen pittbull.

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

BAILEYSBAASJE
Zeer actief
Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle
Aantal honden: 1

US: Zwangere vrouw doodgebeten door eigen pittbull.

Ongelezen bericht door BAILEYSBAASJE »

Niet om te rellen of de aloude discussie op te rakelen, maar toch: hond had men al sinds hij puppy was; luisterde volgens de naaste buren goed en dan na 2 jaar zoiets:

Source: http://www.ktvu.com/news/28841562/detail.html
Pregnant Woman Mauled To Death By Family Pit Bull

PACIFICA, Calif. -- Greg Napora left for work at 8 a.m. and returned home at noon Thursday and sometime in between his pregnant wife Darla was mauled by one of their two pet pit bulls.

Pacifica police found the dog hovering around his wife, who was on the ground. She had major trauma to her upper body and face, said Pacifica Police Capt. Dave Bretini.
She was bitten dozens of times and wasn’t breathing as she was outstretched on her living room floor.
Officers tried CPR tried to restart her heart, and as they did, the two-year-old unneutered male dog broke free and charged them.

The dog was covered in blood as it charged the officers. First responders said they didn't want to take any chances, so they shot the animal.

Neighbors had strong reactions to Napora's death and many said they didn't know the dogs were there, and hadn’t seen the pit bulls outside.

Tom Lujan, a neighbor said he thinks pit bulls are dangerous.
“I wouldn't have one, and I wouldn't want my family around one,” he said.

The Napora's nearest neighbor said the dogs had always been well behaved.
The neighbor said he shared a fence with the Naporas and if their dogs were barking at each other, Darla would call them and they'd back off. The dogs responded very well, the neighbor added.

The Napora’s had the dog since it was a puppy.
Police said there were no prior problems at the Napora household, and no reason to expect the dog attack.

For Greg Napora the tragic attack came out of the blue.
Police said they took Napora to the police station and interviewed him. They got him a change of clothing and he went home with relatives.

The second dog was taken to the Peninsula Humane Society for examination.

An autopsy for the woman and a necropsy for the dog were scheduled for Friday.
(Maar misschien heeft de man een geheime affaire en heeft de hond opgejut nadat hij door de achterdeur naar binnen is geglipt. Ik probeer een ander scenario te bedenken.)
Afbeelding
Daan2076
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder

Re: US: Zwangere vrouw doodgebeten door eigen pittbull.

Ongelezen bericht door Daan2076 »

Jee wat erg!
Ik ken dit ras als enorme lieve knuffels, maar ja, zo zullen ze niet allemaal zijn.
Ik heb al wel eens begrepen dat de blauwe nog wel eens gedragsproblemen zouden kunnen hebben...er schijnt iets in die honden te zitten...nah ja, net of ze een kronkel in de kop hebben waardoor ze zo ineens om kunnen slaan qua gedrag, niet bij allemaal, maar wel bij een deel van de Amerikaanse blauw pittjes....vraag me dan ook af welke kleur deze had....
Groetjes Diana en een poot van Mike
Afbeelding
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

Vreselijk.....
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

misschien heeft zij wel geblaft naar de pittbul?
ellen
Afbeelding
nana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sarplaninac,flatc mix, franse bull
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door nana »

Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden
Wat we niet begrijpen..vrezen we...wat we vrezen zullen we vernietigen.

lydia
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Tot zover ( weer eens) de fabel dat ze voor eigen mensen altijd zo geweldig zijn. Wat een horror.Wat moet dat ook afgrijselijk zijn geweest voor die man.
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Ongelezen bericht door ZaZa »

Ik en best benieuwd wat er uit de autoptie komt.
Misschien heeft de vrouw wel een aanval gehad of iets dergelijks, waardoor ze zich "vreemd" gedroeg.
Of er zit iets helemaal niet goed in de hond zijn kop.
Of...

In ieder geval een erg triest verhaal :(
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

nana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden
dit dus, ik word er een beetje schijtziek van eigenlijk :gvd:

ik ben ernstig aan het overwegen om met dezelfde regelmaat topics te gaan starten over de doodles en de mensen die rücksichtslos voor waanzinnige hoeveelheden geld met 8 weken gecastreerde puppen kopen om maar exclusief bezig te zijn!
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
BAILEYSBAASJE
Zeer actief

renee-uk schreef:
nana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.

ik ben ernstig aan het overwegen om met dezelfde regelmaat topics te gaan starten over de doodles en de mensen die rücksichtslos voor waanzinnige hoeveelheden geld met 8 weken gecastreerde puppen kopen om maar exclusief bezig te zijn!

Tuurlijk, want het hebben van een "designerhond" die je "natuurlijk gekocht hebt om te laten zien dat je iets exclusiefs kunt kopen voor veel geld en omdat je op jong gecastreerde honden geilt" is net zo gevaarlijk voor de maatschappij als het houden van, blijkbaar, toch niet zo betrouwbare gespierde hondensoorten die kennelijk af en toe ook niet te beroerd zijn om hun eigen baasjes om zeep te helpen.
Designerhonden moeten alleen al verboden worden omdat ze bij sommige andere mensen/hondeneigenaren een eigenaardige dwang tot projectie en helderziendheid over de motivatie van elke eigenaar tot de aanschaf van zo'n kruising teweeg brengen. :roll: :kotz: :piew:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

BAILEYSBAASJE schreef:
renee-uk schreef:

Tuurlijk, want het hebben van een "designerhond" die je "natuurlijk gekocht hebt om te laten zien dat je iets exclusiefs kunt kopen voor veel geld en omdat je op jong gecastreerde honden geilt" is net zo gevaarlijk voor de maatschappij als het houden van, blijkbaar, toch niet zo betrouwbare gespierde hondensoorten die kennelijk af en toe ook niet te beroerd zijn om hun eigen baasjes om zeep te helpen.
Designerhonden moeten alleen al verboden worden omdat ze bij sommige andere mensen/hondeneigenaren een eigenaardige dwang tot projectie en helderziendheid over de motivatie van elke eigenaar tot de aanschaf van zo'n kruising teweeg brengen. :roll: :kotz: :piew:
Wel eens bedacht dat Bailey misschien wel zo erg vaak gebeten wordt omdat ze voor andere honden vreemd ruikt zo met haar hormonen vanaf het begin stilgelegd?
Dierenmishandeling vanwege de portemonnaie van de fokker, want dan kun je lekker veel vangen voor je exclusieve fokprodukten, meer is het niet en de kopers zijn niks beter in mijn ogen.

Motivatie? laat me raden... anti allergie
hahaha neem een poedel die kosten minder, hoeven niet gecastreerd op 8 weken en zijn net zo anti allergeen.
Mja niet zo exclusief he :(
:kotz: :kotz: :kotz:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
BAILEYSBAASJE
Zeer actief

renee-uk schreef:
BAILEYSBAASJE schreef:
renee-uk schreef:

Wel eens bedacht dat Bailey misschien wel zo erg vaak gebeten wordt omdat ze voor andere honden vreemd ruikt zo met haar hormonen vanaf het begin stilgelegd?
Dierenmishandeling vanwege de portemonnaie van de fokker, want dan kun je lekker veel vangen voor je exclusieve fokprodukten, meer is het niet en de kopers zijn niks beter in mijn ogen.

hahaha neem een poedel die kosten minder, hoeven niet gecastreerd op 8 weken en zijn net zo anti allergeen.
Je kunt zoveel kotsicoontjes plaatsen als je wilt, maar je zit er zoals gewoonlijk weer meer dan de helft naast. En wat dat bijten van Bailey betreft: door wat soort honden is ze gebeten? Ja ja, niet door Goldens, Labradors, RR's, Cocker Spaniels, Maltezers, Keeshonden, Stabijen en alle andere hondensoorten waarmee ze volkomen probleemloos speelt, behalve..... juist ja: supergespierde (en daarop eens gefokte) en andere als wat meer "gevaarlijk bij de verkeerde eigenaar" bekend staande honden. :lekkerpuh:
Trouwens, wat voor honden heeft Nanna? Pullis, teckels e.d. Dan moet je ook eerlijk zijn en daar zeikonderwerpen over beginnen. Of ben je bang voor haar maat 43? :pffff:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

BAILEYSBAASJE schreef: Je kunt zoveel kotsicoontjes plaatsen als je wilt, maar je zit er zoals gewoonlijk weer meer dan de helft naast. Trouwens, wat voor honden heeft Nanna? Pullis, teckels e.d. Dan moet je ook eerlijk zijn en daar zeikonderwerpen over beginnen. Of ben je bang voor haar maat 43? :pffff:
Nanna heeft nog humor en het gezonde verstand niet zo veel neer te leggen voor een vernachelde pup :ok:
renee-uk
Zeer actief

BAILEYSBAASJE schreef:
renee-uk schreef: Wel eens bedacht dat Bailey misschien wel zo erg vaak gebeten wordt omdat ze voor andere honden vreemd ruikt zo met haar hormonen vanaf het begin stilgelegd?

Je kunt zoveel kotsicoontjes plaatsen als je wilt, maar je zit er zoals gewoonlijk weer meer dan de helft naast. En wat dat bijten van Bailey betreft: door wat soort honden is ze gebeten? Ja ja, niet door Goldens, Labradors, RR's, Cocker Spaniels, Maltezers, Keeshonden, Stabijen en alle andere hondensoorten waarmee ze volkomen probleemloos speelt, behalve..... juist ja: supergespierde (en daarop eens gefokte) en andere als wat meer "gevaarlijk bij de verkeerde eigenaar" bekend staande honden. :lekkerpuh:
Trouwens, wat voor honden heeft Nanna? Pullis, teckels e.d. Dan moet je ook eerlijk zijn en daar zeikonderwerpen over beginnen. Of ben je bang voor haar maat 43? :pffff:
hoezo? die zijn toch niet op 8 weken gecastreerd? en die kosten toch niet een godsvermogen om de kas van een geldzuchtige fokker te spekken?
Doodles heb ik het over, de Hummer onder de hondjes: exclusiviteit voor fokker en baasjes ten koste van de hond.
Joepie wees er maar trots op :ok: :ok:
Afbeelding

Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

BAILEYSBAASJE schreef: Je kunt zoveel kotsicoontjes plaatsen als je wilt, maar je zit er zoals gewoonlijk weer meer dan de helft naast. En wat dat bijten van Bailey betreft: door wat soort honden is ze gebeten? Ja ja, niet door Goldens, Labradors, RR's, Cocker Spaniels, Maltezers, Keeshonden, Stabijen en alle andere hondensoorten waarmee ze volkomen probleemloos speelt, behalve..... juist ja: supergespierde (en daarop eens gefokte) en andere als wat meer "gevaarlijk bij de verkeerde eigenaar" bekend staande honden. :lekkerpuh:
Jij begon met de kots smiley. Dan kan je die ook terug verwachten :ok:
En wat hebben Puli's en teckels met doodles te maken? Dat is toch echt niet te vergelijken.
Ik ken geen Puli of teckelfokkers die absurde prijzen vragen voor gecastreerde pups.
Pups die door die castratie nooit normaal volwassen worden. Wat denk jij trouwens dat castreren op zo'n jonge leeftijd doet voor de gezondheid van die honden? Heb je je daar weleens in verdiept?
Het is toch niet erg moeilijk om te bedenken dat die hormonen uitsluiten niet zonder gevolgen kan zijn.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

jeetje mina .

god god laten we elkaar toch niets steeds zo beledigen .
Niet idereen met een disigner hond is het zelfde er zijn zat mensen die gewoon voor de hond gevallen zijn , niet elke Pittbull is een vechthond gelukkig niet zeg.

Laten we elkaar daar in godsnaam niet raar voor aankijken zeg. pfff
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
BAILEYSBAASJE
Zeer actief

Aan de anti-doodle brigade: het gaat hier helemaal niet over teckles, pullis en ook niet over doodles. Dat hebben jullie ervan gemaakt, omdat er geen bericht mag worden geplaatst over weer een incident - en dit keer met MENSELIJKE dodelijke afloop - van die bepaalde hondensoort en om daarvan af te leiden, wordt er nu weer aangevallen op de makelij van mijn hondje en DAT heeft geen moer met het onderwerp te maken en in die context zou je dus net zo goed een zeikonderwerp over de hondenrassen van anderen die op de gevaren van de vechthonden wijzen kunnen beginnen (zoals bijvoorbeeld van Nanna). Maar nee, dat vinden jullie wat te moeilijk dus gaan we het platgetrapte pad in van doodles afzeiken om van het onderwerp af te dwalen.

Een pitbull heeft dus een mens gedood, nee anderhalf mens eigenlijk, want het dodelijke slachtoffer was zwanger. :boos: Ik heb nog nooit gelezen dat een doodle dat voor elkaar kreeg, maar ik krijg bijna zin om Bailey ergens op te trainen. :roll: :kotz: :LOL: :goeie: :LOL: :goeie: :LOL: :goeie:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Aangezien jij dit topic begonnen bent zie ik niet in waarom ik Nanna af moet zijken eigenlijk :U:
Je wordt gewoon strontvervelend met die hetze en je bent nog scheinheilig ook, iets dat je van zn lang zal zn leven niet van Nanna zult kunnen zeggen.

Maar vervelend hè als we het over de doodle gaan hebben, laat staan als we daar elke week of zo een topic over gaan plaatsen....
Afbeelding

Supernova
Zeer actief

BAILEYSBAASJE schreef:Aan de anti-doodle brigade: het gaat hier helemaal niet over teckles, pullis en ook niet over doodles. Dat hebben jullie ervan gemaakt, omdat er geen bericht mag worden geplaatst over weer een incident - en dit keer met MENSELIJKE dodelijke afloop - van die bepaalde hondensoort en om daarvan af te leiden, wordt er nu weer aangevallen op de makelij van mijn hondje en DAT heeft geen moer met het onderwerp te maken en in die context zou je dus net zo goed een zeikonderwerp over de hondenrassen van anderen die op de gevaren van de vechthonden wijzen kunnen beginnen (zoals bijvoorbeeld van Nanna). Maar nee, dat vinden jullie wat te moeilijk dus gaan we het platgetrapte pad in van doodles afzeiken om van het onderwerp af te dwalen.

Een pitbull heeft dus een mens gedood, nee anderhalf mens eigenlijk, want het dodelijke slachtoffer was zwanger. :boos: Ik heb nog nooit gelezen dat een doodle dat voor elkaar kreeg, maar ik krijg bijna zin om Bailey ergens op te trainen. :roll: :kotz: :LOL: :goeie: :LOL: :goeie: :LOL: :goeie:
Oja, want het onderwerp Levensgevaarlijke Pitbulls is geen platgetrapt pad :oohja:

Niemand trouwens die zegt dat je zo'n bericht niet mag plaatsen. Het is alleen nogal overduidelijk dat jij een schijthekel hebt aan pitbulls en aanverwanten omdat jouw hondje een aantal keer gegrepen is. En dan open je zo'n topic als deze met de melding dat je heus niet wil rellen of een discussie wil starten
Tuurlijk joh :roll: :kotz: :LOL: :goeie: :LOL: :goeie: :LOL: :goeie:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Mens, zeik jij toch eens niet zo.

Je opent al met "Niet om te rellen of de aloude discussie op te rakelen, maar toch :blah: :blah: :blah: "

rot op met je "niet om te rellen" :piew:

Tuurlijk wel. Je weet van te voren al waar dit topic op uit gaat lopen, dus ga je alsjeblieft niet bij voorbaat al "verontschuldigen" terwijl het je daar om de dooie dood wel om te doen is. Verveling sloeg zeker weer eens toe? Niemand om op te letten in je buurt? Geen "gevaarlijke" honden tegengekomen? :schrik: Bailey niet een snauw gehad van een vechthond :schrik:

Hoe heb je dit overigens gevonden? Weer eens zitten googlen op pitbull :LOL: Je moet toch iets doen om je "vrije tijd" door te komen he :ok:

Prima hoor, maar alsjeblieft zeg, begin dan niet met "niet om te rellen maar ......."
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

many said they didn't know the dogs were there, and hadn’t seen the pit bulls outside.
Misschien wilde hij een stukkie wandelen ... ?
Afbeelding
BAILEYSBAASJE
Zeer actief

smoekie schreef:Mens, zeik jij toch eens niet zo.

Je opent al met "Niet om te rellen of de aloude discussie op te rakelen, maar toch :blah: :blah: :blah: "

rot op met je "niet om te rellen" :piew:

Tuurlijk wel. Je weet van te voren al waar dit topic op uit gaat lopen, dus ga je alsjeblieft niet bij voorbaat al "verontschuldigen" terwijl het je daar om de dooie dood wel om te doen is. Verveling sloeg zeker weer eens toe? Niemand om op te letten in je buurt? Geen "gevaarlijke" honden tegengekomen? :schrik: Bailey niet een snauw gehad van een vechthond :schrik:

Hoe heb je dit overigens gevonden? Weer eens zitten googlen op pitbull :LOL: Je moet toch iets doen om je "vrije tijd" door te komen he :ok:

Prima hoor, maar alsjeblieft zeg, begin dan niet met "niet om te rellen maar ......."
Nee, kreeg het per e-mail opgestuurd van een Amerikaanse vriendin van me die zelf pitbulleigenaar is. Die van haar is 5 jaar en begint nu opeens ander gedrag te tonen dan ze gewend is. Zij en haar man willen aan gezinsuitbreiding beginnen en toen ze dit las heeft ze het aan familie en vrienden gestuurd met de vraag "wat moeten we nu, we houden van onze hond, maar hij is niet meer zoals hij was en we willen echt een gezinnetje stichten, maar we willen onze hond daar eigenlijk niet voor opofferen".
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

Nou makkelijk toch: geen gezinnetje stichten
problem solved!
Next!
Afbeelding

Hayley84
Zeer actief

BAILEYSBAASJE schreef:
Nee, kreeg het per e-mail opgestuurd van een Amerikaanse vriendin van me die zelf pitbulleigenaar is. Die van haar is 5 jaar en begint nu opeens ander gedrag te tonen dan ze gewend is. Zij en haar man willen aan gezinsuitbreiding beginnen en toen ze dit las heeft ze het aan familie en vrienden gestuurd met de vraag "wat moeten we nu, we houden van onze hond, maar hij is niet meer zoals hij was en we willen echt een gezinnetje stichten, maar we willen onze hond daar eigenlijk niet voor opofferen".

Ik vermoed dat het een verkapte "we krijgen een baby en hebben geen tijd meer voor de hond" smoes is ...
Afbeelding
BAILEYSBAASJE
Zeer actief

Hayley84 schreef:
BAILEYSBAASJE schreef:

Ik vermoed dat het een verkapte "we krijgen een baby en hebben geen tijd meer voor de hond" smoes is ...
Wow, geweldig hoe mensen over anderen die ze nog nooit ontmoet hebben kunnen oordelen! :oohja:
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief

BAILEYSBAASJE schreef: Wow, geweldig hoe mensen over anderen die ze nog nooit ontmoet hebben kunnen oordelen! :oohja:
Welcome to the internet
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Hayley84 schreef:
BAILEYSBAASJE schreef:

:wink: Net zoals de andere 29453 op mp? Nee, dat meen je niet?!
renee-uk
Zeer actief

Nee joh, íédereen weet toch dat die takkehonden mensagressief zijn!
Afbeelding

Hayley84
Zeer actief

renee-uk schreef:Nee joh, íédereen weet toch dat die takkehonden mensagressief zijn!
Afbeelding
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Omdat die hond zich wat anders gedraagt durven ze geen kinderen te nemen :roll:
En dat omdat ze een nieuwsbericht heeft gelezen over een pitbull die helemaal niks met haar hond te maken heeft. Laat haar even 3 leuke filmpjes zien met pitbulls en kinderen, dan is ze vast zo weer over die angst heen als ze zo beïnvloedbaar is.
BAILEYSBAASJE
Zeer actief

Denise. schreef:Omdat die hond zich wat anders gedraagt durven ze geen kinderen te nemen :roll:
En dat omdat ze een nieuwsbericht heeft gelezen over een pitbull die helemaal niks met haar hond te maken heeft. Laat haar even 3 leuke filmpjes zien met pitbulls en kinderen, dan is ze vast zo weer over die angst heen als ze zo beïnvloedbaar is.
"wat anders gedraagt" is een understatement. Hun hond was zo mak dat ze hem gekscherend "Daddy 2" noemden (niet zijn echte naam). Maar sinds enige maanden is hij onvoorspelbaar aan het worden: had eerst zijn kussen uit elkaar getrokken. Kan gebeuren: meer honden houden daar niet van. Vervolgens al zijn speeltjes gekilled, terwijl hij er voorheen helemaal gek mee was. De volgorde van de veranderingen daarna weet ik niet, maar hij ging opeens meer ijsberen/werd onrustiger, ging niet meer op zijn vaste plaats liggen in huis, wilde bij het uitlaten maar 1 kant op, wilde steeds minder door hun aangehaald worden. Ze hebben hem door de medische molen gehaald zonder resultaat. Sinds een week of wat kost het ze veel moeite om hem aan te lijnen om uit te gaan en in de mail waarin ze het bericht stuurde uit mijn originele post schreef ze dat ze inmiddels niet meer welkom zijn in het hondenpark in hun buurt, tenzij hun hond gemuilkorfd is.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”