Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marije en ik zijn héél rustig. Nee, niet dat ik het verwacht van Diva maar het kwam in mijn gedachten van vorige keer. Met Gijsje ging het heel goed en Bo liet zich ook braaf kammen op de grond. Alles komt terug
Rosita Compagner schreef:Marije en ik zijn héél rustig. Nee, niet dat ik het verwacht van Diva maar het kwam in mijn gedachten van vorige keer. Met Gijsje ging het heel goed en Bo liet zich ook braaf kammen op de grond. Alles komt terug
Bo is een hele rustige hond die heel veel toelaat. Ik hem trouwens laatst helemaal laten ontwollen bij een trimmer hier in de buurt
Ik heb net even mn vader gebeld en van vrouwen accepteert ze heel veel en ze heeft wel een borstelbeurtje nodig
Rosita Compagner schreef:Marije en ik zijn héél rustig. Nee, niet dat ik het verwacht van Diva maar het kwam in mijn gedachten van vorige keer. Met Gijsje ging het heel goed en Bo liet zich ook braaf kammen op de grond. Alles komt terug
Bo is een hele rustige hond die heel veel toelaat. Ik hem trouwens laatst helemaal laten ontwollen bij een trimmer hier in de buurt
Ik heb net even mn vader gebeld en van vrouwen accepteert ze heel veel en ze heeft wel een borstelbeurtje nodig
Ik zie het groepje waarin ik zit met speuren, oh mijn hemel, ik denk dat ik maar ga kijken ipv mee doen, allemaal leuke goed luisterendeof ik schat die honden te hoog in, dat kan ook honden.
Ik sta met een kraampje voor Wereldpootjes. Bij mij kun je o.a. die leuke hondenpootjesstickers in alle kleuren van de regenboog kopen, waarvan de opbrengst naar 2 dierenasielen in Turkije gaat. Ik hoop jullie allemaal te zien . Tussen de bedrijven door hoop ik ook jullie in actie te zien. Vooral het speuren heeft mijn interesse, omdat ik zelf aan praktijkspeuren doe.
Ik doe Yuna lekker haar afschuwelijk roze bloemetjes harnasje aan, dus als je een chi met een knalroze tuig aan ziet, dan ben ik het!
Oh, en daarnaast zal ik ook wel iets roze aan hebben, ik geloof dat zo'n 75% van mijn garderobe uit *iets rozigs* bestaat, hihi
PetraP schreef:Ik sta met een kraampje voor Wereldpootjes. Bij mij kun je o.a. die leuke hondenpootjesstickers in alle kleuren van de regenboog kopen, waarvan de opbrengst naar 2 dierenasielen in Turkije gaat. Ik hoop jullie allemaal te zien . Tussen de bedrijven door hoop ik ook jullie in actie te zien. Vooral het speuren heeft mijn interesse, omdat ik zelf aan praktijkspeuren doe.
Ik baal dat ik niet kan. Oppashondje hier. Had graag komen kijken, in eerste instantie heb ik mij zelfs opgegeven maar helaas.
Misschien kan ik nog wat met vriendlief regelen als hij wilt oppassen, dan kom ik zeker!!
forestmeisje schreef:Ik baal dat ik niet kan. Oppashondje hier. Had graag komen kijken, in eerste instantie heb ik mij zelfs opgegeven maar helaas.
Misschien kan ik nog wat met vriendlief regelen als hij wilt oppassen, dan kom ik zeker!!
Kan het oppashondje niet mee?
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
Ik begin er ook steeds meer zin in te krijgen, de derde doedag alweer.
Dieber is een relnicht eerste klas op het moment en ze zal haar plek zeker gaan beschermen. Dus als jullie een uitvallende haarbaal zien dan is het vast Dieber (we zijn er mee bezig maar dat vergeet ze nog wel eens). Als ik er niet bij ben zit ze in een bench. Opa Daan is zich al het voorbereiden op de wedstrijd, we zullen zien of hij op het moment dat we kunnen starten ook zin heeft om te starten of dat hij besluit iets totaal anders te gaan doen.
Ik zit nog steeds te twijfelen. Ik wil al 3 jaar gaan maar heb niemand om mee te nemen Ik zal eens informeren of m'n vriendin het leuk vind. En anders mijn vriend, maar ik denk dat ze daar niet zoveel zin in hebben. Of ik moet alleen gaan. Maar dat is ook maar zo alleen
Jeffy schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen. Ik wil al 3 jaar gaan maar heb niemand om mee te nemen Ik zal eens informeren of m'n vriendin het leuk vind. En anders mijn vriend, maar ik denk dat ze daar niet zoveel zin in hebben. Of ik moet alleen gaan. Maar dat is ook maar zo alleen
Jeffy schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen. Ik wil al 3 jaar gaan maar heb niemand om mee te nemen Ik zal eens informeren of m'n vriendin het leuk vind. En anders mijn vriend, maar ik denk dat ze daar niet zoveel zin in hebben. Of ik moet alleen gaan. Maar dat is ook maar zo alleen
PetraP schreef:Ik sta met een kraampje voor Wereldpootjes. Bij mij kun je o.a. die leuke hondenpootjesstickers in alle kleuren van de regenboog kopen, waarvan de opbrengst naar 2 dierenasielen in Turkije gaat. Ik hoop jullie allemaal te zien . Tussen de bedrijven door hoop ik ook jullie in actie te zien. Vooral het speuren heeft mijn interesse, omdat ik zelf aan praktijkspeuren doe.
Hee wat leuk, hoeveel kosten die stickers?
euro 2,50 voor 1 hondenpoot en euro 2,50 voor een strip met 4 kattenpootjes. Zie ook
PetraP schreef:Hoeveel mensen komen er eigenlijk naar zo'n dag? Zijn er ook veel mensen die gewoon komen kijken?
Er zijn er rond de 80 ingeschreven voor de workshops. Een deel komt met 2 personen. Er komen menensen die alleen bbq-en en er komen mensen alleen kijken. Ik gok zo rond de 150 totaal over de hele dag? Geen idee eigenlijk, t is een ruwe schatting.
Er zijn nog 2 veenendalers, zo gezellig
Dat weet ik Ik ga er nog even over nadenken. Eerst maar eens kijken of ik wel vervoer heb
Er zijn nog 2 veenendalers, zo gezellig
Dat weet ik Ik ga er nog even over nadenken. Eerst maar eens kijken of ik wel vervoer heb
Vorig jaar was ik ook alleen en zonder hond. Ik heb me prima vermaakt
Ow leuk!! Dan kom ik zeker even langs wat stickers halen voor op de bus!!
Ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn hele inboedel mee ga slepen naar de doedag, stel je voor dat ik iets vergeet
Wat nemen jullie allemaal mee behalve jezelf en de hond?
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
Lisette1985 schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn hele inboedel mee ga slepen naar de doedag, stel je voor dat ik iets vergeet
Lisette1985 schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn hele inboedel mee ga slepen naar de doedag, stel je voor dat ik iets vergeet
Wil je dat echt weten?
Caravan
2 benches
Tent
Doos met boekjes
Doos met bekers
Eten en drinken voor een heel weekend
Smuldier voor een heel weekend
Een doos met alle papieren
Stoelen
Grondpennen, lijnen, tuigjes enz