Euh ja...Gijsje en ik deden dus ook mee. In de startersgroep. (

Hans liep al wat te grappen en te grollen tegen me gister en vanochtend en vanmorgen toen ik wegreed grapte hij dat ik of ik de wisselbeker mee zou nemen naar huis.
Ikke :

Hij weet dat het mij om de lol gaat

Zou ook niet erg zijn maar ik was erg benieuwd naar wat Gijsje zou doen in zo'n nieuwe situatie.
Nee, wat doet Gijs-Saucijs ?
Als een tierelier gaan met die banaan ! Niks onder de indruk van al het nieuws. En het allermooiste van alles ? Hahaha, hij trok alles uit de kast, had zóveel plezier en hing nog de clown uit ook met zijn huppeltje achter de bal.
Gods , wat heb ik gelachen !

Hij kreeg een ontzettend mooie beker, een zak voer en een scherm voor de auto met lekkers en ikke.....ben zo trots als een apie op dat mannetje !
Wat een pretbekkie had ie !

Zit daar ook wat champagne in, MJ ?

Kom ik thuis...laat de beker zien aan Hans en het eerste wat ie zei was : die heb je zeker gekocht ?!

Rotjong !

Was een ontzettend leuke dag ! Leuke mensen ontmoet, Maartje deed ook mee met Abby en Yvette en Jeroen kwamen ook nog even langs met Sita, Taro en Rowan en dat was best een tijd geleden dat ik hen voor het laatst gezien had . Saskia Riemer (Hutch) was er ook en zij maakte foto's en ook portretfoto's. Tuurlijk heb ik Gijsje op de foto laten zetten !

Een onwijs leuke dag gehad en Gijsje.....die is moe nu.