Wij zijn er dit jaar ook weer gezellig bij. Dit jaar nemen mijn vriend en ik ook nog mijn zus met haar hond Floor mee en mogelijk ook nog haar vriend. In totaal dus dit jaar met 3 honden, want opvanger Tassia gaat ook mee. Dus het meisje met 2 merle honden zal ook wel te herkennen zijn, zeker omdat Tassia gezellig tegen je aanklets (of gewoon weg vocaal is....:S)
Vorig jaar ook niet zo heel veel mensen gesproken, omdat ik druk met Kay was, alhoewel ik het dit jaar misschien nog wel drukker heb, want Kay doet 3 workshops en nog de wedstrijd haha. PPffhhhh dat wordt een uitputtingsslag haha. Tassia gaat lekker niks doen, al ga ik met die haarbal natuurlijk wel even langs bij Rosita

(zit nog na te denken of ik heel hard zal borstelen deze week, of dat ik het lekker een weekje laat knopen

) . Maar goed dit jaar neem ik verder ook de tijd om nog meer mensen even te spreken. Gezellig!
En volgens mij Josseee (die was toch van kraampje halsbanden enzo??) heb jij de jachtlijn die ik al tijden zoeken met een schuifsysteem

! Daar kom ik dus zeker ook even kijken.
Verder hadden we gedacht ook naar de caming te komen (stonden we vorig jaar ook, voor degene die willen eten, de Mc Donalds is zeer dichtbij:P) alleen moet ik helaas vrijdagavond nog werken
En baasje van Beuk, afstand is geen excuus:P Wij moeten dezelfde afstand, alleen omrijden omdat we mijn zus ook nog af moeten zetten aan de andere kant van Friesland.... Dus niks vroeg weg:P
We hebben er ookweer zin in!
Wat gaat er allemaal mee....
tent
stoelen
benches
grondpen
eten
drinken
veel beloning voor de honden
bal (niet vergeten voor Kay)
showlijn (workshop)
als ik nog koop ook apporteerblok en of dummy (workshop)
geld
Nou inpakken dan maar haha