ze hebben al heeeeeeel lang niet gemaaid namelijk, hopelijk doen ze dat voor de winter nog.
Moderator: moderatorteam
Ja dat is de locatieS@nne schreef:Als jullie het niet erg vinden dat Raika eerst een rondje hapsnap doet tegen de grote witjeshihi ... Nee ik hou d'r eerst wel aan de lijn tot ze zich gedraagt
hahah oh ja das lekker! ik lust geen tomatenMelanie 74 schreef:Natuurlijk ben je welkom, ook zonder hond![]()
Ik heb er wel eentje te leen voor je dan, mijn ontrouwe tomaat Wanda
ja dat welS@nne schreef:Ik heb nog wel een wandelende rollade in de aanbieding, lust je dat?
sbientje schreef:hahah oh ja das lekker! ik lust geen tomatenMelanie 74 schreef:Natuurlijk ben je welkom, ook zonder hond![]()
Ik heb er wel eentje te leen voor je dan, mijn ontrouwe tomaat Wanda
wel af en toe een beetje vals die rollade, maar ach ff op d'r zitten is ze zo stilsbientje schreef:ja dat welS@nne schreef:Ik heb nog wel een wandelende rollade in de aanbieding, lust je dat?
Past ook bij me
als ze me niet in mijn neus bijt is het primaS@nne schreef:wel af en toe een beetje vals die rollade, maar ach ff op d'r zitten is ze zo stilsbientje schreef:ja dat welS@nne schreef:Ik heb nog wel een wandelende rollade in de aanbieding, lust je dat?
Past ook bij me
neuh jou niet, andere honden welsbientje schreef:als ze me niet in mijn neus bijt is het primaS@nne schreef:wel af en toe een beetje vals die rollade, maar ach ff op d'r zitten is ze zo stilsbientje schreef:ja dat welS@nne schreef:Ik heb nog wel een wandelende rollade in de aanbieding, lust je dat?
Past ook bij me
Dan krijg je daarna van Billy vast wel wat likken over je neus, is hij heel goed insbientje schreef:als ze me niet in mijn neus bijt is het primaS@nne schreef:wel af en toe een beetje vals die rollade, maar ach ff op d'r zitten is ze zo stilsbientje schreef:ja dat welS@nne schreef:Ik heb nog wel een wandelende rollade in de aanbieding, lust je dat?
Past ook bij me
oh ja dat kan mij niet schelen, die zijn toch neit van mij!S@nne schreef:neuh jou niet, andere honden welsbientje schreef: als ze me niet in mijn neus bijt is het prima
Dat zou wel heel erg leuk zijn Branka, jammer dat Fin zo ver weg woont.Branka schreef:Toch jammer dat Finn in Drenthe woont. Klinkt als een gezellige wandeling![]()
Overweeg om voor te stellen dat ik zonder hond, maar met camera mee ga. Moet even kijken, want het is een druk weekend voor mij en moet vrijdagavond boodschappen doen.
S@nne schreef:Voor degene die het gezellig vind, ik ben morgen tegen 14 uur in Obdam de Weel.
Mits het droog is, anders wacht ik tot er een droge periode is (buienradar).
Ja, kunnen we even bij kletsen.S@nne schreef:Hey wat leuk dat je ook mee gaatnu nog duimen voor een droge avond
hihi
Hee leuk dat je ook meekomt.hovawart schreef:Bij deze zijn wij ook van de partij.
Een paar dames kennen wij al.
Ach, vandaag zou het hier ook regenen en ik heb een heerlijk zonnige dag gehad. En dat is wel prettig met het waterwerk en de bbq. Kortom, eerst zien dan geloven.S@nne schreef:Dat wordt nog een mooi groepje! Gezellig!
Qua weer gaat 't nog spannend worden regen en zon wisselen elkaar af vrijdag ...
Ja natuurlijkElmo schreef:Wat gezellig! ik wil ook graag meeloppen met mijn meiden