Moderator: moderatorteam
tuurlijk, is goed hoor!LongFields schreef:Leuke sfeerimpressie zo Jacq!![]()
Die van Tapas en Dew steel ik van je, is dat goed?
Gezellig om jou en Lin weer eens gesproken te hebben.
Het gebruik van zo'n tent is zeer handig als het regent maar ook als de zon schijnt. Dan heb je een fijn plekje met schaduw voor je hond, helemaal als je bedenkt dat je alle 'ramen' kunt open ritsen en de wind er gewoon doorheen waait.Pool schreef:Wat een leuke foto's, kan me voorstellen dat het een super leuke dag is geweest!! En het weer zat ook super mee zo te zien. Maar ik zie allemaal tenten staan? Is dat een fenomeen van de laatste jaren bij hondenevenementen? Zag het ook onlangs op foto's van een buitenshow dus vandaar mij vraag.
Lijkt me ideaal maar ook voor een dagje langs het water met honden en kind ofzo!! Echt super. Sommige lijken van die uitklaptenten die je in het klein voor kinderen hebt. Handig hoor!!Wilm@ schreef:Het gebruik van zo'n tent is zeer handig als het regent maar ook als de zon schijnt. Dan heb je een fijn plekje met schaduw voor je hond, helemaal als je bedenkt dat je alle 'ramen' kunt open ritsen en de wind er gewoon doorheen waait.Pool schreef:Wat een leuke foto's, kan me voorstellen dat het een super leuke dag is geweest!! En het weer zat ook super mee zo te zien. Maar ik zie allemaal tenten staan? Is dat een fenomeen van de laatste jaren bij hondenevenementen? Zag het ook onlangs op foto's van een buitenshow dus vandaar mij vraag.
Als je bezig bent (bv je hond showen in de ring) met een workshop liggen al je spullen veilig in de tent. Je kunt natuurlijk niet altijd bij je spullen blijven. Op die manier ben je minder afhankelijk van de goodwill van anderen. Uiteraard is dit op de Doedag geen probleem, altijd wel iemand te vinden die op je hond en spullen wil passen als je naar het toilet wil. Maar juist bij evenementen waar je bijna niemand kent, is die tent 'n geweldige oplossing.