Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nick had het over zwangerschappen... Lieke heeft ooit gezegd: Begin NOOIT aan kinderen!
Waarop Nick verbaasd tegen me zei: Dat is toch raar?
Ik kon me eigen wel kapot lachen maar heb het niet laten merken
Zo'n stoer joch, maar in de auto lag het kind met Disha in zijn armen te pitten
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
sbientje schreef:wie is dat leuke ruwhaartje? leuke foto's!
Da's nou mijn Bonnie. Een maand geleden heeft zij haar entree te mijner huize gemaakt en vervolgens ieders hart veroverd.
Ze is zo verschrikkelijk leuk en lief!
Da's nou mijn Bonnie. Een maand geleden heeft zij haar entree te mijner huize gemaakt en vervolgens ieders hart veroverd.
oh wat een leukerd idd! op de een of andere manier dacht ik dat bonnie een sheltie was wat suf weer! Leuk hondje!!
Bonnie is een lieverd
Ik had ze allemaal een pensstaafje gekregen, kreeg Bumba voor het eerst... gaat er gelijk doorheen liggen rollen.
Ik zeg: wat doet ie nou dan? Waarop Lieke zei: ben blij dat mijn honden dat niet doen... Bonnie kijkt nog eens hoe Bumba dat deed en jawel hoor! Bonnie ging ook door haar pensstaafje liggen rollen
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
Die heb ik ook op de kiek
Wat een prachtige foto van Bonnie! Die ga ik jatten, als je het goed vindt.
't Is zo een echte 'colliemix', hè?
Wat een prachtige foto van Bonnie! Die ga ik jatten, als je het goed vindt.
Natuurlijk...
Ik heb je andere hond ook (sorry, ben niet zo goed in het onthouden van namen ) Alleen hij weigerde in de lens te kijken toen ik hem eenmaal voor de lens had
Lisette1985 schreef:Bonnie is een lieverd
Ik had ze allemaal een pensstaafje gekregen, kreeg Bumba voor het eerst... gaat er gelijk doorheen liggen rollen.
Ik zeg: wat doet ie nou dan? Waarop Lieke zei: ben blij dat mijn honden dat niet doen... Bonnie kijkt nog eens hoe Bumba dat deed en jawel hoor! Bonnie ging ook door haar pensstaafje liggen rollen
Dat was geniaal ja!!!
Bonnie is echt geweldig!!! En Lieke zelf trouwens ook!!
Lisette1985 schreef:Bonnie is een lieverd
Dat was geniaal ja!!!
Bonnie is echt geweldig!!! En Lieke zelf trouwens ook!!
Bedankt. Jij bent goed voor mijn ego!
Enne, Lisette, pb die foto's maar. Zet ze maar niet op het forum .