Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Flyball wedstrijd Nijmegen

Moderator: moderatorteam

duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Flyball wedstrijd Nijmegen

Ongelezen bericht door duitse herder »

Hier 2 filmpjes van de voorrondes. Merkte wel dat Noah echt inkakte op de terugweg :blauwoog: We begonnen met een plensbui, zeiknat waren we! Daarna werd het bloedje heet, rond 11 uur had Noah het wel wat moeilijker mee. Daarna ging ze wel weer goed
Filmpjes zijn dus helaas van haar inkakken maar het gaat om de lol gelukkig :tongue:
Afbeelding

Afbeelding

In de voorrondes stonden we 7 van de 7 hihi We hadden wel voor ons hele stabiele tijden, tussen de 28 en de 31 secondes. In de afvalraces moesten we tegen nummer 4. Door veel mazzel (2x fout bij hun) hadden we die gewonnen haha Daarna tegen nummer 1 en dat verloren we. Totaal zijn we toch nog 5e geworden van de 7, en dat zonder Border Collie of Aussie :LOL:
Al met al een heerlijke dag gehad, honden konden er lekker zwemmen!
Perry en Noah

Afbeelding
Frouke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie

Re: Flyball wedstrijd Nijmegen

Ongelezen bericht door Frouke »

Leuke filmpjes! :E: Ik was er ook vandaag :D . Volgens mij zijn wij laatste geworden ofzo (Entertainers), we bakten er weinig van vandaag hahaha. Ons andere team (Schapekoppies) is tweede geworden. Wel weer een leuke dag gehad, wat hebben ze toch een geweldige lokatie. Gelukkig hoefden mijn honden alleen maar mee als supporter, die waren nog versleten van de Doedag gisteren.
duitse herder
Zeer actief

Frouke schreef:Leuke filmpjes! :E: Ik was er ook vandaag :D . Volgens mij zijn wij laatste geworden ofzo (Entertainers), we bakten er weinig van vandaag hahaha. Ons andere team (Schapekoppies) is tweede geworden. Wel weer een leuke dag gehad, wat hebben ze toch een geweldige lokatie. Gelukkig hoefden mijn honden alleen maar mee als supporter, die waren nog versleten van de Doedag gisteren.
Locatie was zeker prachtig! dat was het 1,5 uur rijden wel waard, lekker water voor de honden, goede catering, ideaal! Ik zou ook naar de Doe dag gaan, maar de wedstrijd ging toch even voor :lol1:
Perry en Noah

Afbeelding
Syllvero

Ongelezen bericht door Syllvero »

Is die snelheidsduivel Noah? :mrgreen:
Die is echt snel, zeg :D
duitse herder
Zeer actief

Beike06 schreef:Is die snelheidsduivel Noah? :mrgreen:
Die is echt snel, zeg :D
Heen was ze snel, terug kwam ze amper de poortjes over :blauwoog: Je moet sommige border collies eens zien, die vliegen gewoon over de baan, zo gaaf!!
Perry en Noah

Afbeelding
Frouke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie

Ongelezen bericht door Frouke »

duitse herder schreef:
Frouke schreef:Leuke filmpjes! :E: Ik was er ook vandaag :D . Volgens mij zijn wij laatste geworden ofzo (Entertainers), we bakten er weinig van vandaag hahaha. Ons andere team (Schapekoppies) is tweede geworden. Wel weer een leuke dag gehad, wat hebben ze toch een geweldige lokatie. Gelukkig hoefden mijn honden alleen maar mee als supporter, die waren nog versleten van de Doedag gisteren.
Locatie was zeker prachtig! dat was het 1,5 uur rijden wel waard, lekker water voor de honden, goede catering, ideaal! Ik zou ook naar de Doe dag gaan, maar de wedstrijd ging toch even voor :lol1:
Voor ons is het gelukkig wat minder ver, maar de wekker deed wel pijn vanmorgen.... Ik hoefde gelukkig niet te kiezen omdat mijn eigen honden alleen als supporter mee gaan, ik heb een leaselabje om mee te flyballen. Mijn Jack deed ik er geen plezier meer mee en mijn Border is pas acht maanden, dus die moet nog wel een tijdje wachten. Ik hoorde net dat we één na laatste zijn geworden. :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”