Als je in je adresbalk achter hondenforum.nl/plaza/ dit plakt viewtopic.php?f=27&t=216467&p=4746203#p4746203 dan kom je er ook.Cleva schreef:Mickie schreef:Die confrontatie had ze kunnen voorkomen.Cleva schreef:Het niet reageren is onhandig maar je moet maar zin hebben in zo'n confrontatie natuurlijk. Dat wil niet iedereen.
Ik ben haar opmerkingen in dit onderwerp niet vergeten.
Die link werkt bij mij weer eens niet. Volgens mij staat er ergens in mijn profiel een knopje "mag niet zoeken" aan ofzo.
Wat zegt ze dan?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fokken met ?
Moderator: moderatorteam
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Fokken met ?
-
kitty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schapendoes
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Cauda Equina Syndroom en een misvormde achterhandCleva schreef:Er zit toch een luchtje aan.
Leane zal heus wel het een en ander gezegd hebben wat nu iets lijkt te bevestigen maar het gehele beeld is niet dat van een rücksichtslose fokker die dan maar zieke pups voor de handel fokt.
Want meer kan ze er met dit scenario niet mee.
Wat zou ze er trouwens zelf aan hebben om te doen waar wij nu vanuit gaan dat ze doen.
Ik twijfel, hoor. Nee, eigenlijk twijfel ik helemaal niet. Daar moet een verklarend verhaal achter zitten.
Het is alleen maar logisch om te doen wat wij nu veronderstellen dat ze doet als ze echt helemaal geen interesse in die pups heeft maar ze alleen maar snel wil verpatsen om een zakcentje. Terwijl ze dat ook nog eens met Vlinder kan doen.
Of ze koopt er wat mij betreft een teef voor aan. Kan ook nog.
Ik wed op een duidelijk verhaal achter deze dekking. Waarom zou ze zichzelf die ellende aan doen?
Weten we eigenlijk wel zeker wat er precies met het vorige nest is fout gegaan?
Het niet reageren is onhandig maar je moet maar zin hebben in zo'n confrontatie natuurlijk. Dat wil niet iedereen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
CES IS een misvorming in de achterhand. In de ruggengraat om precies te zijn, de paardenstaart meer exact, die past niet goed in de uittreedplaats van de wervels. De wervels zijn te nauw zeg maar, en dat geeft de klachten.kitty schreef:Cauda Equina Syndroom en een misvormde achterhand
Verder waren er bij mijn weten geen misvormingen in de achterhand?
Volgens mij was het zuiver de CES.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
dat is wat ze zelf gezegd heeftMarjoleine schreef:CES IS een misvorming in de achterhand. In de ruggengraat om precies te zijn, de paardenstaart meer exact, die past niet goed in de uittreedplaats van de wervels. De wervels zijn te nauw zeg maar, en dat geeft de klachten.kitty schreef:Cauda Equina Syndroom en een misvormde achterhand
Verder waren er bij mijn weten geen misvormingen in de achterhand?
Volgens mij was het zuiver de CES.
Naar de dierenarts geweest en naar het Orthopedisch centrum in Tilburg. Daar kwam uit dat Kenji het Cauda Equina Syndroom had en een misvormde achterhand. Meestal komt het Cauda Equina Syndroom voor bij oudere honden en veel bekend is er niet over bij puppies. Er was niks voor hem te doen
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan zal ze daarmee bedoelt hebben dat die CES een misvorming aan de achterhand is. Wat een magere omschrijving is, maar goed, ze wist toen nog niet exact hoe het zat.
Komt dat citaat trouwens niet uit dat verdwenen topic?
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
staat op haar site, stond vast ook in het verdwenen topic jaMarjoleine schreef:
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik volg dit hele verhaal al redelijk lang, niet in de laatste plaats om dat de van brixenburg kennel hele goede vrienden van ons zijn.
Dat maakt het soms moeilijk om niet bevooroordeeld te zijn, maar ook ik heb redelijk goed rond gekeken en contact gehad met een paar dierenartsen.
Zover ik heb begrepen is het CES syndroom uitsluiten juist te diagnosticeren met behulp van een contrast rofo of een mri, beide zijn niet gedaan. Niet om het hele verhaal te bagatelliseren hoor, want het is ernstig genoeg allemaal, maar als je iets roept moet je wel heel goed weten wat je roept.
Uiteindelijk is dat verder hierin helemaal niet belangrijk, Leanne heeft namelijk geroepen dat dat het probleem was en is/was daarvan overtuigd. Verder heeft ze een enorme rel geschopt over lijnen en fokkers en heeft daarbij nooit echt duidelijk gemaakt wat en waar het probleem zat, mijn vermoeden is dat het uiteindelijk toch anders was als ze in eerste instantie deed voorkomen.
Dat de informatie uiteindelijk niet naar de RV is gegaan heeft daar volgens mij ook mee te maken, ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je met een missie bezig bent en de beerput open trekt je je zo simpel laat tegen houden, het zou mij alleen maar sterker nog feller tegen de stroom in te gaan.
Mocht Leanne uiteindelijk andere informatie gekregen hebben die haar heeft doen besluiten de teef 1 jaar erna weer te laten dekken zou het natuurlijk niet meer als normaal zijn ook die informatie te delen en wereld kundig te maken met de zelfde tam tam als ze eerder gedaan heeft.
Als dat niet zo is dan is het natuurlijk waanzinnig dat je het risico durft te nemen honden of nieuwe eigenaars dit leed aan te doen..
wat voor mij de contradictie is in dit verhaal is dat ik serieus vond dat Leanne betrokken was met de pups en het groot brengen ervan, dat doe je niet als je puur om de centen fokt...
ik heb er hele nare smaak van in mijn mond....en niet in de laatste plaats omdat dit nest onder de vlag van de rv(diezelfde RV die niet goed genoeg was om de informatie van CES te krijgen, maar nu wel goed genoeg is voor een dekbericht ? en eventuele pup bemiddeling ? ) en de raad van beheer gepropagandeerd wordt.
door dit soort dingen staat het fokken met stamboom in ene weer in een kwaad daglicht en vergeten mensen de voordelen die er kunnen zijn, zonde !
Dat maakt het soms moeilijk om niet bevooroordeeld te zijn, maar ook ik heb redelijk goed rond gekeken en contact gehad met een paar dierenartsen.
Zover ik heb begrepen is het CES syndroom uitsluiten juist te diagnosticeren met behulp van een contrast rofo of een mri, beide zijn niet gedaan. Niet om het hele verhaal te bagatelliseren hoor, want het is ernstig genoeg allemaal, maar als je iets roept moet je wel heel goed weten wat je roept.
Uiteindelijk is dat verder hierin helemaal niet belangrijk, Leanne heeft namelijk geroepen dat dat het probleem was en is/was daarvan overtuigd. Verder heeft ze een enorme rel geschopt over lijnen en fokkers en heeft daarbij nooit echt duidelijk gemaakt wat en waar het probleem zat, mijn vermoeden is dat het uiteindelijk toch anders was als ze in eerste instantie deed voorkomen.
Dat de informatie uiteindelijk niet naar de RV is gegaan heeft daar volgens mij ook mee te maken, ik kan me namelijk niet voorstellen dat als je met een missie bezig bent en de beerput open trekt je je zo simpel laat tegen houden, het zou mij alleen maar sterker nog feller tegen de stroom in te gaan.
Mocht Leanne uiteindelijk andere informatie gekregen hebben die haar heeft doen besluiten de teef 1 jaar erna weer te laten dekken zou het natuurlijk niet meer als normaal zijn ook die informatie te delen en wereld kundig te maken met de zelfde tam tam als ze eerder gedaan heeft.
Als dat niet zo is dan is het natuurlijk waanzinnig dat je het risico durft te nemen honden of nieuwe eigenaars dit leed aan te doen..
wat voor mij de contradictie is in dit verhaal is dat ik serieus vond dat Leanne betrokken was met de pups en het groot brengen ervan, dat doe je niet als je puur om de centen fokt...
ik heb er hele nare smaak van in mijn mond....en niet in de laatste plaats omdat dit nest onder de vlag van de rv(diezelfde RV die niet goed genoeg was om de informatie van CES te krijgen, maar nu wel goed genoeg is voor een dekbericht ? en eventuele pup bemiddeling ? ) en de raad van beheer gepropagandeerd wordt.
door dit soort dingen staat het fokken met stamboom in ene weer in een kwaad daglicht en vergeten mensen de voordelen die er kunnen zijn, zonde !

- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn twee verschillende dingen.Ragverp schreef: Zover ik heb begrepen is het CES syndroom uitsluiten juist te diagnosticeren met behulp van een contrast rofo of een mri, beide zijn niet gedaan.
Bij een MRI zie je een dwarsdoorsnede van de wervel en kun je dus de opening zien en de grootte ervan. Bij een röntgenfoto kun je dat niet zien, domweg omdat je die niet dwars door de hond kunt nemen, je kunt wel zien of de wervels netjes op elkaar aansluiten of niet.
Doen ze dat niet, dan komt de zenuwstreng in de wervelkolom ook in de problemen.
Voor zover ik weet is alleen het laatste gedaan en geconstateerd bij de pups van Leanne.
Dat zou best kunnen maar ik denk dat je moet zeggen: anders dan ze eerst dácht.mijn vermoeden is dat het uiteindelijk toch anders was als ze in eerste instantie deed voorkomen.
Waar die eventueel incorrecte diagnose vandaan komt is dan ook van belang, het zou betekenen dat Leanne oprecht op het verkeerde been is gezet en dat niet wist.
Alleen is het jammer dat als ze het nu wél weet, ze daar geen duidelijkheid over geeft.
Dat ben ik met je eens.wat voor mij de contradictie is in dit verhaal is dat ik serieus vond dat Leanne betrokken was met de pups en het groot brengen ervan, dat doe je niet als je puur om de centen fokt...
Ik geloof absoluut dat ze oprecht betrokken was/is.
En ik snap ook best dat emotionele reacties niet zo raar zijn met zoiets.
Alleen snap ik dus niet het grote zwijgen dat er nu heerst.
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Even een lekenvraag.Marjoleine schreef:Dan zal ze daarmee bedoelt hebben dat die CES een misvorming aan de achterhand is. Wat een magere omschrijving is, maar goed, ze wist toen nog niet exact hoe het zat.
Is het niet zo dat de misvormde achterhand de CES heeft veroorzaakt? Wat ik lees op internet is de meest voorkomende oorzaak van CES instabiliteit van de facetgewrichtjes en tussenwervelschijf van laatste lendenwervel en Heiligbeen. Een misvorming van de wervel kan ook CES tot gevolg hebben maar komt minder vaak voor.
Betekent dat in dit geval de hondjes geboren zijn met een misvorming wat later heeft geleid tot CES? Anders was het toch ook operabel geweest?
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat vraag ik me ook af.... nergens kom ik tegen dat CES an sich erfelijk is.EstherK schreef:Even een lekenvraag.Marjoleine schreef:Dan zal ze daarmee bedoelt hebben dat die CES een misvorming aan de achterhand is. Wat een magere omschrijving is, maar goed, ze wist toen nog niet exact hoe het zat.![]()
Is het niet zo dat de misvormde achterhand de CES heeft veroorzaakt? Wat ik lees op internet is de meest voorkomende oorzaak van CES instabiliteit van de facetgewrichtjes en tussenwervelschijf van laatste lendenwervel en Heiligbeen. Een misvorming van de wervel kan ook CES tot gevolg hebben maar komt minder vaak voor.
Betekent dat in dit geval de hondjes geboren zijn met een misvorming wat later heeft geleid tot CES? Anders was het toch ook operabel geweest?
- Ragverp
- Zeer actief
- Contacteer:
de aandoening komt meestal familiair voor, wat erop duidt dat erfelijkheid een rol speelt.Badu schreef:Dat vraag ik me ook af.... nergens kom ik tegen dat CES an sich erfelijk is.EstherK schreef:Even een lekenvraag.Marjoleine schreef:Dan zal ze daarmee bedoelt hebben dat die CES een misvorming aan de achterhand is. Wat een magere omschrijving is, maar goed, ze wist toen nog niet exact hoe het zat.![]()
Maar in principe maakt dat toch niet uit, kip of het ei gevalletje....

-
Leane
Ik wel, Ik voel me niet geroepen om mensen die ik niet ken die mij niet kennen maar graag meer willen weten uit nieuwschierigheid tevreden te moeten stellen door te reageren hier op het forum. Mijn eerste berichtje in dat topic was voor mij genoeg. Mensen willen weten hoe of wat en in hetzelfde zinnetje word het alweer de grond ingeboort want het is toch niet goed. Dan heb ik er al geen zin meer in om serieus op in te gaan. Want is ik nu a zeg of b zeg, ze weten het weer zo te draaien dat het niet goed is. er word van alles bij verzonnen, bij gehaald en weet ik veel wat... Ik heb daar echt geen zin in. Want voor mij zijn dat mensen zoals ik zei die ik niet ken en daar voel ik echt niks voor om verandtwoording voor af te leggen. Dat moet ik voor me eigen en voor mijn pupkopers verder helemaal niemand. Want het feit blijft dat Winter twee puppen op de wereld heeft gezeg met het CES syndroom.. daar zal over gevallen blijven worden. Dan plaats ik in de veteranenhoek dat je lekker kan verdienen aan fokken enz. Prima is in veel gevallen toch ook zo ? Dat had ik net zo goed in het openbare gedeelte kunnen zetten. Als je gewoon een nest heb wat leuk groot komt hou je er ook wat aan over. Is toch niks mis mee. De mensen die denken dat ik dit nest fok voor de centen mogen dat denken, ik zal de berekening hier straks wel plaatsen en als ik er wat aan over houd jullie vertellen waar ik het aan uit geef.Marjoleine schreef:Alleen snap ik dus niet het grote zwijgen dat er nu heerst.
Mensen die vallen over de arme puppiekopers, de puppen gaan hier met 9 weken weg gerongtend op rug en heupen. Mocht er toch een pup zijn die niet goed is ( wat ik niet verwacht
En mensen vallen over de advertentie op marktplaats, maar of ze nu via marktplaats komen of via de NRC, mensen zullen hier gewoon moeten komen en als ze ons niet aan staan krijgen ze geen pup, dus of nu links om of rechts om komt dat maakt niks uit. maar mensen sturen nu wel fake mailtjes met fake namen enz om achter info te komen. Maar bel me dan gewoon op en doe niet net of dat je een pup wilt. Ik heb altijd gezegd mensen zijn allemaal welkom voor info maar dan moeten ze wel persoonlijk het aan me vragen en niet via via of weet ik veel wat. Er is er maar eentje geweest via dit forum die contact met me heeft gelegd.
Als de modjes klaar zijn met zoeken naar het topic en het niet hebben gevonden zou dat dan hier ook even gemeld kunnen worden ? Want waarom zou ik in hemelsnaam dat topic verwijderen ? Die zelfde topics staan nog op 3 andere forums waarvan er 2 forums openbaar zijn om er kunnen te lezen. Dus waarom zou dat topic hier weg moeten ? Er staat niks in wat nieuw is.
Zo kunnen jullie weer verder met speculeren, jullie zijn er maar druk mee..
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
In ieder geval vind ik het fijn dat je toch gereageerd hebt.
Het waarom is mij nog steeds niet duidelijk, maar ik ben dan ook een leek op fokgebied.
Het waarom is mij nog steeds niet duidelijk, maar ik ben dan ook een leek op fokgebied.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 7
Ik ken je niet, heb tot nu toe ook nog niet op dit topic gereageerd en weet ook niet tot in detail wat er mis is gegaan met je vorige nest.Leane schreef:Ik wel, Ik voel me niet geroepen om mensen die ik niet ken die mij niet kennen maar graag meer willen weten uit nieuwschierigheid tevreden te moeten stellen door te reageren hier op het forum.
Ik lees hier mee, noem het nieuwsgierigheid, ik noem het interesse, omdat ik graag wil weten WAAROM je besloten hebt deze teef nogmaals voor de fok in te zetten en welke informatie je door dit gebeuren hebt weten te verzamelen. Ik wacht tot je die informatie vrijgeeft aan anderen omdat je daar misschien wel veel leed mee kan voorkomen.
Dat alle pups geröngent worden voor ze weggaan is erg netjes, maar geeft mij de indruk dat je dus niet hebt kunnen uitsluiten dat dit "drama" zich zal herhalen.
Ik wil je niet beoordelen, en met mij vele anderen die dit topic volgen niet hoor! Wij vragen ons gewoon af WAAROM, en die uitleg ontbreekt nogsteeds.
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
Nog steeds geen openheid over waarom je dan toch met Winter gaat fokken en begin juni op dit forum nog zegt dat je niet met haar fokt. Waarom ben je terug komen op dat besluit? En in dat desbetreffende topic dat je aangeeft dat je met fokken er lekker geld aan kan verdienen, zat wel een iets ander inzicht achter van jouw, hoor....Leane schreef:Ik wel, Ik voel me niet geroepen om mensen die ik niet ken die mij niet kennen maar graag meer willen weten uit nieuwschierigheid tevreden te moeten stellen door te reageren hier op het forum. Mijn eerste berichtje in dat topic was voor mij genoeg. Mensen willen weten hoe of wat en in hetzelfde zinnetje word het alweer de grond ingeboort want het is toch niet goed. Dan heb ik er al geen zin meer in om serieus op in te gaan. Want is ik nu a zeg of b zeg, ze weten het weer zo te draaien dat het niet goed is. er word van alles bij verzonnen, bij gehaald en weet ik veel wat... Ik heb daar echt geen zin in. Want voor mij zijn dat mensen zoals ik zei die ik niet ken en daar voel ik echt niks voor om verandtwoording voor af te leggen. Dat moet ik voor me eigen en voor mijn pupkopers verder helemaal niemand. Want het feit blijft dat Winter twee puppen op de wereld heeft gezeg met het CES syndroom.. daar zal over gevallen blijven worden. Dan plaats ik in de veteranenhoek dat je lekker kan verdienen aan fokken enz. Prima is in veel gevallen toch ook zo ? Dat had ik net zo goed in het openbare gedeelte kunnen zetten. Als je gewoon een nest heb wat leuk groot komt hou je er ook wat aan over. Is toch niks mis mee. De mensen die denken dat ik dit nest fok voor de centen mogen dat denken, ik zal de berekening hier straks wel plaatsen en als ik er wat aan over houd jullie vertellen waar ik het aan uit geef.
Dat is natuurlijk het paard achter de kar spannen.....zoals Rob al aangaf, wil je CES kunnen diagnosticeren, duur woord zeg, zal je een contrast RoFo moeten maken of een MRI. Dus een gewone RoFo kun je dan net zo goed niet maken.Mensen die vallen over de arme puppiekopers, de puppen gaan hier met 9 weken weg gerongtend op rug en heupen. Mocht er toch een pup zijn die niet goed is ( wat ik niet verwacht) kijken we na de ernst ervan en blijft die pup bij ons om te kijken hoe het ontwikkeld of word de pup meteen ingeslapen ( Jaaa, val daar ook maar weer over) Maar goed.. zoals ik al zei ik verwacht geen enkele probleem. En er blijft hier zo wie zo een pup, voordat ik over een paar maanden dat weer na mijn hoofd geslingerd krijg..
Waarom moeten wij je nu opeens persoonlijk opbellen, toen je de 2 ingeslapen puppen had, hoefde we je toch ook niet te bellen over het hoe en wat? Toen stond alles uitgemeten op de diverse fora's...En mensen vallen over de advertentie op marktplaats, maar of ze nu via marktplaats komen of via de NRC, mensen zullen hier gewoon moeten komen en als ze ons niet aan staan krijgen ze geen pup, dus of nu links om of rechts om komt dat maakt niks uit. maar mensen sturen nu wel fake mailtjes met fake namen enz om achter info te komen. Maar bel me dan gewoon op en doe niet net of dat je een pup wilt. Ik heb altijd gezegd mensen zijn allemaal welkom voor info maar dan moeten ze wel persoonlijk het aan me vragen en niet via via of weet ik veel wat. Er is er maar eentje geweest via dit forum die contact met me heeft gelegd.
Nou, Leane, je trok hier wel een stuk meer van leer naar de fokkers van Winter en Xavier dan je op de andere fora hebt gedaan, hier stond het verborgen in de Vet hoek en op de andere fora's zaten de fokkers ook, daar hield je je erg op de oppervlakte over wat hun deden in hun fokken. Dus zo vreemd is het niet dat je hier je topic zou hebben weggehaald, daarbij op de andere fora's kan je het niet weghalen, want daar kon je niet aan de knopjes komen.....dat is wel een verschilletje...Als de modjes klaar zijn met zoeken naar het topic en het niet hebben gevonden zou dat dan hier ook even gemeld kunnen worden ? Want waarom zou ik in hemelsnaam dat topic verwijderen ? Die zelfde topics staan nog op 3 andere forums waarvan er 2 forums openbaar zijn om er kunnen te lezen. Dus waarom zou dat topic hier weg moeten ? Er staat niks in wat nieuw is.
Nou, inderdaad, die badkamer komt maar niet schoon zoZo kunnen jullie weer verder met speculeren, jullie zijn er maar druk mee..
Onbegrijpelijk dat je dat risico toch wil lopen....je kan ook sparen voor een pup uit een andere bloedlijn en daarmee verder gaan...
Laatst gewijzigd door tura op 22 aug 2011 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Op zich natuurlijk heel netjes dat je een reactie geeft hier, maar ik vind het jammer dat je iedereen voor het gemak maar even op een grote hoop gooit door te zeggen dat men alleen maar uit nieuwsgierigjeid of sensatielust reageert. Dat is bij een groot aantal mensen niet het geval, daar ben ik tamelijk zeker van. Destijds bij het drama van Winters eerste nest waren er ook zeer veel mensen oprecht meelevend en vonden die mensen het ontzettend moedig van je dat je de onderste steen boven wilde halen omtrent de aandoening van de pups, en kreeg je later veel oprechte bijval voor je besluit niet meer met Winter te gaan fokken.
Voor diezelfde mensen, en dus ook voor mij, is en blijft het ondanks je reactie hier, niet te begrijpen waarom je nu toch Winter hebt laten dekken. Dan is het gezien de grote aandacht die je er destijds zelf aan gegeven hebt en die je van het hele forum gekregen hebt toch niet zo raar om daar dan ook gewoon open kaart over te spelen?
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je voor jezelf een hele goede reden zal hebben om op je onlangs nog hier ergens geschreven bericht dat je met Winter niet meer gaat fokken terug te komen. Maar als die reden legitiem is, dan zet je die toch gewoon hoer neer en is het hele gedoe en gespeculeer toch gewoon over?
Voor diezelfde mensen, en dus ook voor mij, is en blijft het ondanks je reactie hier, niet te begrijpen waarom je nu toch Winter hebt laten dekken. Dan is het gezien de grote aandacht die je er destijds zelf aan gegeven hebt en die je van het hele forum gekregen hebt toch niet zo raar om daar dan ook gewoon open kaart over te spelen?
Ik kan me ergens wel voorstellen dat je voor jezelf een hele goede reden zal hebben om op je onlangs nog hier ergens geschreven bericht dat je met Winter niet meer gaat fokken terug te komen. Maar als die reden legitiem is, dan zet je die toch gewoon hoer neer en is het hele gedoe en gespeculeer toch gewoon over?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Misvorming klinkt nogal alsof de poten er achterstevoren aanzitten, maar de misvorming veroorzaakt de CES niet, die IS in feite de CES.EstherK schreef: Even een lekenvraag.![]()
De Caude Equina is de paardenstaart, het uittredende deel van de zenuwbaan uit de wervelkolom. Als daar iets fout gaat zodat de paardenstaart beklemd raakt spreek je van een syndroom.
De misvorming maakt het dus een syndroom.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
jazeker kan dat Leane, we hebben het idd. teruggevonden. Het is door jou verplaatst naar het gedeelte wat niet toegankelijk is voor leden.Leane schreef:
Als de modjes klaar zijn met zoeken naar het topic en het niet hebben gevonden zou dat dan hier ook even gemeld kunnen worden ? Want waarom zou ik in hemelsnaam dat topic verwijderen ? Die zelfde topics staan nog op 3 andere forums waarvan er 2 forums openbaar zijn om er kunnen te lezen. Dus waarom zou dat topic hier weg moeten ? Er staat niks in wat nieuw is.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
De oorzaak is onderdeel van de bouw, en bouw is natuurlijk erfelijkRagverp schreef:De aandoening komt meestal familiair voor, wat erop duidt dat erfelijkheid een rol speelt.
Maar in principe maakt dat toch niet uit, kip of het ei gevalletje....
-
Leane
Dank uCleva schreef:malinois schreef:jazeker kan dat Leane, we hebben het idd. teruggevonden. Het is door jou verplaatst naar het gedeelte wat niet toegankelijk is voor leden.Leane schreef:
Guttegut. Gaat lekker.
Laatst gewijzigd door Leane op 22 aug 2011 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
En daar is niet over overlegd, dus het is op eigen initiatief van Leane gegaan neem ik aan.malinois schreef:jazeker kan dat Leane, we hebben het idd. teruggevonden. Het is door jou verplaatst naar het gedeelte wat niet toegankelijk is voor leden.Leane schreef:
Met voorbedachte rade denk ik dan. Staat je netjes Leane...
Mal, dat zal een hele klus geweest zijn om uit te zoeken, gelukkig niet tevergeefs dus.
- Joy C
- Zeer actief
ow, lekker dan.malinois schreef: jazeker kan dat Leane, we hebben het idd. teruggevonden. Het is door jou verplaatst naar het gedeelte wat niet toegankelijk is voor leden.
*edit: verkrachte quote.
Laatst gewijzigd door Joy C op 22 aug 2011 14:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Joyce

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Gewoon terug plaatsen. Probleem opgelost.
Zou persoonlijk alleen even twijfelen waar het nu
precies stond. Algemeen of toch het vet hoekje.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
zie de veteranenhoek. daar staat het topic nu weerSuuz! schreef:Gewoon terug plaatsen. Probleem opgelost.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Kan jij nog steeds in het modhoekje dan?Leane schreef:
Dank ustond ie in het modjes hoekje dan ? Want hij was niet verwijderd, dat weet ik zeker want ik kon hem nu al die tijd nog lezen.

-
Leane
Ja, maar dat heb ik al vaker aangegeven, ik blijf niet aan de gangalm@ schreef:Kan jij nog steeds in het modhoekje dan?Leane schreef:
Dank ustond ie in het modjes hoekje dan ? Want hij was niet verwijderd, dat weet ik zeker want ik kon hem nu al die tijd nog lezen.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Blijkbaar kan ze dan dus nog in gedeeltes die voor ons niet toegankelijk zijn, als ze het nog steeds kon lezen.alm@ schreef:Kan jij nog steeds in het modhoekje dan?Leane schreef:
Heeft röntgenen met 9 weken op de heupen trouwens überhaupt zin?
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Zeg het maar:Inge schreef: Heeft röntgenen met 9 weken op de heupen trouwens überhaupt zin?

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Nou ja. Ik wist dat niet hoor.Leane schreef:Ja, maar dat heb ik al vaker aangegeven, ik blijf niet aan de gangalm@ schreef:Kan jij nog steeds in het modhoekje dan?Leane schreef:

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
massam schreef:zie de veteranenhoek. daar staat het topic nu weerSuuz! schreef:Gewoon terug plaatsen. Probleem opgelost.
Tis maar goed dat ik geen modje ben want ik had
m zonder pardon zo openbaar gegooid.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead