Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad, bedankt iedereen die er aan mee heeft gewerkt!
Panna schreef:
Verder kan ik me zo even geen verrassingen bedenken. Een flink aantal mensen kende ik al of had ik vorig jaar gezien. Veronique, Lysette1985, Denise, Jody, Sjaak, Rosita, en (eeeh.. oh verhip... namen

van Mila en Rodin) waren zoals ik verwacht had. Had nog wel wat meer rond willen lopen, maar Panna was nogal van slag

Oh en Massam, leuk je gesproken te hebben! Jij was zowaar kleiner dan ik verwacht had
Ik had jou ook geen 30 geschat trouwens, maar jonger. En ik ben dus Gaby, van Mila en Rhodin.

Ik kwam er achter dat ik super slecht ben in namen. Honden wist ik precies en de onderschriften ook, maar wat de forunnaam van de baas was....

Ik vond Zinne echt leuk trouwens!
En de meeste mensen waren ook zoals ik had verwacht. Ik probeer altijd zo min mogelijk verwachtingen te hebben. En ik merk nu pas dat ik héél veel mensen niet eens heb gezien. Lars en Mit, hadden jullie een hond bij jullie? En ik las dat ik in de obedience groep bij Carma en Lynn zou zitten, die heb ik ook niet gezien. Ik zie nu Patty en Jacqueline hun foto's, zodat ik zie dat ze er waren, maar ik had er geen idee van!

Net als veel andere forummers trouwens. Ondanks dat heb ik ook veel leuke mensen ontmoet!
En Jessica, hadden jullie toch maar ruimte gehad in de auto, want er ging iets mis met mijn ov-chip, dus ik moest van de conducteur in Utrecht er uit om het te regelen, waardoor ik behoorlijke vertraging opliep. Ik was pas om 1.30 uur thuis.

Arme Mila, 't beestje was kapot.
@ Valerie, was leuk met Mila en Kiyoshi, die twee konden het geweldig goed vinden samen!
Heeft iemand overigens nog foto's gemaakt van de Catahoula-achtige honden bij de Wereldpootjes kraam?