alle foto's staan hier: https://picasaweb.google.com/onzehonden ... directlink
Moderator: moderatorteam
Inge had Jänta ff vast gehouden toen ik naar het toilet moest, jij kwam er iets later mee aan en was aan het "discusieren" met wie je kon apporteren want dat deed Beau (schrijf ik het zo goedHilde schreef:Hoe kan dat, ik heb jou niet eens gezienMaar jij ons wel, behoorlijk dichtbij zo te zien ook nog
![]()
Leuke foto's!
Ohhhhh, wat stom, was wat druk in m'n hoofd en dan heb ik oogkleppen opvania schreef:Inge had Jänta ff vast gehouden toen ik naar het toilet moest, jij kwam er iets later mee aan en was aan het "discusieren" met wie je kon apporteren want dat deed Beau (schrijf ik het zo goed) niet, toen heb je (kan niet op zijn naam komen, haar peruaan) meegenomen
als ik het volgend jaar wat beter in het oog houd zekermoosje schreef:Leuke foto's Vania!
En volgend jaar ook meedoen he?
hahaha dat dacht ik ook ja, toch gevangen!lieke schreef:Leuke foto's. Grappig dat Mascha (Massam) uiteindelijk ook niet is ontsnapt aan de alziende camera.
Het valt me trouwens op hoe vaak Bonnie op foto's terecht is gekomen. Iedereen heeft altijd oog voor mijn collies en zij wordt dan nogal medelijdend bekeken. Vaak vergezeld van de meewarige opmerking 'Gut, zij is wel heel anders, hè?'
Bij HF'ers wordt zij tenminste op waarde geschat.