Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oh wat leuk! ze waren zo lief samen de laatste foto lijkt bijna wel een dekking zou je ze naar mij kunnen mailen? Ik weet niet wie de foto's heeft jij of Gaby? En Gaby ik vind de foto's erg mooi hoor, zeker die kopfoto van de zijkant zeg maar van Ki!
Hayley sssst hij groeit zo snel dat hij deze even mocht lenen van Tyra
Laatst gewijzigd door Valerie op 22 aug 2011 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Valerie schreef:Oh wat leuk! ze waren zo lief samen de laatste foto lijkt bijna wel een dekking zou je ze naar mij kunnen mailen? Ik weet niet wie de foto's heeft jij of Gaby? En Gaby ik vind de foto's erg mooi hoor, zeker die kopfoto van de zijkant zeg maar van Ki!
Rahne heeft ook een ontzettend goed toestel, maar ik liep er maar wat mee te klungelen, haha. Kiyoshi is ook een mooi kereltje, dus vond het leuk wat kiekjes van hem te maken. En over die laatste foto dacht ik hetzelfde! Rahne heeft de foto's trouwens.
En sorry, de foto's zijn echt niet mooi. Ik moest nog zo oefenen met dat grote toestel en toen was de accu leeg.
Ik vind ze wel aardig gelukt hoor, het is geen makkelijke camera als je het niet gewend bent
Volgend jaar moet ik mijn accu van te voren goed opladen!
Dankjewel! Het is echt een goede camera, lijkt me leuk nog een keer mee te oefenen. En wat betreft de foto's, je zei al dat er vast genoeg foto's werden gemaakt, en dat klopt ook wel. Echt ontzettend veel foto-topic m.b.t. de Doedag!
Valerie schreef:Oh wat leuk! ze waren zo lief samen de laatste foto lijkt bijna wel een dekking zou je ze naar mij kunnen mailen? Ik weet niet wie de foto's heeft jij of Gaby? En Gaby ik vind de foto's erg mooi hoor, zeker die kopfoto van de zijkant zeg maar van Ki!
Hayley sssst hij groeit zo snel dat hij deze even mocht lenen van Tyra